Dat is de versie voor het internet van "Interludium" op de BRT in de jaren '60.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.ICC geeft arrestatiebevelen uit voor Netanyahu en Gallant
Ze worden beschuldigd van misdaden tegen de menselijkheid en oorlogsmisdaden.
https://responsiblestatecraft.org/netanyahu-war-crimes/
"De beslissing van het ICC laat eens te meer zien hoezeer Bidens beleid ten opzichte van Gaza niet strookt met zowel het Amerikaanse als het internationale recht", zegt Trita Parsi, Executive Vice President van het Quincy Institute. "Biden heeft Amerika's internationale aanzien opgeofferd om leiders te bewapenen en te beschermen die door de internationale rechtbanken als oorlogsmisdadigers zijn aangemerkt."
"De reactie van Israël — dat geen enkele andere democratie op deze manier door het ICC is behandeld — is een indicatie van hoe pervers bepaalde benaderingen van het internationaal recht zijn geworden," zei Parsi. "Israël betoogt in wezen dat het, omdat het zichzelf definieert als een democratie, boven de wet zou moeten staan. Dat oorlogsmisdaden, apartheid en genocide oké zijn zolang de dader zich identificeert als democratisch. Deze benadering — het creëren van verschillende wetten en normen voor verschillende landen — is een recept voor wereldwijde instabiliteit en een bedreiging voor de Amerikaanse veiligheid."
Denk er eens over na: M.a.w. we zullen het in jullie schedel komen kloppen zodat jullie begrijpen wat de Amerikaanse betekenis van democratie is.De Amerikaanse senator Tom Cotton (Republikein) reageert fel op de arrestatiebevelen van het Internationaal Strafhof (ICC) tegen de Israëlische oorlogspremier Benjamin Netanyahu en voormalig oorlogsminister Yoav Gallant.
Het ICC is een kangoeroerechtbank en Karim Khan is een gestoorde fanaticus. Wee hem en iedereen die deze outlaw warrants probeert af te dwingen. Ik wil ze er allemaal vriendelijk aan herinneren: de Amerikaanse wet inzake het ICC staat niet voor niets bekend als de Haagse Invasiewet. Denk er eens over na.[/i]

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Zo zie ik het ook. En dat er onschuldige slachtoffers vallen tijdens een oorlog, is helaas niet te vermijden. Alleen Hamas, had dit alles kunnen voorkomen. Ze moesten zich ervan bewust zijn geweest, dat ze daardoor hun eigen bevolking aan het opofferen waren. Iedereen kon wel weten dat Israël die aanval op 7 oktober niet zonder gevolgen zou laten.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.