Voor zover ik mij herinner heeft Huts niets met elektriciteitsproductie te maken. Hij heeft wel velden zonnepanelen staan en geniet uiteraard van de GS-certificaten, wat zijn goed recht is, net zoals ik ook zonnepanelen heb liggen. Ik doe daar ook NIETS voor in de plaats, noch aan de bevolking, noch aan u... dat is dus ook diefstal.The Spirit of Flanders schreef: Sociaal gedoe hoeft niet slijmerig te zijn , dat is het meestal zelfs niet. Wat mij stoort is dat ik door de liberalen verarm , o.a. door meer geld te moeten betalen voor electriciteit en andere dingen , en dat terwijl de winst voor aandeelhouders van dezelfde electriciteit en die andere dingen toeneemt. Dit noem ik diefstal. Ik betaal Bracke en Peeters via mijn Telenet factuur , ik betaal Ferand Huts via mijn electriciteitsfactuur. Die gasten doen daar NIETS voor in de plaats , noch aan de bevolking , noch aan mezelf , en dat noem ik dietstal.
Uiteraard kan het me ook niet schelen dat er rijken bestaan , maar rijk en rijker worden op de kap van de bevolking , dan voel ik mij een deel van die bevolking die onethisch behandeld wordt. En dus stem ik PVDA.
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!