Ban de islam uit het Westen

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Jockey

27 mar 2018, 14:45

dejules schreef:
Wil. schreef:Je vergist je: Trèbes ligt in Frankrijk, niet in Vlaanderen
Een moslimgek dood mensen in Zuid-Frankrijk.
Het zoveelste voorval met een moslimwaanzinnige.
En een politie-agent die zich opofferde en de heldendood stierf.
Dit is een korte samenvatting van Trèbes.
En dan lees je enkele dagen later meer details en krijgen namen gezichten en dan sta je stil bij
die luitenant-kolonel Arnaud Beltrame.
Die held verving de kassierster van de Super U nl Julie.
Julie is een jonge veertiger en heeft een kindje van pas 2.5 jaar.
En ondanks die jonge leeftijd van dat kindje is Julie werken.
Maar wat blijkt, deze kassierster is eigenlijk gediplomeerd ingenieur.
Deze jonge hoog gediplomeerde dame die vlak bij een grote stad woont werkt als 
kassierster in een goedkoop regionaal warenhuisje.
Ik denk dat vele mensen daar overheen lezen maar zulke details springen er bij mij steeds uit en dan vraag ik mij af : als de gediplomeerde ingenieur Julie niet verder geraakt dan een kassierster-job, wat dan met Michelle die enkel secundair onderwijs heeft? En wat dan met Nicole die zelfs haar diploma secundair onderwijs niet behaalde? En wat gaat dat dan geven als de industriële revolutie 4.0 over ons heen gaat rollen. De blockchain technologie draait sedert 1 januari 2018 reeds proef bij de belangrijkste Belgische bank- en verzekeringsmaatschappijen. Dit gewoon als kanttekening bij deze terroristische laffe aanslag.
Jou verbeelding gaat wel héél ver Dejules. Nog één link verder en je legt de schuld bij NVA. Voor hetzelfde geld is die Julie een dame met weliswaar een ingenieursdiploma,doch een zeer moeilijk karakter waar niet mee samen te werken valt.Daardoor geraakt ze niet aan een job en dààrom zet men haar alleen aan die kassa. Onnozele praat? Correct! Maar niet onnozeler dan die van jou... ;-) 
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

tokkio

27 mar 2018, 15:02

een zeer moeilijk karakter waar niet mee samen te werken valt.
Die zitten in deze regering ook, en er is ook geen samenwerking. :D
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Silver Wolf

27 mar 2018, 16:44

Deze "vader"  :twisted:  klopte alvast het WESTEN uit zijn minderjarige dochter.

QUOTE: Vader slaat “te Westerse” dochter met verlengkabel
(Bron) Het Nieuwsblad
KORTRIJK - Een 40-jarige man moest zich dinsdag verantwoorden voor de correctionele rechtbank van Kortrijk omdat hij zijn dochter had geslagen met een verlengkabel. Ze gedroeg zich volgens hem “te Westers”. Het ging om een zaak in voortzetting.
De zaak kwam enkele maanden geleden al eens voor, maar de rechtbank had een maatschappelijk onderzoek gevraagd naar het milieu van de beklaagde. G.Y. daagde echter nooit op bij de justitieassistent. Hij moest telkens werken, zei hij aan de voorzitter.
Op 29 mei 2016 belde de vrouw van Y.G. de politie, omdat haar man hun minderjarige dochter aan het slaan was met een snoer. Toen agenten ter plaatse kwamen, merkten ze dat de man zijn dochter had bevolen zich te ontkleden en dat hij haar, na de slagen met de kabel, zo de straat wilde op sturen. Ze was te laat thuisgekomen en had geld bij zich, waarvan de vader de oorsprong wilde weten. Ook zijn echtgenote en zoon deelden in de klappen.  . . . / . . .
EINDE CITAAT             https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180327_03432297

Wil.

27 mar 2018, 16:49

Te westers, hé?  Waarschijnlijk weer een Japanner of een Chinees, zeker?
Namen noemen is er in HLN nog niet bij. Zou op een zere teen kunnen neerkomen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio

27 mar 2018, 16:55

Ook hier staan geen namen bij,misschien zijn het duitsers.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ho ... ~a1724720/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Jockey

27 mar 2018, 20:01

tokkio schreef:
een zeer moeilijk karakter waar niet mee samen te werken valt.
Die zitten in deze regering ook, en er is ook geen samenwerking. :D
Heb je zoal eens naar de lijst van de Belgische regeringen gaan kijken? https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... regeringen 
Wel leerrijk hoor. De huidige federale regering is zowat de langst levende van deze eeuw.Enkel Verhofstadt doet het voorlopig één legislatuur beter... Was jij het niet die enkele dagen terug Leo Tindemans aanhaalde? Hoe denk je dat zijn verhouding tot b.v. een Martens was? Zij konden elkaars bloed drinken! Het grote verschil met nu is dat onze linkse pers er als de kippen bij is wanneer er eens het ene woordje wat harder dan het andere wordt uitgesproken. Met dank natuurlijk ook aan de sociale media... 
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

Vrijzinnige

27 mar 2018, 20:01

Wil. schreef:Te westers, hé?  Waarschijnlijk weer een Japanner of een Chinees, zeker?
Namen noemen is er in HLN nog niet bij. Zou op een zere teen kunnen neerkomen.
Dat klopt Wil, want was het ook niet HLN dat de initialen HVT afdrukte, wat hun een storm van kritiek opleverde ?
Een volk krijgt de leiders dat zij verdienen

Wil.

28 mar 2018, 11:25

"Een armlengte afstand houden" . Je herinnert je nog wel die goede raad van de vrouwelijke burgemeester nadat een paar jaar geleden in Keulen tientallen vrouwen werden bepoteld door - zo werd pas achteraf toegegeven - hoofdzakelijk Noord-Afrikaanse immigranten.

Zeer recent deed Hans Reul , minister van binnenlandse zaken in NRW een gelijkaardige uitspraak en dit n.a.v. het toenemend aantal gevallen van messteken en snijwonden dat in de regio werd vastgesteld.
"Bürger werden einfach sensiebler sein müssen,"  zegt hij, "men moet niet zo maar mensen vlak naast zich laten komen"

M.a.w. als je wordt neergestoken, dan heb je niet verstandig genoeg gehandeld. Je had de dader niet zo dichtbij moeten laten komen.
Bron

Vrijzinnige

28 mar 2018, 15:34

Wil. schreef:"Een armlengte afstand houden" . Je herinnert je nog wel die goede raad van de vrouwelijke burgemeester nadat een paar jaar geleden in Keulen tientallen vrouwen werden bepoteld door - zo werd pas achteraf toegegeven - hoofdzakelijk Noord-Afrikaanse immigranten.

Zeer recent deed Hans Reul , minister van binnenlandse zaken in NRW een gelijkaardige uitspraak en dit n.a.v. het toenemend aantal gevallen van messteken en snijwonden dat in de regio werd vastgesteld.
"Bürger werden einfach sensiebler sein müssen,"  zegt hij, "men moet niet zo maar mensen vlak naast zich laten komen"

M.a.w. als je wordt neergestoken, dan heb je niet verstandig genoeg gehandeld. Je had de dader niet zo dichtbij moeten laten komen.
Bron
Is deze opmerking ook van toepassing voor de slachtoffers van de misbruiken door de kerk Wil ?  :lol: :lol: :lol: 

Wil.

28 mar 2018, 16:40

Een 4-tal mannen zijn deze week veroordeeld door het Britse gerecht omdat ze voorbereidingen aan het treffen waren om islamterreuraanslagen te plegen in een shopping centre en op Heathrow.
De namen:

Umar Haque
Abuthaher Mamun
Muhammad Abid
Nadeem Patel

Umar Haque was bovendien 'leraar' in een moskee waar hij met de kinderen rollenspellen speelde die moesten tonen hoe het er in een gevecht met de politie aan toe gaat. Hij toonde hen gruwelijke video's van IS en zei hen dat ze er best zouden aan doen om aan te sluiten bij hen omdat de groep hoe dan ook op een dag zal heersen over Europa.

Bron

Vrijzinnige

28 mar 2018, 18:43

Wil. schreef:Een 4-tal mannen zijn deze week veroordeeld door het Britse gerecht omdat ze voorbereidingen aan het treffen waren om islamterreuraanslagen te plegen in een shopping centre en op Heathrow.
De namen:

Umar Haque
Abuthaher Mamun
Muhammad Abid
Nadeem Patel

Umar Haque was bovendien 'leraar' in een moskee waar hij met de kinderen rollenspellen speelde die moesten tonen hoe het er in een gevecht met de politie aan toe gaat. Hij toonde hen gruwelijke video's van IS en zei hen dat ze er best zouden aan doen om aan te sluiten bij hen omdat de groep hoe dan ook op een dag zal heersen over Europa.

Bron
Een brief van een oude priester zorgt voor beroering in het bisdom Brugge. De pastoor vraagt meer inspanningen van bisschop Jozef De Kesel om pedofiele priesters bij de Raad van Europa te laten erkennen als derde geslacht, naast gewone mannen en vrouwen.
De pastoor krijgt veel bijval van andere pedofiele geestelijken. “Ik ben niet voor mannen of vrouwen, maar voor jonge kinderen. Ik ben geboren in het lichaam van een priester die kinderen wil misbruiken”, getuigt een lotgenoot. “Dat is mijn genderidentiteit, ik wil als dusdanig erkend worden. Niemand kan voor mij bepalen hoe ik me voel.

http://newsmonkey.be/article/40019

frits1955

28 mar 2018, 19:29

Eigen terrorist eerst...het is weer eens wat anders..

"Volgens een rapport van Thomas Renard van het Egmont Instituut vonden er in 2017 op het Europese vasteland zestien aanslagen plaats, waarvan geen enkele is gepleegd door een teruggekeerde Syriëstrijder. Het ging bovendien telkens om een dader die hoofdzakelijk alleen handelde en geen deel uitmaakte van een terreurcel, met als uitzondering de aanslag in Barcelona. "Hun aanslagen worden soms als amateuristischer gezien, maar vaak hebben ze meer doden tot gevolg", zegt Renard....

De rest: https://www.demorgen.be/nieuws/-home-gr ... -bd722cbd/

Wil.

28 mar 2018, 20:58

Ik heb niet nagekeken welke aanslagen precies door eigen kweek moslimterroristen werden gepleegd, maar ik heb in mijn database een snel rondgekeken en er schort wel degelijk iets aan de informatie die hier wordt naar voor gebracht in 'de kwaliteitskrant'.

Ten eerste: Op de kaart die erbij staat, zie ik slechts 3 aanslagen in Frankrijk. In werkelijkheid waren het er 12!
Ik kan ze één voor één opnoemen en er links bij plaatsen, maar ik geef slechts 3 voorbeelden die de krant hebben gehaald:

• Op 20/4/17 schiet een een islamiet op een geparkeerde politiewagen op de Champs-Elysees. Daarbij wordt 1 agent gedood - bewijs
• Op 6 juni '17 in Parijs: een moslim valt een agent aan met een hamer vlak aan de Notre Dame. Hij roept dat 'dit voor Syrië is' - bewijs
• Op 9 augustus in Parijs knalt een illegaal in Frankrijk verblijvende moslim zijn auto in een groepje agenten.
bewijs

Deze gevallen staan niet vermeld. Wat zegt zoiets over dat rapport?

In ons land is er het voorval van 25/8/17: een Somalische moslim valt twee  agenten aan met een machete en ondertussen prijst hij Allah. bewijs

In Spanje zijn er 4 aanslagen geweest. Niet de 2 die op het kaartje staan.
Italië: 3 aanslagen ipv 1
Duitsland: 6 aanslagen ipv 1

Ik heb voor alle gevallen bewijsmateriaal. Wat zegt dit nu over de kwaliteit van de info die je van De Morgen krijgt?

Een tweede punt: in DM staat dat de laatste aanslag op het Europese vasteland geleden is van 1 oktober. Alweer onjuist:
op 31/12/17 steekt een Syriër zomaar in het wilde mensen met een mes die hij aanduidt als 'ongelovigen'. bewijs
Op 12/3/18 stak een asielzoeker zijn Duitse vriendin neer omdat zij zich niet wou bekeren
Op 11/3/18 stak een islamiet een wacht neer aan de Iraanse ambassade

Een derde punt: de teruggekeerde Syriëstrijders zouden minder gevaarlijk zijn. Dat weten we nog niet. Ze zijn nog maar pas aan het terugkeren.

frits1955

28 mar 2018, 21:09

""er schort wel degelijk iets aan de informatie die hier wordt naar voor gebracht in 'de kwaliteitskrant'. "

Je zal je bedenkingen moeten formuleren aan  het adres van het Egmont instituut, gefinancierd door het Ministerie van Buitenlandse Zaken - het lijkt zo op het eerste zicht geen extreem -linkse denktank :wink:  Het is geen onderzoek van De Morgen.
Maar goed - een bende dillettanten. Die zetten we bij naast die andere dwaas: de paus. Who's next?

Wil.

28 mar 2018, 21:30

Als ik dan toch mag kiezen? De Filip van Laken. Die is heel nuttig voor de moslimgemeenschap om hun ideologie als salonfähig te laten doorgaan.

Vorig jaar ging hij op het einde van een vastendag mee-eten met de familie Benhaddou. Die kerel is imam in Gent en coördinator van het netwerk islamexperten. Én een leugenaar.

Die ganse familie bidt elke dag zo'n twintig keer een gebed waarin ze Allah smeken om hen toch op het rechte pad te houden en hen niet op het verkeerde pad van de christenen te brengen. En daar zit dwaas Filip dan bij aan tafel.