TRUMP wordt een goede president
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Maar de "bekende viroloog was er blijkbaar niet zo gerust in in dat "griepje" hebben ze dan doelbewust aan de leiband getrokken,want waarom zou hij eerst info gaan vragen over mondmaskers, en het nadien weglachen.......
https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpe ... ~a7aa0dd7/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Hé hé, dat lucht op zeker,als je je opgekropte frustraties eens goed kan botvieren.gast43 schreef: ↑10 mei 2020, 11:30Sorry Petrol
of wil je niet lezen
ofwel staat u geluid uit van u pc
ofwel ga je hoorapparaat moeten aanschaffen .
Is klaar en duidelijk gezegd in de media en nieuws
En zijn partijleden zijn dokters die gaat toch wel wetenen apothekeres die was voor de mondmaskers .En dat laatste heeft er ook niks van gebakken .
En dan er na moeten ze hun uitspraken herzien .
Zotter kan al niet meer worden .
Nu zijn ze niet nodig ook partijlid van Nv-a MONDMASKERS is weggesmeten geld .
Dat je voor partij Nv-a bent is u volste recht maar vind wel dat je moet inzien wat
er is gezegd , en dat kun je niet ontkennen .En dat is idem voor Trump die zou nog andere zaken doen
dat zeker niet door den beugel kan .
Als ze alles al weten van januari 2020 , zijn alle landen gefaald niet alleen bij ons .
Voor wie spreek je dan voor u burgers of voor de euro's dat ze hun kunnen verrijken , en dat laatste daar draait alles om . En weet ook dat economie moet draaien zeker en vast en dat anders niemand kan volhouden , maar doet er wat aan van bij begin .En dat hebben ze niet gedaan .
Hij alleen zal land redden want hij gaat ervoor of hij regering kan vormen, we gaan zien in de toekomst .
En dan gaan we wachten wat er ons te wachten staat denk maar tussen 8 a 10 jaar dat wij er weer bovenop geraken misschien kunnen we ook aanschuiven bij gut in de toekomst wie weet![]()
![]()
NVA en BDW zijn dan altijd de pispalen van dienst.
Suc6 !!!
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
tokkio schreef: ↑10 mei 2020, 11:48Maar de "bekende viroloog was er blijkbaar niet zo gerust in in dat "griepje" hebben ze dan doelbewust aan de leiband getrokken,want waarom zou hij eerst info gaan vragen over mondmaskers, en het nadien weglachen.......
https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpe ... ~a7aa0dd7/
Begrijp me niet verkeerd, ik bedoelde hierbij wel "viroloog De Wever" met zijn "griepje". Van Ranst heeft een zware fout gemaakt met zijn suggestie dat mondmaskers niet nodig zijn als ge 1,5 meter afstand kunt houden. Ten eerste : men houdt GEEN afstand van 1,5 meter in een supermarkt, apotheek , etc ... de mensen weten niet eens hoe lang "één meter" is , en ze denken er simpel weg ook niet steeds aan. Ten tweede : die 1,5 meter is in bepaalde omstandigheden veel te weinig vooral als iemand hoest of niest. Zelfs met een mondmasker aan ontsnapt de lucht met volle kracht langs het masker weg.
-
Prima Vera - Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10
Die mondmaskers geven een vals gevoel van veiligheid, ik weiger een mondmasker te dragen tenzij het expliciet verplicht wordt! Ik voel mij in een supermarkt veel veiliger bij mensen zonder een mondmasker dan bij met een mondmasker! Deze laatsten zien naar niets meer én komen vlak naast jou staan én al zeker als ze ook nog eens handschoenen dragen waarmee ze alles vastpakken. Dus mondmasker? Volmondig NEE
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Mondmaskers zijn niet nodig, mondmaskers hebben geen enkel nut. Mondmaskers afgekeurd omdat ze niet de juiste certificaten hebben. Mensen moeten zelf mondmaskers maken maar een certificaat is plots niet meer belangrijk. 'Experten' die in het begin van de crisis zeggen dat het maar een griepje is en het niet zo'n vaart zal lopen, 'experten' die zelfs nog harder van richting veranderen dan een windhaan op de kerktoren op een windstille dag, enz..........petrol schreef:Hé hé, dat lucht op zeker,als je je opgekropte frustraties eens goed kan botvieren.gast43 schreef: ↑46 minuten geleden
Sorry Petrol
of wil je niet lezen
ofwel staat u geluid uit van u pc
ofwel ga je hoorapparaat moeten aanschaffen .
Is klaar en duidelijk gezegd in de media en nieuws
En zijn partijleden zijn dokters die gaat toch wel wetenen apothekeres die was voor de mondmaskers .En dat laatste heeft er ook niks van gebakken .
En dan er na moeten ze hun uitspraken herzien .
Zotter kan al niet meer worden .
Nu zijn ze niet nodig ook partijlid van Nv-a MONDMASKERS is weggesmeten geld .
Dat je voor partij Nv-a bent is u volste recht maar vind wel dat je moet inzien wat
er is gezegd , en dat kun je niet ontkennen .En dat is idem voor Trump die zou nog andere zaken doen
dat zeker niet door den beugel kan .
Als ze alles al weten van januari 2020 , zijn alle landen gefaald niet alleen bij ons .
Voor wie spreek je dan voor u burgers of voor de euro's dat ze hun kunnen verrijken , en dat laatste daar draait alles om . En weet ook dat economie moet draaien zeker en vast en dat anders niemand kan volhouden , maar doet er wat aan van bij begin .En dat hebben ze niet gedaan .
Hij alleen zal land redden want hij gaat ervoor of hij regering kan vormen, we gaan zien in de toekomst .
En dan gaan we wachten wat er ons te wachten staat denk maar tussen 8 a 10 jaar dat wij er weer bovenop geraken misschien kunnen we ook aanschuiven bij gut in de toekomst wie weet![]()
NVA en BDW zijn dan altijd de pispalen van dienst.
Suc6 !!!
Maar als een politieker zich in zijn uitspraken baseert op de bevindingen van deze 'experten' en deze bevindingen toch verkeerd blijken te zijn worden deze 'experten' de hemel in geprezen en diegene die zich op deze uitspraken gebaseerd heeft naar de hel verwezen.
Man, man, man begrijpe wie kan.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Kieper dat idee "van gevoel van veiligheid" achter uw rug in de vuilbak.Prima Vera schreef: ↑10 mei 2020, 12:27Die mondmaskers geven een vals gevoel van veiligheid, ik weiger een mondmasker te dragen tenzij het expliciet verplicht wordt! Ik voel mij in een supermarkt veel veiliger bij mensen zonder een mondmasker dan bij met een mondmasker! Deze laatsten zien naar niets meer én komen vlak naast jou staan én al zeker als ze ook nog eens handschoenen dragen waarmee ze alles vastpakken. Dus mondmasker? Volmondig NEE
Het dragen van een mondmasker is een uiting van respect en de wil om de epidemie in eigen land te helpen beëindigen.
Handschoenen ? Inderdaad totaal zinloos als ge die op zich ook niet wast of er overal mee aankomt
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Met alles op een hoopje te gooien is elke gezonde gedachten wisseling onmogelijk
Maar misschien hier terug naar de USA naar Trump!
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Echt jammer dat het verstand niet met de jaren komt. En een voorbeeld van onverantwoord en egoïstisch gedrag. Op Uw leeftijd draagt gij het mondmasker uit bescherming voor Uw medemens en minder voor U zelf. Zonder het te beseffen loopt gij al rond met het toegangsticket nr. 9107 tot het Paradijs, alhoewel gij waarschijnlijk eerst nog een tijdje zult moeten vertoeven in de hete transit zone om na te denken over de zonden en de tekortkomingen.Prima Vera schreef: ↑10 mei 2020, 12:27Die mondmaskers geven een vals gevoel van veiligheid, ik weiger een mondmasker te dragen tenzij het expliciet verplicht wordt! Ik voel mij in een supermarkt veel veiliger bij mensen zonder een mondmasker dan bij met een mondmasker! Deze laatsten zien naar niets meer én komen vlak naast jou staan én al zeker als ze ook nog eens handschoenen dragen waarmee ze alles vastpakken. Dus mondmasker? Volmondig NEE
Ik weet dat gij U zult beroepen op de uitspraken van de Vlaamse viroloog Van Gucht, maar ik vrees dat het brein van deze man al zwaar aangetast werd door een politiek virus. Zijn ex-collega, de Waalse Emmanuel André, was resistent en nam eervol ontslag.
-
Nee kannibaal want de anderen moeten ook hun afstand van mij nemen én dat zullen ze veel gemakkelijker doen als ik zonder mondmasker rond loop. Dan blijven ze weg, als ik met mondmasker rond loop staan ze ook tegen mij én dat wil ik niet. Dus uwen zever gaat niet op.
-
Fred1950 schreef: ↑10 mei 2020, 12:44Kieper dat idee "van gevoel van veiligheid" achter uw rug in de vuilbak.Prima Vera schreef: ↑10 mei 2020, 12:27Die mondmaskers geven een vals gevoel van veiligheid, ik weiger een mondmasker te dragen tenzij het expliciet verplicht wordt! Ik voel mij in een supermarkt veel veiliger bij mensen zonder een mondmasker dan bij met een mondmasker! Deze laatsten zien naar niets meer én komen vlak naast jou staan én al zeker als ze ook nog eens handschoenen dragen waarmee ze alles vastpakken. Dus mondmasker? Volmondig NEEEen mondmasker beschermt U NIET tegen een besmetting. De enigste bedoeling is om UW EIGEN VIRUSSEN binnen uw eigen masker te houden en op die manier te beletten dan andere mensen door jou besmet geraken. Dit is de enige werkende manier om een epidemie te doen eindigen. Zelfs een FFP2 masker beschermt jezelf nog niet eens voor 100 %
Het dragen van een mondmasker is een uiting van respect en de wil om de epidemie in eigen land te helpen beëindigen.
Handschoenen ? Inderdaad totaal zinloos als ge die op zich ook niet wast of er overal mee aankomt
Ze moeten gewoon uit mijn buurt blijven zo simpel is het. Ik doe het ook bij een ander én ik verwacht het ook van een ander. Als, als, misschien, wanneer daar koop ik niks voor. Afstand daar doe ik het voor. Als ik iets moet hebben, wacht ik heel braaf tot die voor mij weg is. Dat gaat, je moet het alleen maar willen. De slechte manieren komen van hen die een mondmasker op hebben. En op het moment dat ik een hoest of wat dan ook ontwikkel én het is nodig zal ik het dragen maar aan de andere kant zal ik er dan eerder voor kiezen om niet buiten te komen.
-
Beste mevrouw en collega. Bij het lezen van Uw reactie, frons ik de wenkbrauwen, maar geef in alle beleefdheid geen commentaren meer.Prima Vera schreef: ↑10 mei 2020, 15:04Nee kannibaal want de anderen moeten ook hun afstand van mij nemen én dat zullen ze veel gemakkelijker doen als ik zonder mondmasker rond loop. Dan blijven ze weg, als ik met mondmasker rond loop staan ze ook tegen mij én dat wil ik niet. Dus uwen zever gaat niet op.
-
Dank U voor het geheugensteuntje, maar wat valt er eigenlijk nog te zeggen.
Trump is een gewetenloze, ondertussen seniel geworden schurk, die het leven van tienduizenden Amerikanen op zijn geweten heeft. Het moet een verschrikkelijke opdracht zijn om de grillen van deze man in toom te houden. Het gaat waarschijnlijk om heel veel volk dat hier dag in, dag uit mee bezig zijn. Ze leven steeds met de zekerheid, dat elk openbaar conflict zal uitdraaien met het ontvangen van de zak, hetgeen voor een Amerikaan 1000 maal erger is, dan voor een Belg, want die verliest eigenlijk zijn volledig bestaan. Nu het virus bezit heeft genomen van een aantal medewerkers van het Witte Huis, zullen de koppen rollen. Mister Trump zal hier waarschijnlijk geen last van hebben, want die verblijft ondergronds in een veilige thuishaven.
Het stoort de Amerikanen ook niet dat de President dement en seniel is geworden. Volgens Greet de Keyzer is de populariteit in sommige staten gezakt, maar in andere delen maakt de President winst, zodat een verlengde ambtstermijn niet uitgesloten is. Zijn fortuin straalt macht uit, macht creëert banen, en voor de meeste Amerikanen is het de kans op overleven. Nog "een paar eigen volk eerst " maatregelen, en de buit is binnen.
In dementie zijn er gradaties en bij President Trump lijkt het erop dat hij agressief en gevaarlijk dement is, een driftkikker die elke binding met de rest van de wereld wil opblazen. Een De Weverke, maar dan in reuzen formaat.