TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

De kannibaal

11 mei 2020, 13:10

petrol schreef:
11 mei 2020, 09:47
Trump, de gewetenloze seniele demente schurk Behind Bars.En ook Weverke, behind bars.
Gaat veel volk naar komen kijken. :lol: :lol: :lol:
Hier zie 8O 8O . Petrol goes for president. In Amerika zouden ze content zijn, want dan was er een waardige tegenkandidaat voor Trump, maar ik heb het vermoeden dat de ambitie zich zal begrenzen tot waardige President van de nieuwe republiek Vlaanderen.
Mij baserend op Uw snedige postings, beschikt gij nu al over zeer vele pluspunten, verzot op geld dat in de eigen zakken terecht komt, steeds bereid tot het geven van de ultieme genadeslag, zelfs al schiet er van de tegenstrever niks meer over dan een skelet, een databank, gevuld met ultieme scheldwoorden, een door en door verzuurd karakter..........Ik ga stoppen, want het is niet aan mij om Uw verkiezingscampagne op gang te trekken.
Ons Weverke krijgt zware tegenwind. :D :D

petrol

11 mei 2020, 14:25

De kannibaal schreef:
petrol schreef:
Trump, de gewetenloze seniele demente schurk Behind Bars.En ook Weverke, behind bars.
Hier zie 8O 8O . Petrol goes for president. In Amerika zouden ze content zijn, want dan was er een waardige tegenkandidaat voor Trump, maar ik heb het vermoeden dat de ambitie zich zal begrenzen tot waardige President van de nieuwe republiek Vlaanderen.
Mij baserend op Uw snedige postings, beschikt gij nu al over zeer vele pluspunten, verzot op geld dat in de eigen zakken terecht komt, steeds bereid tot het geven van de ultieme genadeslag, zelfs al schiet er van de tegenstrever niks meer over dan een skelet, een databank, gevuld met ultieme scheldwoorden, een door en door verzuurd karakter..........Ik ga stoppen, want het is niet aan mij om Uw verkiezingscampagne op gang te trekken.
Ik verzuurd??? Ik ben een zeemzoete filantroop.
Uw cynisme en sarcasme zijn uw grootste capaciteiten,voor de rest bent u een groot hol vat en holle vaten klinken het hardst.

De kannibaal

11 mei 2020, 14:55

petrol schreef:
De kannibaal schreef:
petrol schreef:
Uw cynisme en sarcasme zijn uw grootste capaciteiten,voor de rest bent u een groot hol vat en holle vaten klinken het hardst.
De Vlaamse Bill Gates spreekt ons toe. :D :D. Elk symfonisch orkest heeft nood aan pauken en een heel grote trom. Als U ambitie groot genoeg is, bespeel ik de trom, bij elke schrede naar Uw troon. :D :D

frits1955

11 mei 2020, 15:04

Statesmanship - vroeger en nu:

Afbeelding

Wil.

11 mei 2020, 15:11

Jij kent de inhoud van het boek door naar het kaft te kijken? Tiens, tiens...
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio

11 mei 2020, 15:30

waarom kan zo een onderzoek niet in België of zijn ze zo braaf mijnheer..... :mrgreen:
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/am ... ~a8591c84/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

petrol

11 mei 2020, 15:55

De kannibaal schreef:
11 mei 2020, 14:55
petrol schreef:
De kannibaal schreef:

De Vlaamse Bill Gates spreekt ons toe. :D :D. Elk symfonisch orkest heeft nood aan pauken en een heel grote trom. Als U ambitie groot genoeg is, bespeel ik de trom, bij elke schrede naar Uw troon. :D :D
Zielig mannetje dat overloopt van sarcasme en cynisme.
Ik heb medelijden met mannetjes van jouw soort. :lol: :lol: :lol:

Suc6 zielige trommelaar !!

frits1955

11 mei 2020, 17:13

waarom kan zo een onderzoek niet in België of zijn ze zo braaf mijnheer..
Een Amerikaans Hooggerechtshof waarvan de meerderheid conservatieven zijn die door de Republikeinen benoemd werden en die gaan de belastingaangifte van Trump onderzoeken..en daar verwacht jij enige objectiviteit van? :lol:

tokkio

11 mei 2020, 17:27

frits1955 schreef:
11 mei 2020, 17:13
waarom kan zo een onderzoek niet in België of zijn ze zo braaf mijnheer..
Een Amerikaans Hooggerechtshof waarvan de meerderheid conservatieven zijn die door de Republikeinen benoemd werden en die gaan de belastingaangifte van Trump onderzoeken..en daar verwacht jij enige objectiviteit van? :lol:
Niet van den Trump, maar ik ben wel benieuwd naar onze graaiers,wat de aangeven, en /of doorsluizen naar belasting paradijzen...... :mrgreen:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

gast43

11 mei 2020, 17:32

Frits1955 : waarom kan zo een onderzoek niet in België of zijn ze zo braaf mijnheer..

Top onderwerp , gaat er voor frits1955 .
Al die verdoken achterpoortjes opzoeken :wink:

Die zouden raar opkijken zeker . In Brussel

E.T.

12 mei 2020, 11:34

Weija Jiang, een CBS-journaliste met Aziatische roots, vroeg waarom de president de testcapaciteit beschouwt als een wereldwijde wedstrijd ...
Hij noemde haar vraag een “nasty question”.
Waarna Trump boos de persconferentie verliet ... :evil:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Wil.

17 mei 2020, 10:07

D. Trump heeft een bestaande wet uit de Korea-oorlog periode geheractiveerd: de Defense Production Act waardoor meer zal geïnvesteerd worden in farmaceutische bedrijven in de VS.

De wereld heeft misschien geleerd dat 'alles uit China' wel eens een probleem kan scheppen wanneer de lopende band daar om één of andere reden stilvalt.

squadra

27 mei 2020, 14:05

Republikeinen en democraten denken dat een ferm standpunt over China hun een beslissend voordeel zal geven in de strijd om het Witte Huis. De vraag is of er voor de winnaar straks nog wel een werkbare situatie overblijft.
http://www.blogaap.nl/blog/3393/Verkiez ... ina-bashen

En dit zal het gevolg worden! Ook voor ons en vooral voor Europa!!!!!

https://www.beursduivel.be/Column/50080 ... orona.aspx

Wil.

28 mei 2020, 09:37

D. Trump zal wellicht vandaag een executive order ondertekenen waarin de president aan Twitter beperkingen zal opleggen. Misschien wordt Twitter wel helemaal lam gelegd, wie weet?

De president was behoorlijk ontstemd omdat Twitter zijn tweet van een label had voorzien dat er een 'fact check warning' bij hoorde. D.w.z. dat Twitter niet gelooft dat die info van Trump correct is, en dus willen ze de lezer behoeden voor verkeerde informatie.

Twitter neemt de positie in van de alwetende rechter die oordeelt over wat juist is en wat fout is. Vaak worden uitspraken van mensen gewoon geschrapt omdat Twitter meent dat de uitspraken hatelijk zijn of op een andere manier niet overeenkomen met de morele principes van Twitter. Er wordt dus geregeld gecensureerd vanuit het eigen morele grote gelijk.

Nu komt Zuckerberg klagen dat het 'het censureren van zijn platform niet "de juiste reflex" zou zijn voor een regering die bezorgd is over censuur.'
De pot verwijt de ketel.

Dicksy

28 mei 2020, 10:17

Voor Trump in deze zaak 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👍👍👍👍