Rare jongens, die imams

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.

18 jun 2019, 20:27

Plaats? De Verenigde Arabische Emiraten

Wie? 31-jarige Imam afkomstig uit 'Azië'

Wat? Verkrachting van een 12-jarige jongen

Straf? 5 jaar gevangenis en daarna deportatie naar het land waar hij vandaan komt.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
MaLoReg

18 jun 2019, 20:41

Dat is nog heel mild want 'k heb daar gewoond en voor veel minder ga je gegarandeerd
jaren lang de bak ik-niks tolerantie.

Wil.

19 jun 2019, 15:31

Een Britse imam - Abdullah Patel - die al geregeld liep te klagen over zgn. "islamofobie" in het VK, is nu door de school waar hij les geeft geschorst omdat hij antisemitische tweets heeft geplaatst. Een geval van splinter en balk.

Nog een bizar kronkeltje in 's mans hoofd: hij stelt voor om Israël over te plaatsen naar de VS, zodat het probleem daar kan opgelost worden. :roll:

Wil.

20 jun 2019, 16:46

Een imam uit Toronto - Syed Zaidi, 49 jaar - is van het vliegtuig geplukt waarmee hij het land wilde verlaten. De korankenner wordt beschuldigd van seksuele aanranding van een vrouw die in zijn moskee om zijn hulp kwam vragen.

De ingewijde in de islamideologie beweerde dat de vrouw bezeten was. Om haar te helpen ging hij over tot herhaaldelijke seksuele aanranding van de vrouw.

Wil.

22 jun 2019, 21:02

In Khulna, Bangladesh, gaat een koranleraar in een koranschool zijn boekje te buiten: tijdens de voorbije ramadan probeert hij in de madrassa een 12-jarige jongen te verkrachten. Dat lukt niet en de volgende dag maakt hij er écht een potje van: hij martelt het kind dood en gaat dan op de vlucht. De politie heeft hem bij de lurven gevat.

Het leven van een koranleraar is ook geen pretje, zo te zien: een verkrachting mislukt en dan word je even later opgepakt en van moord beticht.

Jockey

23 jun 2019, 14:18

berretz schreef:
15 mei 2019, 06:45
Als er polygamie is betekend dat toch dat er vele anderen op hun kin kunnen kloppen. Dat is toch om problemen vragen, niet?
Dààrom juist die weelderige handel in ezeltjes...
Weet je,je kan perfect ruzie maken en toch vrienden blijven...

Wil.

26 jun 2019, 10:46

De 43-jarige geestelijke leider, Abdulsalam Salaudeen, uit Nigeria moet voor de rechter verschijnen omdat hij in de moskee een 5-jarig meisje heeft verkracht. Het kind was bij hem in de (islam)leer gestuurd. Hij werd door een verborgen camera op heterdaad betrapt, maar hij pleit onschuldig.

Wil.

28 jun 2019, 18:43

De bakens verzetten: dat heeft Salim Hossain, de imam van het dorpje Basna in Pakistan gedaan. Samen met zijn maatje Jamal heeft hij een meisje van 10 jaar verkracht. Hij deed al het werk terwijl zijn buddy Jamal de feiten op video opnam. Daar lieten ze het niet bij: de hele smeerlapperij werd door de korankenner vervolgens nog op het internet gegooid!
Dat kost hem nu 5 jaar in de jail in Pakistan - "het land van de zuiveren"

Samengevat: een kind van 10 - een imam + medeplichtige - de verkrachting op het net.
Ziedaar de normen en waarden van deze vrome gelovige.

Wil.

29 jun 2019, 14:41

Een imam in Brest is gisteren neergeschoten vlak aan de moskee. Reden? Hij was kritisch t.o.v. I.S. Hij heeft het overleefd.

Dat is wat er gebeurt met broeders in hetzelfde geloof. Wat dan met vijanden uit een ander geloof, of vijanden zónder geloof?

Wil.

29 jun 2019, 14:53

Imams in Pakistan maken van hun leerlingetjes geen doetjes.

In het filmpje dat je op de link hieronder kunt bekijken, werd een kind bij de enkels vastgebonden en dan omhoog gehangen. De imam heeft hem blijkbaar in die houding nog wat slaag gegeven terwijl hij daar hing, maar dat is in dit filmpje (niet geschikt voor heel gevoelige kijkers) niet zo goed te zien. Aan het gejammer van de kleine te horen, zal hij volgende keer zijn koranhoofdstukje wel van buiten leren.

Vergeet de klank niet duidelijk aan te zetten, zodat je een levendigere impressie overhoudt van het aanleren van "the religion of peace"

Wil.

30 jun 2019, 20:06

Een islamleraar in Virginia (US) hield videoconversaties over seks met een 15-jarige leerlinge en hij spoorde haar aan om in dezelfde trant te reageren. Bovendien zond hij ook video's van de islamitische staat naar haar. De man die getrouwd is en dubbel zo oud is als het meisje, gaat 10 jaar lang achter de tralies.

maior domus

30 jun 2019, 20:30

Wil. schreef:
30 jun 2019, 20:06
Bovendien zond hij ook video's van de islamitische staat naar haar. De man die getrouwd is en dubbel zo oud is als het meisje, gaat 10 jaar lang achter de tralies.
Goed dat dit in Amerika voorvalt.
Was het in België geweest, dan werd de dader naar huis gestuurd "onder voorwaarden".
In het beste geval met een enkelband, als de rechter er onderaan in de burolade nog eentje vond.
:evil:
Ondank is 's werelds loon

gast43

01 jul 2019, 15:16

Kijk wat er vandaag afspeelt in Nederland proces .

Wat de dader zijn uitspraken zijn :twisted:

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/tr ... /#comments

Wil.

01 jul 2019, 18:47

Afbeelding

Zo zien die jongens dat. Hier denken de 'experts' dat ze wel te deradicaliseren zijn of dat het aan hun armoedige afkomst een leefomstandigheden ligt. :roll:

Wil.

01 jul 2019, 19:02

In Tanzania heeft imam Katanga, een imam met een beetje 'status' want een sheikh, zich uitgesproken voor castratie.
Hij vindt dat 30 jaar opsluiting onvoldoende afschrikwekkend is en bovendien geld kost aan de belastingbetaler. Hij is voor castratie in gevallen van verkrachting, of wanneer een kind 'onteerd' wordt of in geval van geweld tegen kinderen. Bron

Ik ben benieuwd of imam Kazi Zahid Hasan, de imam van Hazarichak in Bangladesh wil laten castreren: die korangeleerde is opgepakt want hij heeft een kind van een jaar of 12 verkracht. Bron

Mijn indruk is dat er een wachtlijst zal bestaan van imams die 'onder het mes moeten', wanneer ik gewoon dit draadje nog eens diagonaal herlees.