Jobs - Jobs - Jobs
-
jamaar - Lid geworden op: 30 aug 2013, 17:34
Zolang als naar Vlaanderen tienduizenden buitenlandse gastarbeiders moeten worden gevraagd om hier de knelpuntberoepen te komen uitoefenen waarvoor hier op de arbeidsmarkt geen binnenlandse arbeiders worden gevonden, mag er niet verkondigd worden dat er niet genoeg jobs zijn.Silver Wolf schreef:Met het einde van juli sloot ook de zomer-solden-periode af.
Shops, shops, shops!
Maar wat er te koop lag en ligt zorgt behalve de verkoop ervan
hier voor weinig jobs, jobs, jobs.
Het blijft zoeken als naar een naald in een hooiberg, om nog iets te vinden, dat op eigen bodem door eigen mensen werd gemaakt.
De prijzen zijn er daarom niet lager door geworden.
Behalve bij Zeeman en Wibra, natuurlijk....
Maar dan kan men qua kwaliteit, beter bij de kringloopwinkel langs gaan.
sw
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Amai, daar hebben wij lang moeten op wachten! Is Uw nieuw schrijf negerke al in staking of heeft hij het recht op een volwaardige siësta ?jamaar schreef: Zolang als naar Vlaanderen tienduizenden buitenlandse gastarbeiders moeten worden gevraagd om hier de knelpuntberoepen te komen uitoefenen waarvoor hier op de arbeidsmarkt geen binnenlandse arbeiders worden gevonden, mag er niet verkondigd worden dat er niet genoeg jobs zijn.
Uw regering neemt volop maatregelen, man
- Minister Francken, de man die vluchtelingen direct ging terug brengen met vliegtuigen, heeft besloten kazernes in te richten, om het hoofd te kunnen bieden aan de wild groei.
- Super minister Homans eist een resultaatsverbintenis van de inburgeraars.
Wellicht gaan de beide excellenties hun krachten bundelen en worden de cursussen reeds georganiseerd binnen de muren van de kazernes om het beste resultaat te kunnen neerzetten.
"Le vin nouveau est arrivé". Hopelijk kunnen de "anciens" hem lusten.
-
Fazal
Er worden hier geen tienduizenden buitenlandse gastarbeiders gevraagd!jamaar, en zoals altijd, en nog maar eens, tot vervelens toe, schreef:Zolang als naar Vlaanderen tienduizenden buitenlandse gastarbeiders moeten worden gevraagd om hier de knelpuntberoepen te komen uitoefenen waarvoor hier op de arbeidsmarkt geen binnenlandse arbeiders worden gevonden, mag er niet verkondigd worden dat er niet genoeg jobs zijn.
En al zeker niet speciaal om knelberoepen uit te oefenen!
Over het algemeen komen zij hier op onze kosten studeren en stage te lopen.
Tijdens hun stage in klinieken bvb, verstaan ze geen woord Nederlands.
Want tenslotte behoort verpleegkunde ook tot de knelberoepen.
Ik heb mij al afgevraagd, of ze hier op de universiteit soms les krijgen in één v/d 40 à 50 talen van Afrika!?
Je mag je hen vragen wat je wil, ze knikken met een twijfelachtige blik van "ja", zoals destijds dat stenen negertje op de winkeltoog, maar je ziet hen niet meer terug, en bijgevolg krijg je het niet.
En om de 2 dagen zijn het weer andere.
Waar die eerste naartoe zijn ..., Joost mag het weten!?
Het beste voorbeeld daarvan is in het ziekenhuis 'Jan Palfijn', hier in Gent te vinden.
Ofwel zijn ze teruggekeerd naar hun thuisland, ofwel, blijven zij hier om van de Belgische geneugten 'te kunnen blijven' genieten.
Want 'hier' worden ze beter betaald (mèt of zònder werk), en hebben ze een beter leven dan in de woestijn, of in de bushes, waar ze meestal vandaan komen!
En erger soms, sommigen blijven speciaal hier om ergens aanslagen te beramen, en uit te voeren!
-
Gast
Ja jong. Ik koop schuurpapier dat duurder is geworden en minder lang meegaat. Ik koop brede bruine Tesa plakband die duurder is geworden maar die dunner is en vlugger scheurt. Miserie , miserie , miserie ....Silver Wolf schreef:...
sw
-
Zo lang u geen gazettenpapier moet gebruiken om uw gat af te vegen, mag u niet klagen, Sof.The Spirit of Flanders schreef:Ja jong. Ik koop schuurpapier dat duurder is geworden en minder lang meegaat. Ik koop brede bruine Tesa plakband die duurder is geworden maar die dunner is en vlugger scheurt. Miserie , miserie , miserie ....Silver Wolf schreef:...
sw
-
Silver Wolf - Lid geworden op: 08 apr 2008, 16:51
QUOTE:
Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) overweegt om op korte termijn asielzoekers in een leegstaande kazerne onder te brengen. Einde CITAAT
Nadien enkel nog wapens uitdelen en dan is dat ook weeral opgelost.
- Jobs, jobs, jobs.... (dixit "premier" Charles M.)
sw
Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) overweegt om op korte termijn asielzoekers in een leegstaande kazerne onder te brengen. Einde CITAAT
- Jobs, jobs, jobs.... (dixit "premier" Charles M.)
sw
-
Gast
Maar, ik neem geen gazet meer ( te duur geworden ) ! Wat moet ik dan doen ?jamaar schreef:Zo lang u geen gazettenpapier moet gebruiken om uw gat af te vegen, mag u niet klagen, Sof.The Spirit of Flanders schreef:Ja jong. Ik koop schuurpapier dat duurder is geworden en minder lang meegaat. Ik koop brede bruine Tesa plakband die duurder is geworden maar die dunner is en vlugger scheurt. Miserie , miserie , miserie ....Silver Wolf schreef:...
sw
-
Krijg u geen gratis reclamebladen gedrukt op krantenpapier toegestuurd, Sof ?The Spirit of Flanders schreef:Maar, ik neem geen gazet meer ( te duur geworden ) ! Wat moet ik dan doen ?jamaar schreef:Zo lang u geen gazettenpapier moet gebruiken om uw gat af te vegen, mag u niet klagen, Sof.The Spirit of Flanders schreef:Ja jong. Ik koop schuurpapier dat duurder is geworden en minder lang meegaat. Ik koop brede bruine Tesa plakband die duurder is geworden maar die dunner is en vlugger scheurt. Miserie , miserie , miserie ....Silver Wolf schreef:...
sw
Of anders kranten gaan halen bij het containerpark of bij de buren.
-
Fazal
Komt nog, als de Vlamingen niet meer willen werken.jamaar schreef:Zo lang u geen gazettenpapier moet gebruiken om uw gat af te vegen, mag u niet klagen, Sof.The Spirit of Flanders schreef:Ja jong. Ik koop schuurpapier dat duurder is geworden en minder lang meegaat. Ik koop brede bruine Tesa plakband die duurder is geworden maar die dunner is en vlugger scheurt. Miserie , miserie , miserie ....Silver Wolf schreef:...
sw
En dat schuurpapier (eventueel om ons gat mee af te vegen) is nog zo geen slecht idee.
Nadien even goed afspoelen, en je kan het ettelijke keren opnieuw gebruiken.
Ons gat echter, zal eerder verslijten.
-
Gast
Zou ik van u "gratis" uw oude kranten mogen gebruken als ik het schoon vraag ?jamaar schreef:Krijg u geen gratis reclamebladen gedrukt op krantenpapier toegestuurd, Sof ?The Spirit of Flanders schreef:Maar, ik neem geen gazet meer ( te duur geworden ) ! Wat moet ik dan doen ?jamaar schreef:Zo lang u geen gazettenpapier moet gebruiken om uw gat af te vegen, mag u niet klagen, Sof.The Spirit of Flanders schreef:Ja jong. Ik koop schuurpapier dat duurder is geworden en minder lang meegaat. Ik koop brede bruine Tesa plakband die duurder is geworden maar die dunner is en vlugger scheurt. Miserie , miserie , miserie ....Silver Wolf schreef:...
sw
Of anders kranten gaan halen bij het containerpark of bij de buren.
-
Natuurlijk Sof we zijn de goedhartigheid zelve en onze solidariteit met de ganse wereld is onmetelijkThe Spirit of Flanders schreef: Zou ik van u "gratis" uw oude kranten mogen gebruken als ik het schoon vraag ?
P.S. we verwachten wel een kleine tegenprestatie. Bijvoorbeeld het gras eens komen afrijden.
-
Gast
Fazal schreef:Komt nog, als de Vlamingen niet meer willen werken.jamaar schreef:Zo lang u geen gazettenpapier moet gebruiken om uw gat af te vegen, mag u niet klagen, Sof.The Spirit of Flanders schreef:Ja jong. Ik koop schuurpapier dat duurder is geworden en minder lang meegaat. Ik koop brede bruine Tesa plakband die duurder is geworden maar die dunner is en vlugger scheurt. Miserie , miserie , miserie ....Silver Wolf schreef:...
sw
En dat schuurpapier (eventueel om ons gat mee af te vegen) is nog zo geen slecht idee.
Ik had u verkeerd begrepen Fazal, ik meende het achterwerk afspoelen met water, zal wel branden zo'n schuurpapier.
Och, in zeeman en wibra, vind je af en toe ook goeie dingen. Ik heb al slips gekocht bij zeeman, hele goeie, zolang als je die van "Maddy" maar neemt, de anderen kun je beter direct in de container kieperen!
-
Gast
'k Had het kunnen denken.jamaar schreef:Natuurlijk Sof we zijn de goedhartigheid zelve en onze solidariteit met de ganse wereld is onmetelijkThe Spirit of Flanders schreef: Zou ik van u "gratis" uw oude kranten mogen gebruken als ik het schoon vraag ?
P.S. we verwachten wel een kleine tegenprestatie. Bijvoorbeeld het gras eens komen afrijden.
-
oomski - Lid geworden op: 28 mei 2008, 08:25
Fazal schreef:Komt nog, als de Vlamingen niet meer willen werken.jamaar schreef:Zo lang u geen gazettenpapier moet gebruiken om uw gat af te vegen, mag u niet klagen, Sof.The Spirit of Flanders schreef:Ja jong. Ik koop schuurpapier dat duurder is geworden en minder lang meegaat. Ik koop brede bruine Tesa plakband die duurder is geworden maar die dunner is en vlugger scheurt. Miserie , miserie , miserie ....Silver Wolf schreef:...
sw
Wie op wraak zint, houdt zijn eigen wonden open.
-
Fazal
In de korrelgrootte van het slijpmiddel: meestal aangeduid met een getal, waarbij een hoger getal een fijner schuurpapier aangeeft: 24 of 40 is grof, 600 is fijn; voor toepassing in de metaallakindustrie zijn fijnheden tot 12.000 verkrijgbaar. Het getal komt van het zeven van het materiaal.Oomski schreef:achteraf da gat dan laten verzorgen gaat ons méér kosten denk ik.
Het zal een beetje pijn doen, maar het doel heiligt de middelen.
Vooral als al die leeghangers in hun hangmat blijven liggen, en denken dat het toiletpapier zomaar naar hun gat toe zal vliegen.
Amaai voor de door jamaar verplicht tewerkgestelden, welke dan al die hangmatters hun gat zullen moeten afvegen. Dus ook dat van jamaar!
Maar goed, tenslotte is schuurpapier, eigenlijk ook papier.
Als er bvb geen patatten meer zouden zijn, dan zullen we frieten moeten eten.