Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Jongeren willen agenten filmen om discussies te vermijden. Politie noemt het “blijk van wantrouwen”
De Vlaamse Jeugdraad, die jongeren en kinderen in Vlaanderen en Brussel vertegenwoordigt, pleit ervoor om burgers altijd toe te staan om de politie zelf te filmen. Samen met dertig andere adviezen wil ze zo “de vicieuze cirkel van wantrouwen en angst tussen politie en jongeren” doorbreken. De politie zegt open te staan voor overleg, maar heeft al meteen enkele bedenkingen. “Het is te kort door de bocht om ons dat te verwijten.”
Hoe komt het dat de NVA een Waal of is het een Italiaan heeft genomen als voorzitter van de Vlaamse Jeugdraad
De Vlaamse Jeugdraad, die jongeren en kinderen in Vlaanderen en Brussel vertegenwoordigt, pleit ervoor om burgers altijd toe te staan om de politie zelf te filmen. Samen met dertig andere adviezen wil ze zo “de vicieuze cirkel van wantrouwen en angst tussen politie en jongeren” doorbreken. De politie zegt open te staan voor overleg, maar heeft al meteen enkele bedenkingen. “Het is te kort door de bocht om ons dat te verwijten.”
Hoe komt het dat de NVA een Waal of is het een Italiaan heeft genomen als voorzitter van de Vlaamse Jeugdraad
Spinnst du oder was
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Men maakt er een slangenkuil van, ene maakt een misstap en de bende is daar......... Geen duidelijke wetten meer.
Zoals de oversteekplaatsen voor fietsers zonder haaientanden op een baan waar 70 kmh mag. Ben je er een tijdje niet geweest dan zijn daar gevaarlijke situaties gecreëerd.
Zoals de oversteekplaatsen voor fietsers zonder haaientanden op een baan waar 70 kmh mag. Ben je er een tijdje niet geweest dan zijn daar gevaarlijke situaties gecreëerd.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In Qatar worden vrouwen die het slachtoffer werden van verkrachting, vaak als schuldigen bestempeld door het gerecht. Dat oordeelt nl. op basis van de sharia ...

Googlevertaling:
Het land waar verkrachte vrouwen uiteindelijk de schuld krijgen: slachtoffers van seksueel geweld kunnen gemakkelijk de beschuldigden worden in Qatar vanwege de extreme kijk van de regering op de islamitische wet, waarschuwen actievoerders.
Er kwamen veel gevallen naar voren van mannen die op heterdaad werden betrapt en beweerden dat het seks met wederzijds goedvinden was.
Nog 13 maanden aftellen en de sjotters maken er weer een feest van in Qatar. Als onze duivels maar geen te extreme slogan op hun shirt dragen. Een beetje respect voor de Qatarezen die ons dat genot gaan laten ervaren, hé.

Googlevertaling:
Het land waar verkrachte vrouwen uiteindelijk de schuld krijgen: slachtoffers van seksueel geweld kunnen gemakkelijk de beschuldigden worden in Qatar vanwege de extreme kijk van de regering op de islamitische wet, waarschuwen actievoerders.
Er kwamen veel gevallen naar voren van mannen die op heterdaad werden betrapt en beweerden dat het seks met wederzijds goedvinden was.
Nog 13 maanden aftellen en de sjotters maken er weer een feest van in Qatar. Als onze duivels maar geen te extreme slogan op hun shirt dragen. Een beetje respect voor de Qatarezen die ons dat genot gaan laten ervaren, hé.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Hoe hypocriet moet men zijn om in zo"n klimatologisch-ongeschikte plaats te gaan voetballen ?Wil. schreef: ↑10 okt 2021, 20:04In Qatar worden vrouwen die het slachtoffer werden van verkrachting, vaak als schuldigen bestempeld door het gerecht. Dat oordeelt nl. op basis van de sharia ...
Googlevertaling:
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Voetbal is haast zo heilig voor West-Europeanen als de Hadj voor moslims.
-
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Dus is bij uitbreiding alle profsport een bezigheid van en voor debielen? Alle wielrenners, basketters, volleyers, turners, hockespelers, tennissers, F1 piloten, beoefenaars van atletiek en nog vele anderen ...zijn dus debielen?Professioneel voetbal is “sport”voor en door debielen.
Mij lijkt eerder diegene die zulke inhoudsloze uitspraken doet een debiel.
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Wat vinden spelers van hun sport: Thibaut Courtois haalt ongenadig hard uit in interview: “Ze geven niks om ons, alleen om het geld in hun zakken”
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211011_92678799
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211011_92678799
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
-
Ik kan begrijpen dat mensen, die het materieel goed hebben, willen betalen om geamuseerd te worden en dat voetbalspelers dan de professionele entertainers (gladiatoren) zijn. Maar hoe is de haast grenzeloze populariteit van die vechtsport vooral in Europa en Zuid-Amerika te verklaren ? Het fenomeen voetbal lijkt wel een voedingsbodem voor sectair populisme waarbij al snel radicalisering en polarisatie tussen de sekten ontstaan.frits1955 schreef: ↑11 okt 2021, 12:24Dus is bij uitbreiding alle profsport een bezigheid van en voor debielen? Alle wielrenners, basketters, volleyers, turners, hockespelers, tennissers, F1 piloten, beoefenaars van atletiek en nog vele anderen ...zijn dus debielen?Professioneel voetbal is “sport”voor en door debielen.
Mij lijkt eerder diegene die zulke inhoudsloze uitspraken doet een debiel.