'Waarom De Wever niet langer voorzitter vd N-VA kan blijven
-
dejules
Waarom inzetten op moslims (veiligheid)? Jullie hebben toch een prachtig economisch palmares. Werklozen zijn nauwelijks te bespeuren, zelfs zieken en invaliden moeten ingezet worden in de fabrieken die massaal herrijzen in het Vlaamse landschap. Jullie boeken begrotingsoverschotten, de schuldenberg verdwijnt als sneeuw voor de zon, wij hebben de hoogste economische groeicijfers van de Oeso, ... Waarom gaan vissen in het vaarwater vd racisten terwijl jullie iedereen kunnen overtuigen met jullie prachtige economische en financiële cijfers?Wil. schreef:De bevraagde Vlamingen (laat ons veronderstellen een representatief staal) vinden dat het allerbelangrijkst, en niet die ene die dat vermeldt. Er wordt nergens iets gesuggereerd over een partij die daar haar voordeel uit haalt. JIJ laat ons doordenken in die lijn, Plopper.plopperdeplop schreef:Als migratie en veiligheid een topprioriteit is zoals er eentje hier schrijft dan mogen voor die partij(en) die daar garen bij spinnen de aanslagen en migratiegolven nog een tijdje doorgaan zekers?Stel u eventjes voren dat er geen aanslagen of migratie meer zouden zijn dan valt voor hun toch de voedingsbodem weg waar zij zieltjes blijven mee winnen.Hoe meer aanslagen hoe zekerder van stemmenwinst.Mooi toch
Even kijken of die gedachtegang verder wel logisch is.
1. Als er geen aanslagen of migratie zouden zijn, dan was vanzelfsprekend een ander item de topprioriteit. Elke partij - en zeker degene die de meerderheid uitmaken - zouden dáár dan mee bezig zijn en zouden daar dan weer 'zieltjes mee winnen'.
2. Niets houdt de oppositiepartijen tegen om óók het thema veiligheid/migratie bovenaan hun agenda te plaatsen en zich zo te verzekeren van stemmenwinst. Even mooi toch voor de oppositie?
Hoe frequent aanslagen ons zullen treffen, hangt helemaal niet af van welke partij in de regering zit. Het overkomt ons en het houdt de mensen klaarblijkelijk bezig.
-
Gast
Hij had sowieso reeds een kast vol van dat stuff : https://www.youtube.com/watch?v=i04TKPAY5bAberretz schreef:BDW kreeg alleen maar één colake zero, van een gierige gastheer gesproken !
k vind dat heel spijtig dat mijn integriteit in vraag wordt gesteld omdat ik letterlijk op een receptie één cola zero ben gaan drinken. Ik vind dat persoonlijk wel erg beledigend."
En als hij nu eens een bak cola had gedronken , mochten we zijn integriteit dan wel in vraag stellen ? Pfffff , de fake intelligentie en het gebleir druipt er weer vanaf
-
MaLoReg
Ja SOF blijf maar kankeren op Bart De Wever dan moet ge het niet hebben over de Groen en SP-A.
-
Flashback - Lid geworden op: 08 mei 2014, 17:47
Eén colaatje boven de tafel in 'Het Fornuis' kost ook al wat ! Het groepje deed dus niks anders dan "I'm prosit" zingen begeleid door fluitjes op lege colaflesjes ...berretz schreef:BDW kreeg alleen maar één colake zero, van een gierige gastheer gesproken !
De vraag blijft echter wat er ONDER de tafel zat/lag ...
-
Gast
't is een vrouwkeMaLoReg schreef:Onnozel manneke van Boemerskonte!
-
MaLoReg
SOF: "omdat die niet tegen het gegraai opkomen" Hun sluipwerk zit veel dieper en dat weet gij ook, of is al dat gepamper van hordes OCMW ers mss geen graaien in de kas? Alé efkes serieus hé!
-
Gast
Wie is er minister van armoedebestrijding en wie is OCMW voorzitter in Antwerpen ? En wie heeft er voor gezorgd dat pas afgestudeerden na een bepaalde periode naar het OCMW moeten stappen als ze niet aan de bak komen. Wie houdt studenten en studentinnekes tegen om naar het OCMW te stappen als ze "officieel" verhuizen naar hun kot , dan nog meestal gratis gehuurd van hunne papa ? Ik moet ook nog de ouderen vermelden die na de sluiting van een bedrijf niet meer aan de bak komen en na een bepaalde tijd hun dop verliezen. Ik ben toch serieus , of niet ?MaLoReg schreef:SOF: "omdat die niet tegen het gegraai opkomen" Hun sluipwerk zit veel dieper en dat weet gij ook, of is al dat gepamper van hordes OCMW ers mss geen graaien in de kas? Alé efkes serieus hé!
-
MaLoReg
Ge weet heel goed wat ik bedoel en al dat gepamper en door de vingers zien van de groenen en SP-A ers
tgo migranten is den ondergang van onze kassa-of ni soms? Die hebben véél kindjes--meeste leven van OCMW--
en als ge zoals ik in 2000 Antwerpen woont en ge moet toevallig eens in het districtshuis zijn dan geloof je niet wat je ziet: rijen aanschuivers om gratis mee te teren en neen dat zijn geen rasechte Vlamingen ja dat is het kiesvee
van groen en SP-A. Als je denkt dat dit overdreven is kom dan zelf naar de lge gasthuisstr op gelijk welke dag.
tgo migranten is den ondergang van onze kassa-of ni soms? Die hebben véél kindjes--meeste leven van OCMW--
en als ge zoals ik in 2000 Antwerpen woont en ge moet toevallig eens in het districtshuis zijn dan geloof je niet wat je ziet: rijen aanschuivers om gratis mee te teren en neen dat zijn geen rasechte Vlamingen ja dat is het kiesvee
van groen en SP-A. Als je denkt dat dit overdreven is kom dan zelf naar de lge gasthuisstr op gelijk welke dag.
-
Gast
Het was de regering-Di Rupo die in 2012 besliste om de wachtuitkering voor afgestudeerden te beperken tot 3 jaar.En wie heeft er voor gezorgd dat pas afgestudeerden na een bepaalde periode naar het OCMW moeten stappen als ze niet aan de bak komen
http://www.knack.be/nieuws/belgie/slech ... 99999.html
-
MichelN - Lid geworden op: 16 nov 2008, 17:44
The Spirit of Flanders schreef:Wie is er minister van armoedebestrijding en wie is OCMW voorzitter in Antwerpen ? En wie heeft er voor gezorgd dat pas afgestudeerden na een bepaalde periode naar het OCMW moeten stappen als ze niet aan de bak komen.
Als ze na DRIE jaar nog geen werk gevonden hebben betekent dat in gewone mensentaal dat ze geen zin hebben om te werken.
Neen, gij zijt een paljas die het profiteren aanmoedigt.[...]. Ik ben toch serieus , of niet ?
-
Gast
En wat doet de NV(A) opdat er minder steuntrekkers van dat soort zouden zijn ? Of Groen en SPa die soort ook wel degelijk pampert moet ook nog bewezen worden. Ik hoor of lees nergens een verhaaltje dat Groen en SPa dat soort steuntrekkers zou bevoordelen.MaLoReg schreef:Ge weet heel goed wat ik bedoel en al dat gepamper en door de vingers zien van de groenen en SP-A ers
En ten laatste : er bestaat een concentratie van mensen van vreemde origine in Antwerpen die je elders veel minder ziet. Je gaat me overtuigen als je me exacte cijfers van OCMW steuntrekkers in Vlaanderen laat zien en hoeveel % er van vreemde origine zijn. Kiesvee ? Die stemmen op Groen en op SPa omdat die "links" zijn en hopen dat die hen uit de armoe gaat halen. Van de andere "rechtse"partijen mag je dat immers niet verwachten , juist ?