TRUMP wordt een goede president
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Mocht hij geen "Xtreme" arrogante zak zijn dan was het gepermitteerd?De Kannibaal schreef:
Wij hebben het hier immers over een "Xtreme" arrogante zak.
Wat BDW bewijst met zijn arrogantie en uitspraken is dat de mensen gewoon niet rijp zijn om de waarheid te kennen en/of het gewoon niet willen weten. Daarom is hij de kop van jut, hij brengt slecht nieuws en drukt de mensen met de neus op de feiten en dat stoort. Logische reactie, niemand hoort graag slecht nieuws.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dat woord hadden ze dus beter wel eens wat vaker mogen gebruiken, dan was het niet de huidige burgemeester die de boel achter hen moet opkuisen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Vergis jij je niet? Wat hier staat, is toch het tegendeel, nietwaar? Of zou dat op de bedenker ervan slaan?De kannibaal schreef: ↑30 mei 2020, 13:06Het gaat hier om mensen die niet elke week een half uur ego-zendtijd opeisen op hun privaat zendstation, om het "Woord" te verkondigen.

De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Ik begrijp er niks van.squadra schreef: ↑30 mei 2020, 13:23En weer maar eens blunders van het Europees parlement.
Big Tech wordt alleen maar groter en sterker in Amerika
De acquisitiehonger van 2020 staat in schril contrast met die van 2008. Toen bleven de grote namen vooral op hun handen zitten. Het grote verschil is, dat de Tech jongens hun liquiditeiten na de belastingmaatregelen van Trump uit het buitenland naar de VS hebben teruggebracht.
Er zijn in dezen twee duidelijke verliezers. In de eerste plaats de concurrentie die niet over die stapels liquiditeiten beschikt. In de tweede plaats de politiek en de toezichthouders. Die zijn wel druk met het formuleren van bezwaren tegen deze economische machtsbundeling, maar lijken opnieuw te laat en achter het net te vissen.
Is het de bedoeling van de genialiteit van Trump onder de schijnwerper te brengen? De "grootste van deze aarde", zijn eigen inbreng was hier waarschijnlijk nihil. Trump beschikt slechts over een klein potje IQ, en is momenteel bezig met een heel klein lepeltje om het resterend IQ aan te wenden om de wereld te schofferen, maar vooral om een tweede ambtstermijn te kunnen veiligstellen.
-
squadra - Lid geworden op: 26 mei 2020, 18:34
Soros werd een van de rijkste mensen ter wereld en een levende legende op de financiële markten.
https://www.nu.nl/weekend/5533298/georg ... nders.html
Trump moet daar niet voor onderdoen.
Beiden spelen het spel hard, heel hard.
Soros zou zelf cruise schepen de Middellandse zee kunnen laten vertrekken om immigranten op te halen, maar dit zou links vele kiezers laten overlopen naar rechts. Dus liever enkele duizenden doden meer is voor hem geen belemmering om zijn kiezers niet te verliezen. Dus zijn denkwijze is niet beter dan van Trump.
En dit is de site
https://nl.investing.com/analysis/big-t ... -200202297
https://www.nu.nl/weekend/5533298/georg ... nders.html
Trump moet daar niet voor onderdoen.
Beiden spelen het spel hard, heel hard.
Soros zou zelf cruise schepen de Middellandse zee kunnen laten vertrekken om immigranten op te halen, maar dit zou links vele kiezers laten overlopen naar rechts. Dus liever enkele duizenden doden meer is voor hem geen belemmering om zijn kiezers niet te verliezen. Dus zijn denkwijze is niet beter dan van Trump.
En dit is de site
https://nl.investing.com/analysis/big-t ... -200202297
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Het is misschien helderder om 1 citaat van een collega te herhalen, eerder dan een volledige onderwerpsrubriek, want nu wordt het onduidelijk hetgeen gij wilt zeggen. Ik vermoed dat gij de koppeling VTM-BDW in twijfel wilt stellen, maar ik ben absoluut niet alleen met deze stellingname. Verleden week dacht ik een artikel gelezen te hebben van een interview van een VTM-boegbeeld die ten stelligste ontkende dat VTM of NVA-zender eigenlijk dezelfde waarden voorstellen, maar dat integendeel INTEGRITEIT en ONPARTIJDIGHEID hun handelsmerk was. Als de zender integer was, zou ik het onderwerp zelfs niet aansnijden, want zonder rook of vuur roept men niet de hulp van de brandweer in.Wil. schreef: ↑30 mei 2020, 13:57Vergis jij je niet? Wat hier staat, is toch het tegendeel, nietwaar? Of zou dat op de bedenker ervan slaan?De kannibaal schreef: ↑30 mei 2020, 13:06Het gaat hier om mensen die niet elke week een half uur ego-zendtijd opeisen op hun privaat zendstation, om het "Woord" te verkondigen.![]()
Wie een panel bij mekaar scharrelt van deskundige wetenschappers, nodigt geen burgemeester politicus uit zonder deskundigheid en zelfs zonder landelijke bevoegdheid. Als men een dergelijke rookbom in een vergaderzaal smijt, wordt het later al gauw een stinkbom van belang.
-
Sorry ik dacht dat het hier over Amerika moest gaanDe kannibaal schreef: ↑30 mei 2020, 14:57Het is misschien helderder om 1 citaat van een collega te herhalen, eerder dan een volledige onderwerpsrubriek, want nu wordt het onduidelijk hetgeen gij wilt zeggen. Ik vermoed dat gij de koppeling VTM-BDW in twijfel wilt stellen, maar ik ben absoluut niet alleen met deze stellingname. Verleden week dacht ik een artikel gelezen te hebben van een interview van een VTM-boegbeeld die ten stelligste ontkende dat VTM of NVA-zender eigenlijk dezelfde waarden voorstellen, maar dat integendeel INTEGRITEIT en ONPARTIJDIGHEID hun handelsmerk was. Als de zender integer was, zou ik het onderwerp zelfs niet aansnijden, want zonder rook of vuur roept men niet de hulp van de brandweer in.Wil. schreef: ↑30 mei 2020, 13:57Vergis jij je niet? Wat hier staat, is toch het tegendeel, nietwaar? Of zou dat op de bedenker ervan slaan?De kannibaal schreef: ↑30 mei 2020, 13:06Het gaat hier om mensen die niet elke week een half uur ego-zendtijd opeisen op hun privaat zendstation, om het "Woord" te verkondigen.![]()
Wie een panel bij mekaar scharrelt van deskundige wetenschappers, nodigt geen burgemeester politicus uit zonder deskundigheid en zelfs zonder landelijke bevoegdheid. Als men een dergelijke rookbom in een vergaderzaal smijt, wordt het later al gauw een stinkbom van belang.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Wat valt daar nog eigenlijk over te zeggen. Het wordt een kerkhof van coronadoden, men moordt er mekaar uit, en nu ook nog eens met een volksopstand waar men in Hongkong jaloers van wordt. Is DAT ons voorbeeld van een Westerse Beschaving ? En vergeet allicht niet hun wereldwijde bemoeienis in zowat alles waar ze geld kunnen uit slaan. De communisten van destijds hadden gelijk, Amerikanen zijn imperialisten, en als ze de baas niet mogen of kunnen spelen, ben je hun vijand.
-
Tien jaar geleden was de Griek nog de paria van Europa. Vandaag is de Belg de melaatse. Griekenland heropent in juni zijn grenzen, zijn stranden en al zijn andere heerlijkheden voor Duitsers, Denen, Zwitsers, Russen en Chinezen, maar niet voor ons, Belgische toeristen. Wij zweten corona nog even uit op het strafbankje. HNLFred1950 schreef: ↑30 mei 2020, 15:18Wat valt daar nog eigenlijk over te zeggen. Het wordt een kerkhof van coronadoden, men moordt er mekaar uit, en nu ook nog eens met een volksopstand waar men in Hongkong jaloers van wordt. Is DAT ons voorbeeld van een Westerse Beschaving ? En vergeet allicht niet hun wereldwijde bemoeienis in zowat alles waar ze geld kunnen uit slaan. De communisten van destijds hadden gelijk, Amerikanen zijn imperialisten, en als ze de baas niet mogen of kunnen spelen, ben je hun vijand.
Sommigen slaan de bal nogal vele malen mis.
De rellen in Brussel staan ook wekelijks in het Amerikaans nieuws
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En gelijk hebben ze ! België kent na Spanje het meest aantal geregistreerde besmettingen per 100.000 inwoners binnen Europa ( en zelfs in de wereld met een iets of wat serieuze bevolking boven de 10 miljoen ). En daarboven sterft 16 % van al die geregistreerde besmette personen aan corona, en dat is het hoogste percentage binnen Europa. Vindt ge het dan niet normaal dat ze "vies" zijn van de Belgen ?squadra schreef: ↑30 mei 2020, 15:37Tien jaar geleden was de Griek nog de paria van Europa. Vandaag is de Belg de melaatse. Griekenland heropent in juni zijn grenzen, zijn stranden en al zijn andere heerlijkheden voor Duitsers, Denen, Zwitsers, Russen en Chinezen, maar niet voor ons, Belgische toeristen. Wij zweten corona nog even uit op het strafbankje. HNLFred1950 schreef: ↑30 mei 2020, 15:18Wat valt daar nog eigenlijk over te zeggen. Het wordt een kerkhof van coronadoden, men moordt er mekaar uit, en nu ook nog eens met een volksopstand waar men in Hongkong jaloers van wordt. Is DAT ons voorbeeld van een Westerse Beschaving ? En vergeet allicht niet hun wereldwijde bemoeienis in zowat alles waar ze geld kunnen uit slaan. De communisten van destijds hadden gelijk, Amerikanen zijn imperialisten, en als ze de baas niet mogen of kunnen spelen, ben je hun vijand.
Sommigen slaan de bal nogal vele malen mis.
De rellen in Brussel staan ook wekelijks in het Amerikaans nieuws
-
Dat is het ook in belgie, Nederland, Frankrijk, Zweden, Spanje, Italië, het VK, Ierland ...
Eigenlijk een doorsnee-situatie als je vergelijkt met Europa, niet?

Hadden zij in Europa de vluchtelingenkinderen ook maar vastgezet, dan waren er ieder geval veel minder slachtoffers gevallen!!!!!!squadra schreef: ↑28 mei 2020, 12:46De regering Obama vervolgde tussen 2010 en 2016 bijna 500.000 illegale vluchtelingen. Hierbij werden familie’s gescheiden, en kinderen gescheiden van hun ouders.
Obama was bezorgd over het aantal alleenstaande minderjarigen dat illegaal de grens overstak en probeerde, net als Trump nu, een afschrikwekkend beleid te voeren.
https://dailycaller.com/2018/06/19/phot ... acilities/
En diezelfde Obama die nu Trump aanvalt voor zijn imigratie
https://www.defenceforchildren.nl/actue ... in-europa/
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Dat hij dan eerst voor eigen deur kuist.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Dat was in het vroeger Oostblok ook zo, iedereen had er werk, als men aan een fabriek kwam was er ene die de weegbrug aanwees, iemand die kwam zien of men er helemaal opstond, dan ene die het papiertje in de weegbrug printer stak, en de vierde drukte op de knop,iedereen had er zijn werkDe Amerikaanse economie barst van de banen
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.