Corona virus

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Dicksy

29 mar 2020, 16:26

Wil schreef:
Dicksy, wil je nu de zin uit het bestaan van julleke wegnemen? Met deze link kun je inderdaad alles zien, maar die jongen heeft niets anders, hé! Niets! Besef je wel wat je hier aanricht?
Heeft hij geen hondje waar hij mee kan gaan wandelen of een kanarievogeltje dat hij eens kan uitlaten? Een kruiwagen is ook al goed om mee te nemen. Hij moet buitenkomen, als de staatsschuld nog verder oploopt wie gaat ons dan informeren????
Eerst de mensen, dan de economie.

Wil.

29 mar 2020, 16:32

tja, zo had ik het nog niet bekeken :oops:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fred1950

29 mar 2020, 17:08

Dicksy schreef:
29 mar 2020, 16:26
Wil schreef:
Dicksy, wil je nu de zin uit het bestaan van julleke wegnemen? Met deze link kun je inderdaad alles zien, maar die jongen heeft niets anders, hé! Niets! Besef je wel wat je hier aanricht?
Heeft hij geen hondje waar hij mee kan gaan wandelen of een kanarievogeltje dat hij eens kan uitlaten? Een kruiwagen is ook al goed om mee te nemen. Hij moet buitenkomen, als de staatsschuld nog verder oploopt wie gaat ons dan informeren????
Eerst de mensen, dan de economie.
Wie beweert dat dejules nog buiten kan komen ?

Dicksy

29 mar 2020, 17:13

Fred1950 schreef:
Wie beweert dat dejules nog buiten kan komen ?
Leuven-centraal of Hasselt? Weet u meer? 🤔

Wil.

29 mar 2020, 17:59

:lol: :lol:

Wil.

29 mar 2020, 21:39

Een groepje moslims heeft een oude video bovengehaald waarin Donald T. te zien terwijl hij een gebedsdienst in een moskee bijwoont.

De verspreiders van dit 'nieuws' hebben dit ingekleed als Donald T. die zijn toevlucht zoekt tot de islamideologie omdat hij de toestand in de VS niet meer baas is (corona).

't Zijn de mannen, hé?

hdr

30 mar 2020, 14:26

Meer dan 1 miljoen tijdelijk werklozen. Dat zal de Belgische staat (wij als het op betalen aan komt) een bom geld kosten. Wat gebeurt er ondertussen met die honderden parlementariërs ? Als zij nu eens het voorbeeld gaven en technisch werkloos werden ? Zo zouden we alvast ook een heleboel geld besparen.
Komaan politici, zowel Belgische als Europese, geef het voorbeeld !
Wie voegt zich bij dit bericht om eindelijk die massa geld voor politici te beperken ?
Woonplaats: Merchtem; provider: telenet, pc1: medion desktop met w10, ipad 2 iOS; ipad 8 iOS; iphone 8 en iphone11 met iOS.

E.T.

30 mar 2020, 14:30

Dat ze veel (te veel) geld verdienen is een waarheid als een koe MAAR ze zijn niet tijdelijk werkloos. Telewerken is de boodschap.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Lars

30 mar 2020, 14:34

Wil. schreef:
29 mar 2020, 21:39
Een groepje moslims heeft een oude video bovengehaald waarin Donald T. te zien terwijl hij een gebedsdienst in een moskee bijwoont.

De verspreiders van dit 'nieuws' hebben dit ingekleed als Donald T. die zijn toevlucht zoekt tot de islamideologie omdat hij de toestand in de VS niet meer baas is (corona).

't Zijn de mannen, hé?
Kijk Wil, laten we dit filmpje nemen als voorbeeld wanneer ik stel dat uw bronnen twijfelachtig zijn.
Dit is echt een moskee volgens u?
De verspreiders zijn moslims?

Wil.

30 mar 2020, 15:21

Het is in Washington Cathedral opgenomen bij een 'interfaith service'. Het stukje dat werd opgenomen is het deel waar een moslim voorleest uit de koran. Dát stukje is viraal gegaan bij moslims.

Bij een interfaith service moeten de aanwezigen wel érgens samenkomen, hé. Wanneer uit de bijbel wordt voorgelezen is het een kerk; wanneer uit de torah wordt gelezen is het een synagoge; wanneer uit de koran wordt voorgelezen is die plaats voor even een moskee.

De essentie en de leugen in dat filmpje is dat moslims het nieuws verspreiden dat Trump zich uiteindelijk tot de koran richt omdat hij alle controle kwijt is. Het filmpje is echter 2 jaar oud.

Lars

30 mar 2020, 15:29

Jij sprak nochtans van een moskee...
En zijn het echt moslims die dat filmpje verspreiden, Wil?

Wil.

30 mar 2020, 15:42

Je vervuilt dit forum. Mijn originele inbreng had een duidelijke link met het coronavirus. Bij jou gaat het daar niet meer om.

tokkio

30 mar 2020, 16:02

hdr schreef:
30 mar 2020, 14:26
Meer dan 1 miljoen tijdelijk werklozen. Dat zal de Belgische staat (wij als het op betalen aan komt) een bom geld kosten. Wat gebeurt er ondertussen met die honderden parlementariërs ? Als zij nu eens het voorbeeld gaven en technisch werkloos werden ? Zo zouden we alvast ook een heleboel geld besparen.
Komaan politici, zowel Belgische als Europese, geef het voorbeeld !
Wie voegt zich bij dit bericht om eindelijk die massa geld voor politici te beperken ?
Dat gaan ze niet doen,juist zoals de top voetballers die het ook "not don" vinden van in te leveren doet de politiek het ook niet, ze vinden dat ze heel hard moeten werken voor hun (te groot) loon,en niet alleen hun loon, maar daar bovenop krijgen ze nog allerhande subsidies die ze vasthouden zoals een klein kind een snoepje, ik vraag mij af nu ze toch telewerken of hun prive chauffeur werkloos is,jambon was de eerste die vroeg om solidair te zijn,maar hulde zich verder in stilzwijgen,en de croo junior heeft een link doorgespeeld dat er veel geld op de spaarboekjes staat,dus boer pas op uw ganzen,maar pluimen gaan ze ons.
En daar ze nu carte blanche hebben gaat er veel geld verdwijnen in duistere zakken, die wij en zeker Vlaanderen zal ophoesten.
En daar de berichten over mondmaskers en beschermkledij actueel zijn, en dan lees ik van verkeerde bestelling, slechte maskers, te weinig , frauduleuze, en onvindbare,te dure......dan vind ik dat het vele ?????? zijn.
Wat gaat dat worden met de corona testen?????
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Lars

30 mar 2020, 16:06

Wil. schreef:
Je vervuilt dit forum. Mijn originele inbreng had een duidelijke link met het coronavirus. Bij jou gaat het daar niet meer om.
Je kan nog geen Hindoe van een Moslim onderscheiden...
Ga daarmee naar den oorlog....

Fred1950

30 mar 2020, 17:01

Wil. schreef:
Als er ene tussen zit die met al zijn islam en moslim topics dit forum vervuilt, dan ben jij dat wel ! :evil: