Corona virus
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
"In Wuhan zijn er zoveel doden gevallen dat men de Oeigoeren massaal uit de "heropvoedingskampen" heeft overgebracht naar de fabrieken aldaar.
Hetzelfde lot ondergingen tienduizenden politieke gevangenen die uit alle streken van China massaal overgebracht werden en worden naar Wuhan (het industriële hart van China)." Dixit Jules
Heb je hier een bron van, Jules?
Hetzelfde lot ondergingen tienduizenden politieke gevangenen die uit alle streken van China massaal overgebracht werden en worden naar Wuhan (het industriële hart van China)." Dixit Jules
Heb je hier een bron van, Jules?
Laatst gewijzigd door Lars op 31 mar 2020, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
https://www.theguardian.com/world/2020/ ... nds-report De Jules in't Engels.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
dejules
Er zijn de afgelopen 24 uur 98 doden door het coronavirus gerapporteerd in België, wat het totaal op 705 doden brengt.
De begrafenisondernemers beginnen het iets drukker te krijgen.
Belangrijk is de evolutie van Antwerpen de volgende dagen.
Dat ziet er daar niet goed uit!
De begrafenisondernemers beginnen het iets drukker te krijgen.
Belangrijk is de evolutie van Antwerpen de volgende dagen.
Dat ziet er daar niet goed uit!
-
Het verhaal klopt half, ze worden naar "factories across China" gestuurd.boeffer schreef: ↑31 mar 2020, 10:55https://www.theguardian.com/world/2020/ ... nds-report De Jules in't Engels.
Niet enkel naar Wuhan.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/to ... ~a46b3f3d/
Topkdokter Moreels maakt zich kwaad: “Ik hoop dat we niet terugkeren naar ons leven voor de coronapandemie”
“Ik hoop dat we niet terugkeren naar ons leven voor de coronapandemie”. Dat zei dokter Réginald Moreels gisterenavond op VIER. Moreels, die te zien is in de tweede reeks van het programma ‘Topdokters’, hield een pleidooi voor meer gelijkheid na de pandemie. Ook wil de oorlogschirurg dat er minder geïnvesteerd wordt in wapentechnologie en dat we meer respect hebben voor de natuur en de dieren.
Lars jij ziet alles veel te positief in en niks klopt volgens jou , je zal u ogen nog optrekken in de toekomst .
Spijtig helaas , maar ik zeg dat tegen mijn kinderen ook maar die zijn er bewust van . En die zijn niet veel jonger dan jij . Luistert maar eens naar deze man wat die ons brengt , hij heeft genoeg ervaring uit verleden .
En dat in rood is al eens naar voorgekomen .
Topkdokter Moreels maakt zich kwaad: “Ik hoop dat we niet terugkeren naar ons leven voor de coronapandemie”
“Ik hoop dat we niet terugkeren naar ons leven voor de coronapandemie”. Dat zei dokter Réginald Moreels gisterenavond op VIER. Moreels, die te zien is in de tweede reeks van het programma ‘Topdokters’, hield een pleidooi voor meer gelijkheid na de pandemie. Ook wil de oorlogschirurg dat er minder geïnvesteerd wordt in wapentechnologie en dat we meer respect hebben voor de natuur en de dieren.
Lars jij ziet alles veel te positief in en niks klopt volgens jou , je zal u ogen nog optrekken in de toekomst .
Spijtig helaas , maar ik zeg dat tegen mijn kinderen ook maar die zijn er bewust van . En die zijn niet veel jonger dan jij . Luistert maar eens naar deze man wat die ons brengt , hij heeft genoeg ervaring uit verleden .
-
dejules
De Duitse minister van arbeid zei gisteren : "Wij zien dat de mensen die aan de slag zijn in deze crisistijd vaak slecht betaald zijn. Een acute herwaardering dringt zich op.". De Duitse verpleegsters en artsen zijn zo slecht betaald dat meer dan 200.000 de laatste jaren Duitsland verlieten voor Zwitserland, Scandinavië en het VK. Hij had het ook over de transport en de voeding, vuilnisophaling, ...gast43 schreef: ↑31 mar 2020, 11:19https://www.hln.be/nieuws/binnenland/to ... ~a46b3f3d/
-
Wilt ge alstublieft bronnen bij uw verhalen zetten, Jules?dejules schreef: ↑31 mar 2020, 11:26De Duitse minister van arbeid zei gisteren : "Wij zien dat de mensen die aan de slag zijn in deze crisistijd vaak slecht betaald zijn. Een acute herwaardering dringt zich op.". De Duitse verpleegsters en artsen zijn zo slecht betaald dat meer dan 200.000 de laatste jaren Duitsland verlieten voor Zwitserland, Scandinavië en het VK. Hij had het ook over de transport en de voeding, vuilnisophaling, ...gast43 schreef: ↑31 mar 2020, 11:19https://www.hln.be/nieuws/binnenland/to ... ~a46b3f3d/
-
Aan de hand van welke uitspraak kan jij uitmaken dat ik alles te positief inzie?gast43 schreef: ↑31 mar 2020, 11:19https://www.hln.be/nieuws/binnenland/to ... ~a46b3f3d/
Ik wil gewoon betrouwbare informatie, mag het?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De duitse televisie , tiens ....Lars schreef: ↑31 mar 2020, 11:28Wilt ge alstublieft bronnen bij uw verhalen zetten, Jules?dejules schreef: ↑31 mar 2020, 11:26
De Duitse minister van arbeid zei gisteren : "Wij zien dat de mensen die aan de slag zijn in deze crisistijd vaak slecht betaald zijn. Een acute herwaardering dringt zich op.". De Duitse verpleegsters en artsen zijn zo slecht betaald dat meer dan 200.000 de laatste jaren Duitsland verlieten voor Zwitserland, Scandinavië en het VK. Hij had het ook over de transport en de voeding, vuilnisophaling, ...
Weeral een pak minder uitgaven voor de ziekteverzekering, De Wever zal content zijn : https://epidemio.wiv-isp.be/ID/Document ... update.pdf
In België zijn er ook dood al geschoten toen die vluchtmisdrijf pleegden, zelfs een kind van asielzoekers. De echte waarheid kom je niet te weten, maar de anti-China propagandisten maken daar gretig gebruik van.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18