TRUMP wordt een goede president
-
dejules
Wij kregen vanaf onze geboorte te horen wie de zwarten van ons dorp waren en wat ze gedaan hadden.maior domus schreef: ↑23 mar 2020, 13:58
Neemt u nu uzelf au serieux, dejules?
u trekt namelijk nogal wat persoonlijke conclusies over dat zogenaamde klein groepje, zonder die mensen persoonlijk te kennen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Frustraties uit het verleden, nog steeds niet verwerkt. Jaloersheid op de mier die nu de deur niet opendoet?
We kennen dat. De psych. haalt je wel door deze moeilijke periode, jules. Je hebt mijn steun, jongen.
We kennen dat. De psych. haalt je wel door deze moeilijke periode, jules. Je hebt mijn steun, jongen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Wil : Elders bekloeg Wardje zich over de belgische toestand waarin de regio's niet overeenkomen. Wat is er hier anders? De wagen zit in de gracht en ze zijn het niet eens langs welke kant hij eruit moet getrokken worden.
De democraten liggen dwars. Zodra bij ons de toestand ongeveer genormaliseerd is, krijgen we datzelfde scenario te zien.
Wil , op zakelijk vlak kun je niet vergelijken met ons systeem .
En op mutualiteit verzekering kun je ook niet vergelijken met ons land zoveel is duidelijk .
En elk land heeft problemen ieder op zijn manier , maar je kan niet elk land vergelijken met elkaar .
En toch kan je geen enkele mens in de kou laten staan .
Waarom bestuur je dan een land , komen niet op voor eigen burgers maar alleen om hun nekvel te redden
Oké niemand heeft er om gevraagd wat er nu gebeurd , maar hebben toch veel achtergehouden , misschien hadden ze kunnen tegenhouden . Als al maanden aan de hang is ineens groot alarm !!
of is er wat anders aan de gang
Carl Joos ziet zijn scenario waarheid worden: “Was ‘Cordon’ maar fictie gebleven”
https://pallieterke.advn.be/pdf/2013/20 ... 68_049.pdf
De democraten liggen dwars. Zodra bij ons de toestand ongeveer genormaliseerd is, krijgen we datzelfde scenario te zien.
Wil , op zakelijk vlak kun je niet vergelijken met ons systeem .
En op mutualiteit verzekering kun je ook niet vergelijken met ons land zoveel is duidelijk .
En elk land heeft problemen ieder op zijn manier , maar je kan niet elk land vergelijken met elkaar .
En toch kan je geen enkele mens in de kou laten staan .
Waarom bestuur je dan een land , komen niet op voor eigen burgers maar alleen om hun nekvel te redden
Oké niemand heeft er om gevraagd wat er nu gebeurd , maar hebben toch veel achtergehouden , misschien hadden ze kunnen tegenhouden . Als al maanden aan de hang is ineens groot alarm !!
Carl Joos ziet zijn scenario waarheid worden: “Was ‘Cordon’ maar fictie gebleven”
https://pallieterke.advn.be/pdf/2013/20 ... 68_049.pdf
Laatst gewijzigd door gast43 op 23 mar 2020, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Vandaag 23/03/2020:Gast43 schreef:
En toch kan je geen enkele mens in de kou laten staan.
Patrik Vankrunkelsven
Patrik Vankrunkelsven is een huisarts en een voormalig politicus voor onder meer Open VLD, de Volksunie en Spirit. Hij is ook gewezen senator.
‘ Gewezen senator Patrik Vankrunkelsven ziet met lede ogen aan hoe coronapatiënten in Italië en Spanje sterven door een tekort aan bedden in de intensieve zorg daar, terwijl wij een overschot van zulke bedden hebben dat we mogelijk nooit helemaal zullen nodig hebben. Hij doet daarom een oproep om coronapatiënten in nood binnen Europa te transporteren naar plekken met voldoende zulke bedden.
Een warme oproep van Vankrunkelsven, laten we ons hier massaal bij aansluiten......of reikt de solidariteit dan toch weer niet zo ver?
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/03/23 ... idariteit/
-
Wat denkte gij nu zeker? Vankrunkelsven, dat is wel iemand van de Volksunie, hé! Ne zwette! Iemand uit de collaboratie, een moslim-, Walen- en vreemdelingenhater.
Dat gaat niet goed komen bij julleke.
Dat gaat niet goed komen bij julleke.

gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Dat klopt dat onze gezondheidszorg beter is dan elders .
Maar ga toch niet te hard roepen , want ze stromen toe als je nu leest .
En hebben de piekmomenten nog niet bereikt . Laat ons hopen dat afzwakt .
Zolang niet voor eigen deur staat maar
.
Moet je maar overkomen zeg ik altijd !!
Maar ga toch niet te hard roepen , want ze stromen toe als je nu leest .
En hebben de piekmomenten nog niet bereikt . Laat ons hopen dat afzwakt .
Zolang niet voor eigen deur staat maar
Moet je maar overkomen zeg ik altijd !!
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
-
Voorlopig nog niet, hé Petrol. Silence is golden, is de song van de dag.

dejules
Philips vreest dat de VS met strenge wetgeving beademingsapparatuur bestemd voor de Europese markt zullen vorderen, meldt NRC. De Nederlandse producent van zorgapparatuur is bang dat Philips Respironics in de Amerikaanse stad Pittsburgh onder de werking wordt gebracht van de Defense Production Act. Met deze wet uit 1950, de tijd van de Koreaanse oorlog, kan president Trump productie en voorraden van beademingsapparatuur vorderen. Philips wordt zo gedwongen alleen nog aan de Amerikaanse markt te leveren.
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Als dit bericht klopt:dejules schreef: ↑23 mar 2020, 19:51Philips vreest dat de VS met strenge wetgeving beademingsapparatuur bestemd voor de Europese markt zullen vorderen, meldt NRC. De Nederlandse producent van zorgapparatuur is bang dat Philips Respironics in de Amerikaanse stad Pittsburgh onder de werking wordt gebracht van de Defense Production Act. Met deze wet uit 1950, de tijd van de Koreaanse oorlog, kan president Trump productie en voorraden van beademingsapparatuur vorderen. Philips wordt zo gedwongen alleen nog aan de Amerikaanse markt te leveren.
Men kan er dan bedenkingen bij hebben of het wel netjes is van de Amerikanen.
Maar Trump zou daarmee dus niet tegen de wet handelen, en Philips zal dit risico natuurlijk wel gekend hebben toen ze in 2008 de firma Respironics overnamen.
Helaas pindakaas dus.
Het bedrijf produceert:
The firm's products includes devices for the diagnosis and treatment of sleep apnea including CPAP and bi-level (BiPAP) non-invasive ventilation machines, oxygen concentrators for patients requiring supplemental oxygen, infant apnea monitors for infants at risk of SIDS, asthma treatment solutions and hospital ventilators.
(Wikipedia)
Ondank is 's werelds loon
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Aangezien negativisme, hel en verdoemenis preken hier op dit politiek forum altijd aan de orde van de dag is door gloom en doom denkers, deze vrolijke noot.
De geluiden aan het begin van de song klinken bij mij heel bekend, aangezien ik jaren in New York geweest ben.
The Big Apple, city that never sleeps.