Politiek

Westerse democratie en de islamideologie: fricties

Gestart door Wil. op 15 mei 2018, 22:07 3256 berichten 258.287 keer gelezen Reageer
sibarita 15 jan 2024, 22:03 1.395 berichten
IMG-20231211-WA0002[702].jpg
IMG-20231211-WA0002[702].jpg (56.89 KiB) 941 keer bekeken

8)
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
    Citeer
    boeffer 15 jan 2024, 22:33 In mijn zetel 3.798 berichten
    Die doen dat om te provoceren zoals de dames bij ons met een kort minirokje, kijk je of kijk je niet?
    In Spanje knokken de obers nog om hun vaste klanten(toeristen) daar zult ge in de dag zoiets niet zien of ene met een jurk.
    W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
      Citeer
      Hobo 20 jan 2024, 09:45 5.986 berichten
      Ik dacht altijd, dat enkel tijdens het Carnaval zoals in Aalst, men zich mocht vermommen.
      Want wat baten anders die toezichtcamera's op de straat
      en of in banken & winkels!?
        Citeer
        socrates 20 jan 2024, 10:29 EUROPA 18.535 berichten
        sibarita schreef: ↑
        19 jan 2024, 23:46
        https://www.hln.be/buitenland/schokkend ... a8612c2b4/

Jong geleerd ......
        Het blad Bild staat bekend als een mengsel van "roddel, opruiende taal en sensatiezucht" het blad zou bovendien veel invloed hebben op Duitse politici. Het heeft een zeer grote oplage en is vergelijkbaar met het beruchte The Sun een veel gekochte tabloid. (HLN ?)
        Men kan zich bij dit artikel afvragen hoe de journalist aan die informatie kwam en hoeveel daarvan feitelijk is of "alternatief" feit?
        "NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
        YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
          Citeer
          Wil. Startte dit onderwerp 20 jan 2024, 10:56 24.095 berichten
          socrates schreef: ↑
          20 jan 2024, 10:29

Jong geleerd ......
          Het blad Bild staat bekend als een mengsel van "roddel, opruiende taal en sensatiezucht" het blad zou bovendien veel invloed hebben op Duitse politici. Het heeft een zeer grote oplage en is vergelijkbaar met het beruchte The Sun een veel gekochte tabloid. (HLN ?)
          Men kan zich bij dit artikel afvragen hoe de journalist aan die informatie kwam en hoeveel daarvan feitelijk is of "alternatief" feit?
          Ik zou dan direct gaan kijken in een serieus blad. Bv. Die Welt
          AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
            Citeer
            socrates 20 jan 2024, 11:10 EUROPA 18.535 berichten
            Wil. schreef: ↑
            20 jan 2024, 10:56

Jong geleerd ......
            Merkelijk verschill in stijl en wellicht in ideologische achtergrond. Hier worden feiten op een zakelijke manier weergegeven zonder enige vorm van opiniëring. Benieuwd wat de Duitse politiek hiermee zal gaan doen.
            Meer van dat soort incidenten zijn misschien nuttig om de Europese politici eindelijk wakker te schudden, het is al later dan vijf voor twaalf.
              Citeer
              Odulleke 20 jan 2024, 16:08 527 berichten
              20 jan 2024, 11:10

Merkelijk verschill in stijl en wellicht in ideologische achtergrond. Hier worden feiten op een zakelijke manier weergegeven zonder enige vorm van opiniëring. Benieuwd wat de Duitse politiek hiermee zal gaan doen.
              Meer van dat soort incidenten zijn misschien nuttig om de Europese politici eindelijk wakker te schudden, het is al later dan vijf voor twaalf.
              Europese politici wakkerschudden hoe ga je dat doen? Die zijn enkel maar met zichzelf bezig, waarom komt De Croo tegenwoordig zo vaak in het nieuws als het over Europa gaat? Zijn stoeltje zal al klaar staan in Europa.
                Citeer
                socrates 20 jan 2024, 16:15 EUROPA 18.535 berichten
                Odulleke schreef: ↑
                20 jan 2024, 16:08
                20 jan 2024, 11:10
                Europese politici wakkerschudden hoe ga je dat doen? Die zijn enkel maar met zichzelf bezig, waarom komt De Croo tegenwoordig zo vaak in het nieuws als het over Europa gaat? Zijn stoeltje zal al klaar staan in Europa.
                Met het enige democratische instrument dat misschien nog houd snijdt; sommige persorganen. Onze grondwettelijke vrijheid van meningsuiting is hopelijk nog niet helemaal aangetast door de graaizucht.
                  Citeer
                  sibarita 20 jan 2024, 23:44 1.395 berichten
                  Op vakantie vroeger in Duitsland , of beroepshalve las ik regelmatig Bild , de tegenstanders zegde mij dan : Bild macht dumm , de voorstanders zegde dan : Bild bildet !

Als ik nu nog in Duitsland ben , koop ik Junge Freiheit , maar is moeilijk te krijgen in de kiosken.

https://jungefreiheit.de/politik/deutsc ... -in-neuss/

https://www1.wdr.de/nachrichten/landesp ... g-100.html
                  Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
                  "Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
                    Citeer
                    socrates 21 jan 2024, 15:01 EUROPA 18.535 berichten
                    Eindelijk iedereen gelijk. Toch jammer van die wulpse blote handen, hebben die geen handschoenen ? :D
                      Citeer
                      Fazal 21 jan 2024, 18:31 3.133 berichten
                      Eerlijk gezegd, ik vind het ook nogal uitdagend, als je 't mij vraagt. :oops:
                      Gelukkig vraagt men mij dat niet. :lol: :wink:
                        Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.