De Wever is politiek dood
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De Wever is men alleszins niet gevolgd :
1/ max. 2 personen ( + eigen kinderen ) i.p.v. 10 personen zoals De Wever voorstelde
2/ geen door De Wever voorgestelde avondklok
Wat zijn trouwens andere alternatieven dan een samenscholingsverbod ? Met gasmaskers rondlopen ?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ik ben blij dat je geen alternatief ziet behalve de raad van BDW, die door Wilmes is opgevolgd.
(Ik maak me geen begoochelingen over jouw verdere genezing in de richting van serieuze maatschappijbeelden. Daarvoor moet je nog een hele poos op intensieve blijven en helemaal ontluizen).
(Ik maak me geen begoochelingen over jouw verdere genezing in de richting van serieuze maatschappijbeelden. Daarvoor moet je nog een hele poos op intensieve blijven en helemaal ontluizen).

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Morgenavond in de afspraak: een LIJK!
Huh? Ja. BDW wordt in een lijkkist binnengereden en B. Schols zal toch nog een gesprek met hem hebben. Schols is een medium, zoals je wel zult weten, en hij zal de geest van de "dode BDW" oproepen en met hem in gesprek gaan.
Het zal stil zijn op straat. Iedereen voor de buis om de "dode BDW" te horen spreken. Wordt toptelevisie!
Huh? Ja. BDW wordt in een lijkkist binnengereden en B. Schols zal toch nog een gesprek met hem hebben. Schols is een medium, zoals je wel zult weten, en hij zal de geest van de "dode BDW" oproepen en met hem in gesprek gaan.
Het zal stil zijn op straat. Iedereen voor de buis om de "dode BDW" te horen spreken. Wordt toptelevisie!

dejules
De Vadder stelt vragen zoals : "Bent U nog steeds voorstander van degressieve en in tijd beperkte uitkeringen?".
"Waar valt er nog veel te besparen in de gezondheidszorg?".
"Heeft U spijt omdat je de bevolking hebt voorgelogen over de ernst van de corona-crisis?".
De pedofiele Prins Edward werd door velen meermaals gewaarschuwd om zich niet te laten interviewen maar hij sloeg de wijze raad af.
Als de wijze oude man naar de maan wijst dan kijkt De Wever naar zijn vinger.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Zal een niet te missen uitzending zijn want veel (heel veel) politieke commentatoren hebben hun ongenoegen al laten blijken over de gang van zaken betreffende deze 'noodregering,' de coronacoup van de Walen met medewerking van de tsjeven en de smurfen. Ivan De Vadder is bv zo'n politiek commentator die zijn wenkbrauwen fronste en al verder dacht voor als corona voorbij is.dejules schreef:
U bent fout.
Hij komt naar De afspraak op vrijdag.
Moderator is Ivan De Vadder.
-
dejules
Als corona voorbij is dan zijn wij enkele jaren en een paar honderdduizend Belgische doden verder. Vele politici zijn overleden, collectieve verarming, ... Ik heb al meermaals gezegd dat wij een nieuw tijdperk krijgen nl eentje voor en eentje na. Het ene is een vage herinnering en het andere een grote onbekende. Onze samenleving zal er heel anders uitzien dan vandaag.
-
Jij hebt al héél veel gezegd, julleke, maar daar is nog niet veel van uitgekomen. Maar op een keer geeft een kapotte klok ook het juiste uur aan.dejules schreef: ↑20 mar 2020, 09:55Als corona voorbij is dan zijn wij enkele jaren en een paar honderdduizend Belgische doden verder. Vele politici zijn overleden, collectieve verarming, ... Ik heb al meermaals gezegd dat wij een nieuw tijdperk krijgen nl eentje voor en eentje na. Het ene is een vage herinnering en het andere een grote onbekende. Onze samenleving zal er heel anders uitzien dan vandaag.

E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
-
dejules
Deze vraag wordt ook aan De Wever gesteld : U was op de hoogte van de ernst van de situatie. We kenden de beelden uit China, de vele doden en de snelheid vd verspreiding in Italië. U stelde economische belangen voor op de volksgezondheid. U riep op om tussen de mensen te komen en musicals ... te bezoeken, uit te gaan, geld te laten rollen terwijl overal in Europa mensen stierven aan covid-19. Voelt U zich moreel en juridisch aansprakelijk voor uw ongepast gedrag?dejules schreef: ↑20 mar 2020, 09:43De Vadder stelt vragen zoals : "Bent U nog steeds voorstander van degressieve en in tijd beperkte uitkeringen?".
"Waar valt er nog veel te besparen in de gezondheidszorg?".
"Heeft U spijt omdat je de bevolking hebt voorgelogen over de ernst van de corona-crisis?".
De pedofiele Prins Edward werd door velen meermaals gewaarschuwd om zich niet te laten interviewen maar hij sloeg de wijze raad af.
Als de wijze oude man naar de maan wijst dan kijkt De Wever naar zijn vinger.
Drie artsen hebben een klacht ingediend tegen de Franse premier Edouard Philippe en de voormalig minister van Volksgezondheid Agnès Buzyn. Zij zijn van mening dat ze op de hoogte waren van de ernst van de coronapandemie, maar daar niet voor gewaarschuwd hebben en niet op tijd maatregelen hebben getroffen.
Philippe en Buzyn worden aangeklaagd omdat ze "vrijwillig hebben afgezien van het nemen of opleggen van maatregelen, waardoor een ramp kan worden bestreden die waarschijnlijk een gevaar voor de veiligheid oplevert". Hierop staat in Frankrijk een gevangenisstraf van maximaal 2 jaar en een boete van 30.000 euro.
De klacht is in behandeling genomen door het Hof van Justitie van de Republiek. Het is niet bekend wanneer de uitspraak is.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
In één ding zal hij wel gelijk hebben en dat is waar hij schreef: "..... Vele politici zijn overleden, collectieve verarming,..."Wil schreef:
Jij hebt al héél veel gezegd, julleke, maar daar isnog niet veel van uitgekomen
Maar ditmaal zal hij het niet in de schoenen kunnen schuiven van BDW/N-VA maar zal hij die moeten gaan aanvallen op het forum die hij jaar en dag verdedigt heeft.
Hoop dat ik het nog mag meemaken.
Of hoe het kazakkendraaien al ingezet wordt. Wat u zegt is niks abnormaal, iedereen weet dat. Daar is geen glazen bol voor nodig.dejules schreef:
Ik heb al meermaals gezegd dat wij een nieuw tijdperk krijgen nl eentje voor en eentje na. Het ene is een vage herinnering en het andere een grote onbekende. Onze samenleving zal er heel anders uitzien dan vandaag.
Laatst gewijzigd door Dicksy op 20 mar 2020, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.