De nieuwe Europese Unie?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.

Vandaag, 21:16

Fred1950 schreef:
Vandaag, 20:41
Indien ? Wanneer gaan ze "maar" even corrupt zijn als Belgie ?
Diezelfde vraag heb je vroeger wellicht gesteld over de Polen, de Bulgaren, de Roemenen enz?
Ook daar is de corruptie-erfenis van Rusland/de S.U niet op enkele maanden verdwenen.
Wanneer gaan ze hun leningen afbetaald hebben ?
Over welke leningen heb je 't ? Die 90 miljard? Je weet toch dat Rusland de schade moet vereffenen? Zo lang dat niet gebeurd is, hoeft UA niets terug te betalen.
En een volk dat helemaal en nooit heeft meegedraaid met het "Westen"' ,
Niet goed opgelet in de les geschiedenis, neem ik aan? UA was een deel van Polen-Litouwen en nadien van de Oostenrijks-Hongaarse monarchie. UA heeft zijn wortels voor een deel in Europa.
hoe ga je vermijden dat ze ons hun wil opleggen ? En wat met hun oligarchen die dan onze politiek gaan bepalen ? Dat komt niet goed ....
Schrik van de democratie, Fredje? UA is qua bevolking zowat de 5e als het nu in de EU zou opgenomen worden.
Hun wil opleggen? Zoals de Spanjaarden (groter dan UA) ons hun wil opleggen?

UA is ons schild tegen de imperialist Poetin. UA heeft de militaire know-how die nu nog ontbreekt in de EU en in de NAVO. De opofferingen die deze bevolking heeft gebracht om ons te vrijwaren van de Russische ellende, geeft hen een toegangskaart tot de EU.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.