Israël en de Palestijnen: enige toelichting
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Een vaststaand feit: de Vlamingen moeten zeker niet gerekend worden tot de vriendenkring van Israël. Oost-Vlaanderen is op hun kaarten al zwart gekleurd als vijandelijke staatDicksy schreef: ↑03 mar 2020, 15:12Zouden de Palestijnen (of Iran e.a.) gerekend worden onder ‘de vrienden van Israël’ mocht Israël daadwerkelijk binnen de drie maanden een medicijn op de markt kunnen brengen tegen het coronovirus?Wil schreef:
Vrolijke, vrolijke vrienden in Palestina? Ik denk dat het nog niet voor de eerstvolgende jaren zal zijn.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Een Palestijnse imam is tevreden met corona en dankt Allah dat er Amerikanen sterven, dat er Italianen sterven en dat er shiieten het leven laten en dit allemaal dank zij de plaag die Allah heeft gestuurd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
De Soedanese prediker Abdallah Hassan Jiballah zegt: "Haat, vijandigheid tegenover de joden is een deel van de islam; het is verboden om de relaties met de joden te normaliseren of om banden met hen aan te gaan. "
Weer iemand die de islamideologie verkeerd interpreteert. Er staat immers in de koran :
Soera 5: 51. O, gij die gelooft, neemt de joden en de christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.
En indien dat niet duidelijk genoeg is:
S 60: 1. O gij die gelooft, neemt Mijn vijanden en uw vijanden niet tot vrienden! Biedt gij hun vriendschap aan, hoewel zij de Waarheid die tot u is gekomen hebben verworpen en de boodschapper en uzelf verdrijven, omdat gij in Allah uw Heer gelooft? Indien gij optreedt om voor Mijn zaak te strijden en Mijn welbehagen te zoeken, zoudt gij hun dan in het geheim vriendschap betuigen? En Ik weet het beste wat gij verbergt en wat gij openbaar maakt. En wie van u zo handelt, is zeker van de rechte weg afgedwaald.
Abdallah, de prediker, begrijpt niet dat dit spreekwoordelijk bedoeld is en dat hier in feite staat: 'Hou van uw vijanden, de joden. Alleen zo kunt gij het paradijs bereiken ' .
Allez, dat moet wel zo zijn, hé, want anders is de islamideologie niet 'de religie van de vrede' en dat is een axioma waar we niet kunnen van afwijken.
Weer iemand die de islamideologie verkeerd interpreteert. Er staat immers in de koran :
Soera 5: 51. O, gij die gelooft, neemt de joden en de christenen niet tot vrienden. Zij zijn elkanders vrienden. En wie uwer hen tot vrienden neemt, is inderdaad één hunner. Voorwaar, Allah leidt het overtredende volk niet.
En indien dat niet duidelijk genoeg is:
S 60: 1. O gij die gelooft, neemt Mijn vijanden en uw vijanden niet tot vrienden! Biedt gij hun vriendschap aan, hoewel zij de Waarheid die tot u is gekomen hebben verworpen en de boodschapper en uzelf verdrijven, omdat gij in Allah uw Heer gelooft? Indien gij optreedt om voor Mijn zaak te strijden en Mijn welbehagen te zoeken, zoudt gij hun dan in het geheim vriendschap betuigen? En Ik weet het beste wat gij verbergt en wat gij openbaar maakt. En wie van u zo handelt, is zeker van de rechte weg afgedwaald.
Abdallah, de prediker, begrijpt niet dat dit spreekwoordelijk bedoeld is en dat hier in feite staat: 'Hou van uw vijanden, de joden. Alleen zo kunt gij het paradijs bereiken ' .
Allez, dat moet wel zo zijn, hé, want anders is de islamideologie niet 'de religie van de vrede' en dat is een axioma waar we niet kunnen van afwijken.

Aha... 'louche' . Die site is slechts een wegwijzer naar de video's waarop ook jij kunt zien en horen wat er gezegd wordt. Bij gebrek aan iets inhoudelijks, pak je de boodschapper aan
Ken je deze uitdrukking?

en de moslims zijn "stoute jongens" . Ja, ja ...
'Niet meer doen, hé, stoute jongen!'

• Jij bent vandaag pas op dit draadje gestoten , zeker? Blader eens terug. Zie ook wat ik elders al over imams heb gepost.
• Als 2 imams dingen zeggen die rechtstreeks uit de koran komen en waarvoor je hier in de gevangenis zou belanden, wat zegt dat dan over de koran?
• Als 2 imams dingen zeggen die rechtstreeks uit de koran komen en waarvoor je hier in de gevangenis zou belanden, wat zegt dat dan over de koran?

maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Misschien moeten we dan maar eens een paar dingen posten van louche websites van islamieten.
Maar die bevinden zich meer in het verborgene, dan deze van de Israeli's.
Of zouden we eens undercover een preek in een garagemoskee opnemen en ondertitelen?
Zal wel hier en daar een wenkbrauw doen fronsen en een oog openen.
Ondank is 's werelds loon
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Ik ben onder de indruk, Wil.Wil. schreef: ↑27 mar 2020, 10:03• Jij bent vandaag pas op dit draadje gestoten , zeker? Blader eens terug. Zie ook wat ik elders al over imams heb gepost.
Jij zou echt voor een inlichtingendienst moeten werken.
Wil, The Imam Hunter.
-
Bedoel je in belgië?
Het gaat in dit topic vooral over Israël en de Palestijnen. Maar we hebben ook wel wat jodenhaat bij een imam, hoewel ik niet weet of je hier 'made in belgium' mag opplakken.

Ik breng gewoon de dingen met elkaar in verband: de koran heb ik behoorlijk aandachtig gelezen en dan hoor ik de imams of andere 'kenners' uitspraken doen. De meeste westerlingen zien de link niet. Die maak ik duidelijk, dat is al.Lars schreef: ↑27 mar 2020, 10:12Ik ben onder de indruk, Wil.Wil. schreef: ↑27 mar 2020, 10:03• Jij bent vandaag pas op dit draadje gestoten , zeker? Blader eens terug. Zie ook wat ik elders al over imams heb gepost.
Wil, The Imam Hunter.

Dus jij, Wil, en nog een handvol andere imams zijn de enige die de koran deftig gelezen en begrepen hebben op deze wereld?Wil. schreef: ↑27 mar 2020, 10:17Ik breng gewoon de dingen met elkaar in verband: de koran heb ik behoorlijk aandachtig gelezen en dan hoor ik de imams of andere 'kenners' uitspraken doen. De meeste westerlingen zien de link niet. Die maak ik duidelijk, dat is al.Lars schreef: ↑27 mar 2020, 10:12Ik ben onder de indruk, Wil.Wil. schreef: ↑27 mar 2020, 10:03• Jij bent vandaag pas op dit draadje gestoten , zeker? Blader eens terug. Zie ook wat ik elders al over imams heb gepost.
Wil, The Imam Hunter.
-
Lees eens goed: 'de meeste westerlingen' . Niet 'alle' of 'de' westerlingen.
Ik ben ook geen imam, want dat lijkt wel de implicatie van jouw reactie hierboven '(...) en nog een handvol andere imams'
Maar jij bent hier om iets bij te leren, niet? Zo kun je de leerlingen in je school misschien eens wat meer gerichte vragen stellen of opmerkingen geven.
Ik ben ook geen imam, want dat lijkt wel de implicatie van jouw reactie hierboven '(...) en nog een handvol andere imams'
Maar jij bent hier om iets bij te leren, niet? Zo kun je de leerlingen in je school misschien eens wat meer gerichte vragen stellen of opmerkingen geven.

Ongelooflijk dat jij zomaar je kennis wil delen met een paar oude mannen op stoffen pantoffels en een rare schoolmeester.Wil. schreef: ↑27 mar 2020, 10:28Lees eens goed: 'de meeste westerlingen' . Niet 'alle' of 'de' westerlingen.
Ik ben onder de indruk.
Dank u Wil.