TRUMP wordt een goede president
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Slecht inschatten? Dat is zeker grappig bedoeld ... Hij is gewoon niet slimmer!
Totaal aantal in 20 jaar Amerikaanse slachtoffers in Vietnam? Minder dan 60.000
En die presidenten waren allemaal voorafgaandelijk gedekt door het parlement
Wie vermoorde Qassem Soleimani ?
Hoeveel doden zijn daar het gevolg van?
Totaal aantal in 20 jaar Amerikaanse slachtoffers in Vietnam? Minder dan 60.000
En die presidenten waren allemaal voorafgaandelijk gedekt door het parlement
Hoeveel doden zijn daar het gevolg van?
Laatst gewijzigd door E.T. op 23 aug 2020, 13:49, 1 keer totaal gewijzigd.
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Niet slimmer dan al de rest van de wereld die het virus verkeerd ingeschat hebben en de verkeerde maatregelen genomen hebben.
En gedekt door het parlement.....vertel dat maar aan de slachtoffers van de bataclan, Zaventem, maalbeek en andere talrijke plaatsen.
Hoeveel burgerslachtoffers zijn er gevallen in die periode door toedoen van deze oorlog/agressie?
En zwem nu maar verder, daar bent u heel goed in.
De inval in Irak door Busch jr was ook gedekt door het parlement met valse voorwendselen, o.a het hebben van massavernietigingswapens.......ooit gevonden of zijn ze nu nog aan het zoeken?Totaal aantal in 20 jaar Amerikaanse slachtoffers in Vietnam? Minder dan 60.000
En die presidenten waren allemaal voorafgaandelijk gedekt door het parlement![]()
En gedekt door het parlement.....vertel dat maar aan de slachtoffers van de bataclan, Zaventem, maalbeek en andere talrijke plaatsen.
U spreekt over medeverantwoordelijk zijn aan 200.000 coronadoden tot aan zijn verkiezingen. Deze 200.000 doden zijn wel burgerslachtoffers. Uw 60.000 zijn de slachtoffers aan de kant van de agressor.Totaal aantal in 20 jaar Amerikaanse slachtoffers in Vietnam? Minder dan 60.000
Hoeveel burgerslachtoffers zijn er gevallen in die periode door toedoen van deze oorlog/agressie?
En zwem nu maar verder, daar bent u heel goed in.
-
Ik had het gewoon over Amerikanen ...
Je kan natuurlijk net als DE president de cijfers blijven ontkennen

Je kan natuurlijk net als DE president de cijfers blijven ontkennen

-
Zoals ik al eerder schreef:
Trump kan medeverantwoordelijk zijn voor die 200.000 corona doden net zoals elke regering over de hele wereld medeverantwoordelijk is voor elke dode die gevallen is door het slecht inschatten, en genomen maatregelen, van dit virus.
dus:
‘En zwem nu maar verder, daar bent u heel goed in.‘
Trump kan medeverantwoordelijk zijn voor die 200.000 corona doden net zoals elke regering over de hele wereld medeverantwoordelijk is voor elke dode die gevallen is door het slecht inschatten, en genomen maatregelen, van dit virus.
dus:
-
Als men in Amerika veroordeeld wordt voor moord en terechtgesteld wordt met een dodelijke injectie maakt het dan een verschil uit voor die veroordeelde of hij één moord gepleegd heeft of 108304? 
Zoals ik al schreef:
dus:
Zoals ik al schreef:
dus:
-
Sta je met je rug tegen de muur E.T.. Erg hè makker..
.
Hopelijk heb ik je niet beledigd of gekleineerd..

Als men in Amerika veroordeeld wordt voor moord en terechtgesteld wordt met een dodelijke injectie maakt het dan een verschil uit voor die veroordeelde of hij één moord gepleegd heeft of 108304?
dus:
Hopelijk heb ik je niet beledigd of gekleineerd..
dus:
-
Ik wacht gewoon op een antwoord, makker. 't Is een simpele vraag, toch?
Waarom komt bijna een kwart van de coronadoden wereldwijd uit Trumpland?
-
Ik zal u het antwoord nogmaals geven maar speciaal voor u zal ik het in een ander kleurtje zetten en als je het dan nog niet begrijpt zal ik toch moeten gebruik maken van tekeningetje:E.T.schreef:Ik wacht gewoon op een antwoord, makker. 't Is een simpele vraag, toch?Dicksy schreef: ↑Gisteren, 22:58
Sta je met je rug tegen de muur E.T.. Erg hè makker...
Waarom komt bijna een kwart van de coronadoden wereldwijd uit Trumpland?
Het valt u blijkbaar echt zwaar om niet de bovenhand te hebben in een discussie dus nogmaals voor u en ook in een ander kleurtje:
-
Charlie Maru - Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33
Den Troemp zou zijn speel kameraadje kwijt zijn....?
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-k ... ~aea2b425/
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-k ... ~aea2b425/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier
-
Half verdronken, tegen de muur gekwakt en het onderspit delvend toch nog een laatste opmerking:Dicksy schreef: ↑24 aug 2020, 12:07Trump kan medeverantwoordelijk zijn voor die 200.000 corona doden net zoals elke regering over de hele wereld medeverantwoordelijk is voor elke dode die gevallen is door het slecht inschatten, en genomen maatregelen, van dit virus.Waarom komt bijna een kwart van de coronadoden wereldwijd uit Trumpland?
Trump IS niet alleen medeverantwoordelijk maar hoofdschuldige als grote eigenzinnige baas van 't grootste land ter wereld ...
Vandaag bijna 177.000 doden bij zijn herverkiezing waarschijnlijk 200.000
Dat Hij niet alleen grote foute maken kan je zien aan de cijfers van Brazilië daar loopt ook zo'n blazer rond, toch?
-
E.T. schreef:
Half verdronken, tegen de muur gekwakt en het onderspit delvend toch nog een laatste opmerking:
Trump IS niet alleen medeverantwoordelijk maar hoofdschuldige als grote eigenzinnige baas van 't grootste land ter wereld ...
Vandaag bijna 177.000 doden bij zijn herverkiezing waarschijnlijk 200.000
Dat Hij niet alleen grote foute maken kan je zien aan de cijfers van Brazilië daar loopt ook zo'n blazer rond, toch?
-
Soms is het wijzer om even bij het onderwerp te blijven.
In dit geval Re: TRUMP wordt een goede president
In dit geval Re: TRUMP wordt een goede president
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Alleen de titel: Trump wordt een goede president", vind ik wat raar.
Als Trump 'nu nog' een goede president moet worden, dan heeft hij al 4 jaar lang zijn kans verkeken.
Hopelijk krijgt hij de kans niet meer om dit nog in te halen.
En ik heb het dan nog niet eens over die corona-doden.
Als Trump 'nu nog' een goede president moet worden, dan heeft hij al 4 jaar lang zijn kans verkeken.
Hopelijk krijgt hij de kans niet meer om dit nog in te halen.
En ik heb het dan nog niet eens over die corona-doden.