TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.

20 jun 2020, 14:57

De nieuwe versie: "wij maken het koord, verkopen het aan de kapitalisten om er hen vervolgens mee op te hangen"
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955

20 jun 2020, 15:13

Dus die Trump is nog veel achterlijker dan we al dachten? ok dan

figaretto

20 jun 2020, 15:39

Het is natuurlijk nog niet helemaal zeker waarvoor die vlaggen gaan dienen. Nog niet zo lang geleden was Iran een groot-producent van Amerikaanse vlaggen. Die werden dan aan de man gebracht voor openbare verbranding. :o

frits1955

20 jun 2020, 17:46

Goh ja, dat we daar nog niet aan gedacht hebben: het is natuurlijk "Antifa" die 90.000 vlaggen besteld heeft om ze dan ritueel te verbranden voor het Witte Huis. Zou dat ook zo geweest zijn in 2016 toen er in diezelfde bedrijven massaal vlaggen en banners gemaakt werden voor de verkiezing van Trump - en voor Hillary Clinton overigens? Of zou het gewoon zo zijn dat het véél goedkoper is om dat propagandamateriaal daar te laten maken via subcontractors? Wat denk je?

figaretto

20 jun 2020, 17:58

Ik denk, nee ik wéét dat je gelijk hebt frits ; mijn vorige was maar een geintje. :wink:
Trump moet wel uitkijken of de tekst erop wel klopt. Dat het niet zoiets wordt als : MAKE AMELICA GLEAT AGAIN;

figaretto

22 jun 2020, 17:36

Een zekere mevrouw Mary Jo Laupp is er, praktisch op haar eentje, in gelukt den Trump een ferme loer te draaien. Met TikTok, blijkbaar een nieuw medium, slaagde ze er in via haar volgers om zich massaal te registreren voor zijn meeting in Tucsa. En daarna natuurlijk niet te komen opdagen. Dat haar stunt goed gelukt is, is duidelijk te zien op de beelden. Mevrouw Laupp kreeg ook felicitaties van Democratisch Congreslid Alexandria Ocasio-Cortez. (bron : VRT Nws)
Ik heb hierbij gemengde gevoelens : wie een sukkel te kakken zet, verdient alleen maar minachting ; wie echter de President van de Verenigde Staten te grazen neemt : chapeau. Maar wat als die President, volgens velen toch, ook maar een sukkel is ? :roll:

wardje

03 jul 2020, 13:43

Trump dreigt met kernproeven , hij vind dat veel belangrijker dan Covid - 19.
Hij doet dat enkel om zijn ego te strelen en te imponeren , als de Amerikanen nog eens voor 4 jaar hem aan het bewind laten staat de wereld wat te wachten , Covid - 19 zal op lange termijn de wereldbevolking doen dalen voor Trump gaat dat te traag , beetje imponeren misschien lokt hij toch nog een kernoorlog uit met een of ander mogendheid , met hem ben je nooit zeker , hij verandert van gedacht als een mens van verse onderbroek, vraag mij af ,is hij zo geboren is of is zo gekomen met op leeftijd te komen?

voorn

06 jul 2020, 07:36

Volgens Trump is de pandemie overwonnen.
Toch vallen ze als vliegen dood op de grond in Amerika.

Fazal

06 jul 2020, 09:57

Heb je zijn houding al eens bekeken als hij een leugenachtige toespraak houdt om zichzelf zo onschuldig mogelijk de hemel in te prijzen? (Om dit filmpje te kunnen bekijken, moet men wel alle cookies aanvaarden.)
Scrol op de pagina naar beneden om de video te vinden.

https://www.nu.nl/buitenland/6062325/tr ... issen.html

Zijn smoel is goud waard. Wat een mislukte komiek. :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Fazal op 06 jul 2020, 12:05, 1 keer totaal gewijzigd.

twistenopdemaan

06 jul 2020, 10:20

Spinnst du oder was

figaretto

14 jul 2020, 21:26

Opgelet ! Dit gaat niet over Corona !
(en slechts minimaal over Trump)
Of er ondertussen al een running mate voor Joe Biden is gekozen betwijfel ik. Hoe dan ook, ik denk dat het voor de Democraten van groot belang is omdat men niet zeker is dat in geval “Sleepy Joe” wordt verkozen, hij de hele termijn zal kunnen uitdoen. De man is niet alleen oud maar hij ziet er ook niet meer al te fit uit en vertoont tekenen van beginnende vergetelheid, of zelfs beginnende dementie. Zo had hij het onlangs over 100 miljoen sterfgevallen in de V.S. door Covid19 terwijl het er “slechts” 100 duizend zijn.
Daardoor bestaat de kans dat zijn running mate wel eens de fakkel als president van de V.S. zou kunnen overnemen. En volgens de ideologie van de Democraten kan een president alleen maar geschikt zijn indien het een vrouw is en niet blank. Sorry, wit. Misschien dat lesbisch zijn ook nog een bijkomende troef is. Over dat laatste ben ik niet op de hoogte maar wel over de juiste kenmerken van de namen die sterk de ronde doen : Kamala Harris, Val Demmings en Susan Rice. Voldoen aan de voorwaarden.
Amy Klobuchar was oorspronkelijk ook kandidate, weliswaar vrouw, maar trok zich maar terug omdat ze van oordeel is dat haar blanke huidskleur haar ongeschikt maakte in die functie.
Eerlijk gezegd, ik begrijp die linkse mensen niet goed meer. Overal en altijd roepen ze luid dat geslacht en huidskleur geen rol mogen spelen in de samenleving, iedereen is gelijk. Eigenlijk deel ik ook die mening. Men neme de persoon die het meest geschikt is voor een functie, ongeacht sekse, afkomst, ras of seksuele voorkeuren. Maar dan plots blijkt dat geslacht en huidskleur dè criteria schijnen te zijn om een belangrijke functie te mogen bekleden.
Wat de intelligentie betreft : onlangs las ik in een wetenschappelijk boek dat deze gemiddeld identiek is bij mannen als bij vrouwen. Ik ben geneigd dit te geloven. Wel werd er aan toegevoegd dat de uitersten het meest bij mannen voorkomen, dus de grootste genieën maar ook de grootste idioten. (Ik vermeld dit niet om een voorzet te geven aan de Trump-bashers, maar O.K. ze mogen hun gang gaan.)

E.T.

28 jul 2020, 16:59

Twitter schorst Trump Jr tijdelijk van platform en verwijdert tweet president wegens misleidende informatie
TT 28 juli 2020 16u31 Bron: Belga, NBC News, The Washington Post

De waarheid over mondmaskers geweld aan doen kan niet langer op Twitter! Wanneer volgt SeniorenNet?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Dicksy

28 jul 2020, 17:22

Vanaf het moment dat SeniorenNet zijn naam verandert in TwitterNet.
De waarheid over mondmaskers geweld aan doen kan niet langer op Twitter! Wanneer volgt SeniorenNet?
U mag echt fier zijn op uzelf en daarom geef ik u 2 👍👍 en een welgemeend 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Ice

28 jul 2020, 18:50

E.T. schreef:
28 jul 2020, 16:59
Freedom of speech/grondwet betekent in VS nog iets...en vooralsnog op seniorennet ook nog ondanks oproepen tot censuur door nestbevuilers die het staatsblad niet kunnen lezen. :mrgreen: