Linkje of afbeelding van die arbeidsovereenkomst, graag.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Er werd vroeger veel gezegd...frits1955 schreef: ↑31 mar 2020, 20:16Lars heeft gelijk - niettemin werd ons in een atheneum gezegd dat we konden opgeroepen worden buiten die 5 weken ononderbroken verlof en wij deden dat voor de goede zaak zeker. Een arbeidsreglement heb ik in al die jaren nooit gezien maar het bestaat dus op niveau van de scholengroepen blijkbaar.
Frits,frits1955 schreef: ↑31 mar 2020, 20:53Vroeger is nog niet zo lang geleden hoor voor mij.Maar ik merk dat jij in een heel andere schoolcultuur zit dan ik gekend heb. Het feit dat het atheneum Ekeren waar ik 27 jaar les gegeven heb jaarlijks al volzet is in april voor het volgende schooljaar heeft alles te maken met de toch erg grote inzet van het personeel - als er binnen een stevige boogscheut een 6-tal katholieke scholen liggen waaronder een college dat in de hele streek vermaard is moet je uit je pijp komen en zit niemand te zeuren over werken in de vakantie, op zaterdagen of de zoveelste activiteit op een woensdagnamiddag. Een school is geen fabriek waar je steeds op uur A arriveert en op uur B weer buiten gaat en dat is het dan.
Versie van 4 jaar geleden.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Geloof jij nu echt dat er ieder schooljaar een nieuw arbeidsreglement wordt onderhandeld?
Wanneer anders zouden lesgevers cursussen schrijven, terwijl ze les geven?Fred1950 schreef: ↑31 mar 2020, 22:13Interludium
Ik kreeg ooit les van ir. U. Allaeys en die schreef zijn cursusmateriaal in boekvorm tijdens de vakantiemaanden ...
http://bib.howest.be/catalog/hws01:001925050
( goeie vent trouwens, door hem moest ik niet eens solliciteren bij mijn eerst werkgever, ik werd er gewoon binnengezogen)
Versie van 4 jaar geleden.
We zullen zien of er geen nieuwe afspraken worden gemaakt.
Wat blijft is dat je zelfs niet bereid bent om voor het goed van de leerlingen die er nood aan hebben een maand extra te werken. Genoteerd.
De vakbond van de verplegers slikt nu alle eisen in en laat alle 'verworven rechten' varen.Geloof jij nu echt dat er ieder schooljaar een nieuw arbeidsreglement wordt onderhandeld?
Man, toch...
Nu je toch aan het noteren bent, noteer ineens dat als een vertegenwoordiger van een erkende vakbond njet zegt tegen een nieuw voorstel, dan is het njet en blijft het oude in voege.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Ongelofelijk waar jij allemaal van op de hoogte bent.Wil. schreef: ↑31 mar 2020, 22:37Versie van 4 jaar geleden.
We zullen zien of er geen nieuwe afspraken worden gemaakt.
Wat blijft is dat je zelfs niet bereid bent om voor het goed van de leerlingen die er nood aan hebben een maand extra te werken. Genoteerd.De vakbond van de verplegers slikt nu alle eisen in en laat alle 'verworven rechten' varen.Geloof jij nu echt dat er ieder schooljaar een nieuw arbeidsreglement wordt onderhandeld?
Man, toch...
Nu je toch aan het noteren bent, noteer ineens dat als een vertegenwoordiger van een erkende vakbond njet zegt tegen een nieuw voorstel, dan is het njet en blijft het oude in voege.
Nog anderen maakten materiaal dat zo goed was dat een uitgeverij daar een boek van maakte, dat vrij verkrijgbaar in de handel was...
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.