Ge moet met niet helpen verhuizen , als ik de straat oversteek ben ik in Nederland ! De Maas werd misbruikt als grens ... behalve in Maastricht ! De gemeente Vroenhoven ligt deels in Maastricht en deels in Vlaanderen !Lars schreef: ↑19 sep 2019, 18:24Waar wacht jij nog op?dejules schreef: ↑19 sep 2019, 09:32Ik Nederland spreken ze dezelfde taal als in Vlaanderen.
Miljoenen Vlamingen wonen op slechts 30 km vd Nederlandse grens.
Nederland ondergaat dezelfde vergrijzing als Vlaanderen en zoekt honderdduizenden jonge goed opgeleide mensen.
Hun netto-lonen zijn veel hoger evenals de uitkeringen en pensioenen. Het werkritme ligt lager en is beter uitgebalanceerd. Nederland heeft enorme pensioenreserves, een afgebouwde schuld, uitstekende infrastructuur, ...
De jonge Vlamingen zullen in nooit geziene aantallen de grens oversteken om als grensarbeider te gaan werken.
Dat proces is bezig en niet meer te stoppen.
Ik wil je gerust helpen verhuizen aangezien niemand anders nog naar je om kijkt.
Wij hebben dezelfde mentaliteit , familiebanden , cultuur , taal , dialect , tradities etc
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlanden
In de vorige eeuw zijn landen als Noorwegen en Zweden , de Tsjechen en Slovaken probleemloos en zonder oorlog uit elkaar gegaan !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850