TRUMP wordt een goede president
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
voorn schreef: ↑15 sep 2020, 15:18Die Trump is toch een genie.
Na de hitte wordt het kouder. Dat weet mijn kat ook na de zomer wordt het kouder in de herfst en winter.
[/quote
Nee,Trumpgaat iedereen met een airco verplichten die op volle kracht te zetten en alle ramen en deuren open te zetten.....
![]()
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Gelukkig heeft Hij zijn oude F35's nog kunnen verlappen aan België (met dank aan de n.v.A)
“Weet je wat ik heb geleerd over militaire apparatuur? Je verkoopt het vandaag en morgen is het verouderd”, stelde hij. “Dan zeg je opeens: we hebben een nieuw vliegtuig. Een nieuw en beter vliegtuig.”
"En de Arabische landen als de VAE zijn erg rijk"
“Weet je wat ik heb geleerd over militaire apparatuur? Je verkoopt het vandaag en morgen is het verouderd”, stelde hij. “Dan zeg je opeens: we hebben een nieuw vliegtuig. Een nieuw en beter vliegtuig.”
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
Idefix - Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Juist vernomen dat Bloomberg een grote zak geld in de campagne van Joe Biden gestoken heeft (en die weet wat hij met zijn geld moet doen) en dat de fondsenkas van Trump "plotseling" droog staat. Vraag ; Wat heeft hij met die kas gedaan????? Bij zijn volgende speech zal hij dus een parochiezaal moeten huren. Eender hoe het er draait , het is een publiek geheim dat degene die het meeste geld kan besteden president wordt. Amerika houd niet van armen , zelfs niet als ze presidentskandidaat zijn...
De zon is gratis voor iedereen
-
E.T. Uw Ferrari is oud vanaf ge er uit de toonzaal de straat mee overgestoken hebt.......E.T. schreef: ↑15 sep 2020, 18:28Gelukkig heeft Hij zijn oude F35's nog kunnen verlappen aan België (met dank aan de n.v.A)
-
Echt niet. Het blijft een Ferrari
Wat wel waar is dat de waarde gehalveerd is
-
50 jaar bijhouden, dan verviervoudigd zijn waarde.
-
Hij zal de magie van Kerstavond kunnen gebruiken als hij dit jaar nog miljoenen vaccins wil verdelenTrump en De Kerstman één strijd
-
-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Of we dit als een pluspunt moeten beschouwen ?
De sociale media giganten van Silicon Valley distantiëren zich ook van alle berichten die islamkritisch zijn en ze verwijderen ook verwijzingen naar Zwarte Piet. Ze distantiëren zich van alles wat niet “links” genoeg is. Met organisaties zoals Black Lives Matter, een soort zwarte Ku Klux Clan, hebben ze helemaal geen problemen.
Zelf ben ik niet bedrijvig op een hunner media, maar moest dit toch het geval zijn en ze gooien me eraf, dan zou ik dit niet direct als een oneer ervaren.
-
figaretto - Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Met het overlijden van Ruth Bader Ginsburg heeft hij nu wel weer een voordeel om iemand van zijn aanhang te plaatsen voor het leven.
Juist ! Net zoals Bill Clinton dat met haar deed. Die Amerikaanse politici toch...
Gelukkig kennen we die praktijken in België niet. Politieke benoemingen van rechters zijn in ons land uiteraard onbestaande. Hier gebeurt alles volgens de regels...
Juist ! Net zoals Bill Clinton dat met haar deed. Die Amerikaanse politici toch...
Gelukkig kennen we die praktijken in België niet. Politieke benoemingen van rechters zijn in ons land uiteraard onbestaande. Hier gebeurt alles volgens de regels...