Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Vrijzinnige

16 mar 2018, 11:33

maior domus schreef:
Vrijzinnige schreef: En....lang leve de goedgelovigen van geest, die niet weten dat tussen hun natte dromen en de werkelijkheid, nationale, Europese en internationale wetten staan. 
Vrijzinnige, ik weet dat wel. Dat heb ik je al geschreven.
:roll:
Maar bepaalde wetten kunnen nu eenmaal aan m'n r**t roesten.
En mijn psycholoog zei me vroeger: "dromen mag".
Het is slechts door te dromen van veranderingen, dat men veranderingen in gang kan zetten.
Het is door over zijn dromen te praten, dat anderen die oppikken en dat die werkelijkheid kunnen worden.
Niet door slaafs wetten te volgen.

Om maar wat concreets te noemen:
De Catalaanse vrijheidsstrijd is ook geboren uit de droom eens bevrijd te zijn van het Spaanse juk.

En zo zullen we in de loop der geschiedenis opnieuw de islam verjagen uit ons Europese huis!
Aan dromen is niets verkeerd maior, maar.....je kan geen twee dromen gelijktijdig verwezenlijken !
Want enerzijds dromen van een één gemaakt Europa zonder grenzen, en anderzijds dromen van een onafhankelijk Catalonië MET grenzen kan niet. Idem wat Vlaanderen betreft !  :lol: :lol: :lol:
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.

16 mar 2018, 11:49

In Kopenhagen vindt 27% van de niet-Westerse inwijkelingen dat de religieuze wet móét gevolgd worden, ook als die in tegenspraak is met de burgerlijke wetten van het land.  Het gaat vanzelfsprekend over de sharia.
Bron
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

maior domus

16 mar 2018, 12:52

Vrijzinnige schreef: Want enerzijds dromen van een één gemaakt Europa zonder grenzen, en anderzijds dromen van een onafhankelijk Catalonië MET grenzen kan niet. Idem wat Vlaanderen betreft !  :lol: :lol: :lol:
Ho maar, dan ken je me nog niet goed, vz.
Maar dat neem ik u niet kwalijk want je bent nog niet zo lang op dit forum.

Ik droom absoluut niet van een eengemaakt Europa zonder grenzen.
Ik droom van een lappendeken van volkeren waar ieders eigenheid verzekerd is.
Dus met grenzen rond elke lap.
En ieder op zijn eigen grond blijven zoals ik dat steeds zeg.
Dat belet niet dat we in vriendschap naast elkaar kunnen leven en handel drijven.
Dat moeten we trouwens niet alleen Europees bekijken, maar wereldwijd.

Slechts op die manier garanderen we maximaal de diversiteit op onze planeet.
Grenzen overschrijden, expansiedrift, leiden tot eenheidsworst en dus verarming.
voorbeelden genoeg:
Het communisme was indertijd op weg om één wereldomvattend systeem te worden, onder centraal gezag van Moskou.
Het nazisme was waarschijnlijk dezelfde weg opgegaan.
Nu maken we hetzelfde mee met de islam: deze wil heel de wereld onderwerpen.
Met overal culturele verarming tot gevolg.
Met het kapitalisme is het net hetzelfde: overal aanbidt men Coca Cola en MacDonalds.
Dat is hoegenaamd geen verrijking, maar integendeel een verarming van plaatselijke culturen.

Daarom: diversiteit is belangrijk, maar ieder op zijn eigen grond.
En daarom moet de islam weg uit het Christelijke Europa.
Dat lijkt me toch een normaal en gezond streven?
Degenen die de islam hier omarmen, zijn nestbevuilers en collaborateurs in de expansiedrift.
Ondank is 's werelds loon

Wil.

16 mar 2018, 13:49

Een Afghaan heeft zich vandaag proberen op Angela Merkel te werpen, ondertussen roepend "Allahu Akbar!" . Dat laatste is wat getuigen hebben gehoord. A. Merkel kwam net buiten uit de Bundestag en lijfwachten hebben de man direct op de grond gewerkt en geboeid.

Het is nog niet duidelijk of de Afghaan A. M. wilde bedanken uit de grond van zijn hart, dan wel haar wilde te lijf gaan.

Je kunt het filmpje hier bekijken

Vrijzinnige

16 mar 2018, 15:27

maior domus schreef:
Vrijzinnige schreef: Want enerzijds dromen van een één gemaakt Europa zonder grenzen, en anderzijds dromen van een onafhankelijk Catalonië MET grenzen kan niet. Idem wat Vlaanderen betreft !  :lol: :lol: :lol:
Ho maar, dan ken je me nog niet goed, vz.
Maar dat neem ik u niet kwalijk want je bent nog niet zo lang op dit forum.

Ik droom absoluut niet van een eengemaakt Europa zonder grenzen.
Ik droom van een lappendeken van volkeren waar ieders eigenheid verzekerd is.
Dus met grenzen rond elke lap.

En ieder op zijn eigen grond blijven zoals ik dat steeds zeg.
Dat belet niet dat we in vriendschap naast elkaar kunnen leven en handel drijven.
Dat moeten we trouwens niet alleen Europees bekijken, maar wereldwijd.

Slechts op die manier garanderen we maximaal de diversiteit op onze planeet.
Grenzen overschrijden, expansiedrift, leiden tot eenheidsworst en dus verarming.
voorbeelden genoeg:
Het communisme was indertijd op weg om één wereldomvattend systeem te worden, onder centraal gezag van Moskou.
Het nazisme was waarschijnlijk dezelfde weg opgegaan.
Nu maken we hetzelfde mee met de islam: deze wil heel de wereld onderwerpen.
Met overal culturele verarming tot gevolg.
Met het kapitalisme is het net hetzelfde: overal aanbidt men Coca Cola en MacDonalds.
Dat is hoegenaamd geen verrijking, maar integendeel een verarming van plaatselijke culturen.

Daarom: diversiteit is belangrijk, maar ieder op zijn eigen grond.
En daarom moet de islam weg uit het Christelijke Europa.
Dat lijkt me toch een normaal en gezond streven?
Degenen die de islam hier omarmen, zijn nestbevuilers en collaborateurs in de expansiedrift.

Het geboorterecht in één van die lappendekens geeft jouw dus het recht om anderen de toegang tot dat deel van de wereldbol te ontzeggen ! En wat als je geboorterecht, met bijhorende gronden ergens in de woestijn lag maior ?

PS: En wat doe jij met die toegang als je "eigen bevolking" het vuile werk niet meer wil opknappen, en hiervoor slaven gaat invoeren zoals de verdedigers van het vrije westen ons eerder al voordeden ?

Wil.

16 mar 2018, 16:12

Vrijzinnige schreef:Het geboorterecht in één van die lappendekens geeft jouw dus het recht om anderen de toegang tot dat deel van de wereldbol te ontzeggen ! En wat als je geboorterecht, met bijhorende gronden ergens in de woestijn lag maior ?
 Afbeelding
Het is geen recht, het is een plicht  om mensen te beletten op een overvolle boot te stappen. Ofwel blijft een aantal kandidaten in ellende achter,  ofwel gaat iedereen naar de haaien.

Vrijzinnige

16 mar 2018, 18:21

Wil. schreef:
Vrijzinnige schreef:Het geboorterecht in één van die lappendekens geeft jouw dus het recht om anderen de toegang tot dat deel van de wereldbol te ontzeggen ! En wat als je geboorterecht, met bijhorende gronden ergens in de woestijn lag maior ?
 Afbeelding
Het is geen recht, het is een plicht  om mensen te beletten op een overvolle boot te stappen. Ofwel blijft een aantal kandidaten in ellende achter,  ofwel gaat iedereen naar de haaien.
Een bijbel spreuk Wil ?  :lol: :lol: :lol:

Wil.

16 mar 2018, 19:04

Neen, ik wacht op jouw  wijsheid hierover.

Vrijzinnige

16 mar 2018, 19:27

Wil. schreef:Neen, ik wacht op jouw  wijsheid hierover.
Ik heb mijn wijsheid reeds neergeschreven Wil !
Maar ik had van een Wildersfan toch wat sterkere taal verwacht ivm dit onderwerp, zoals vroegere VB leden je dat reeds hebben voorgedaan !  :lol: :lol: :lol:

Vlaams belanger Bjorn Roose toont op z'n weblog nog maar eens het ware gelaat van het Vlaams belang. Roose, die ook woordvoerder is van de radicaal-nationalistische actiegroep Voorpost, stoort zich enorm aan de zwartgallige toon van de berichtgeving over de hoge kindersterfte in Afrika.“Want we moeten het natuurlijk héél erg vinden dat al die jonge kinderen sterven" aldus Roose .

De VB-medewerker wil niet dat Afrikaanse kinderen gered worden van de hongerdood of tegen ziektes gevaccineerd worden want: "meer 'overlevers' betekent ook meer 'voortplanters' (mirror). En meer Afrikanen", zo schrijft Roose iets verder, "betekent ook meer immigranten (die op hun beurt, al was het maar door hun massa, elders problemen veroorzaken)" .
M.a.w deze Vlaams Belang-medewerker stelt voor om te stoppen met de strijd tegen kindersterfte in Afrika omdat anders Europa meer migranten dreigt over de vloer te krijgen.

Wil.

16 mar 2018, 19:43

Vrijzinnige schreef:Ik heb mijn wijsheid reeds neergeschreven Wil !
Het enige wat ik zie is dat je MD het recht lijkt te ontzeggen om de deur dicht te houden. Je accepteert het 'lappendeken' van de volkeren van Europa en de wereld niet.

M.a.w. jij wil dat iedereen het recht heeft om zich vrij overal op de aardbol te verplaatsen. Klopt dat?

Vrijzinnige

16 mar 2018, 19:49

Wil. schreef:
Het enige wat ik zie is dat je MD het recht lijkt te ontzeggen om de deur dicht te houden. Je accepteert het 'lappendeken' van de volkeren van Europa en de wereld niet.

M.a.w. jij wil dat iedereen het recht heeft om zich vrij overal op de aardbol te verplaatsen. Klopt dat?
Dat klopt volledig Wil, maar....in tegenstelling met jullie ben ik een democraat, en democraten leggen zich neer bij beslissingen van een politieke meerderheid en van rechtbanken. 

Vrijzinnige

16 mar 2018, 19:52

Wil. schreef:

Maar in je eerdere reactie, die je hebt herschreven, verwees jij naar de opmerkingen van Geert Wilders uit mijn link ! Wel Wil, dat betreft Nederland, maar kan jij deze vertalen naar het Belgische niveau ?

Wil.

16 mar 2018, 19:56

Vrijzinnige schreef:
Wil. schreef:

Dat klopt volledig Wil, maar....in tegenstelling met jullie ben ik een democraat, en democraten leggen zich neer bij beslissingen van een politieke meerderheid en van rechtbanken. 
Waarom 'in tegenstelling tot jullie'? Wat is er ondemocratisch aan wat ik schrijf?

vercingetorix

16 mar 2018, 20:28

Wil. schreef:
Vrijzinnige schreef:
Wil. schreef:

Waarom 'in tegenstelling tot jullie'? Ik word hier wel bij 'jullie' gegooid, maar wat is er ondemocratisch aan wat ik schrijf?
Alléén al het feit dat je iets schrijft Wil. is volgens Lichtzinnige een aanslag op de demokratie, die hier in het westen niets anders meer is dan een alibi voor dictators.
Volgens Lichzinnige hebben de afrikanen het RECHT om mensensmokkelaars te betalen, al moeten zij er hun familie in de goorste ellende voor achterlaten. Deze prijzenswaardige denkwijze volgend, zijn de mensensmokkelaars dus gewettigde zorgverstrekkers want ze helpen die afrikanen hun rechten te bekomen.
Net zoals de linksen HIER doen : de illegalen aan alle mogelijke en onmogelijke voordelen helpen. Met onmogelijke voordelen bedoel ik simpel : wat voor ons, belgen, nooit verkrijgbaar zal zijn.
Dat is bvb veelwijverij en tientallen kinderen in het buitenland : allemaal goed voor financiële tegemoetkomingen vanwege de linksen.
Diezelfde denkwijze viseert nu de babyboomers die ervoor gezorgd hebben dat de linkse regeringen indertijd een veertiende maand verstrekten, dubbel vakantiegeld, dubbel kindergeld.
Zoals de zaken NU staan, is het ondemokratisch en egoistisch dat elk volk zeggenschap heeft over zichzelf, maar getuigt het van grote solidariteit en demokratie dat Europa het OCMW van de hele wereld is.
Lichtzinnige zal hier wel verder uitleg over geven.
wat baet den uyl een bril
als de caers niet branden wil

sibarita

16 mar 2018, 22:37

Merkel  heeft al  gereageerd  , op de ARD  hoorde  ik ze zeggen dat ze  uiteraard  niet akkoord was met Seehofer  !

https://jungefreiheit.de/politik/deutsc ... utschland/

een weekblad  dat  ik probeer  te  kopen telkens  ik in Duitsland  ben  .... moet soms wel  heel wat  kiosken afgaan  om een exemplaar  te  kunnen  kopen !!
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850