verkiezingen
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Laat ze dit een uitpluizen tot op het bot...en lees de reacties@ Wil
Hoe kun je misbruik maken van een wetgeving die je iets toelaat?
Is er volgens jou één minister (of meer) die gaat verdienen aan .....
https://www.hln.be/binnenland/exclusief ... ~ac7f7068/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Gisteren waren er al 39 reacties en die kon men lezen, nu staat de teller op 154,maar normaal kan men ze lezen, nu is het inloggen,
Maar hier staat ook wat info in....en de link naar P magazine
De Oekraïne-deal van Frank: schimmige telefoontjes, vreemde facturen en 1,4 miljoen euro belastinggeld
https://www.reddit.com/r/Belgium2/comme ... ?rdt=40414
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
CR is niet het probleem, hij komt tenminste op voor de gewone man. Tijdens corona is een zeer groot gat in onze begroting geslagen door tussenkomsten voor jan en alleman. Doe zoals in Nedrland en laat iedereen het terugbetalen nu het beter gaat. Je gaat miljarden besparen
Wanneer je belegt via bankenfondsen pikken die 2% van je kapitaal. Gaan de beurzen 2% achteruit verlies je dus 6% en de bank Dat de banken terugbetalen en men zal miljarden besparen
Wanneer je belegt via bankenfondsen pikken die 2% van je kapitaal. Gaan de beurzen 2% achteruit verlies je dus 6% en de bank Dat de banken terugbetalen en men zal miljarden besparen
Spinnst du oder was
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Nog 4,5 jaar Vivaldi in lopende zaken met beperkt budget van 12den en we zijn ook uit de schulden zonder hervormingen !
Spinnst du oder was
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Als er op mijn bank nieuwe bazen komen (verkozene of is dat via examen) dan gaat men de klanten niet met hun voeten rammelen.
Wat die daar in BXL doen, de Koning met zijn (***)rammelen.
Wat die daar in BXL doen, de Koning met zijn (***)rammelen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
miel - Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
De toekomst zal het wel uitwijzen.
De huidige onderhandelingen worden gedwarsboomd en vertraagd door enkele partijen.
De bedoeling is een andere samenstelling van onderhandelaars in stelling te brengen waar dan de PS mee aan tafel zit. Wie speelt hier dan met de welvaart van Vlaanderen?
De huidige onderhandelingen worden gedwarsboomd en vertraagd door enkele partijen.
De bedoeling is een andere samenstelling van onderhandelaars in stelling te brengen waar dan de PS mee aan tafel zit. Wie speelt hier dan met de welvaart van Vlaanderen?
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.