Ik kies mijn woorden vrij zorgvuldig. Ook voor een schoolmeester is het tamelijk moeilijk, merk ik, om een zinsconstructie te ontwarren.frits1955 schreef: ↑26 sep 2024, 14:36Direct begin je met bakzeil te halen en komen we op een schimmig en op allerlei manieren te interpreteren niveau van " naar de mond praten".Heb ik geschreven dat links vrouwenrechten wil afnemen, of heb ik geschreven dat islamitische leiders vrouwenrechten willen afnemen en dat links die islamieten naar de mond praat?
• In Vlaanderen zit Groen aan de kant van de moslima's om het hoofddoek toe te laten zowel in scholen als aan de loketten. Uit de website van de VRT:
In het opiniestuk hiernaast verdedigt voormalig hoogleraar communicatierecht Leo Neels twee stellingen rond hoofddoekenverboden en neutraliteit. Eerst stelt Neels dat het 'hoofddoekenverbod' voor 'loketambtenaren' in Antwerpen in overeenstemming is met de Grondwet en het Europees Verdrag voor de Rechten van de Mens.
Vervolgens oordeelt hij dat het voorstel van Groen om dat verbod op te heffen "wellicht in strijd [is] met het neutraliteitsbeginsel uit de grondwet".
Groen, ecolo, de pvda: ze zitten allemaal op die lijn: ze vleien zich tegen de moslimjurken aan en dit enkel om stemmengewin. Kameraad Hedebouw wil de hijab vanaf 8 jaar overal toelaten.
Rechts doet dat NIET.
Welke moslims willen dat recht in Vlaanderen? Imam Nordine Taouil bijvoorbeeld.
• Een Pakistaanse radicale imam mag koranverzen komen zingen in het Brussels Parlement. Hij werd uitgenodigd door de linkse (PS) ondervoorzitter van het parlement, Hasan Koyuncu, en werd daarna gehuldigd door de linkse Nawal Ben Hammou (PS), Brussels staatssecretaris voor Gelijke Kansen. Iemand die dus zogezegd moet waken over de gelijke kansen tussen mannen en vrouwen, iets wat onbestaand is in de woorden die deze radicale imam predikt.
De Pakistaanse imam reciteerde met luide stem het 33e hoofdstuk van de Koran, waarin de slachting en onderwerping van Joden uit de Banu Quraza-stam wordt gevierd.
Rechts protesteert tegen deze gang van zaken, hoewel socrates en jij beweren dat rechts en de radicale islam elkaars spreekwoordelijk spiegelbeeld zijn.
• Ik zou nog tal van voorbeelden kunnen aanhalen van soortgelijke vleierij uit de bredere internationale politiek.
De overheid in Johannesburg gaat de straatnaam waar het Amerikaanse Consulaat gevestigd is, hernoemen naar Palestijnse kaper. Die overheid is het ANC, een linkse partij die nauwe banden heeft met het SAPC, de communisten in Z.-A.
• In de loop van een periode van vijftien jaar werden meer dan 1.400 meisjes in de stad Rotherham verkracht en verhandeld door Pakistaanse bendes. Politie, stadsautoriteiten en kinderbeschermingsinstanties wisten van de verkrachtingen, maar zeiden niets uit angst dat ze het slachtoffer zouden worden van beschuldigingen van ‘racisme’ en ‘islamofobie’ als ze Pakistanen zouden vermelden.
De lijst is lang, maar het zullen allemaal wel 'losstaande feitjes zijn, bijeengescharreld door een rechts-radicale haatzaaier', toch?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.