Provoceren heb ik al een paar gezien, sla niet als eerste zou ik zeggen.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Laatst gewijzigd door sibarita op 23 mei 2026, 09:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wist niet dat Boedha himself op dit forum zat. StrafTav Siddharta
Europa zal een moslimstaat worden,langzaam maar zeker komen er steeds meer moslims bij,nu zijn er 1,5 miljoen moslims die uit Europa komen op weg naar mekka.Wil. schreef: ↑22 mar 2026, 13:42Zo denken sommige moslims:
We zullen het overwicht krijgen omdat we meer kinderen krijgen, en op een dag zal heel Duitsland vol moskeeën en gebedshuizen staan. En daartegen – vraag het jezelf af – kun je niets doen. Je hebt je cultureel erfgoed en je culturele bezittingen allang verloren.
Er is geen Duitsland meer. Duitsland behoort toe aan de moslims, de Turken en de Arabieren.
nu zijn er 1,5 miljoen moslims die uit Europa komen op weg naar mekka.
Dat ze in Mekka met "slots" werken voor wie toegang krijgt om deze massahysterie te organiseren is, dunkt mij, genoegzaaam bekend Er worden duizend plaatsen per miljoen muslims in dat specifieke land toegekend, zo simpel is het, reken zelf maar uit - in de wetenschap dat alleen al in Frankrijk en Duitsland zo'n 12 miljoen muslims wonen, goed voor +/- 35.000 Europese koranaanhangers. Het totaal aantal deelnemers zou dit jaar uitkomen op 1,6 miljoen. Tokkio had een en ander door elkaar gehaald, meer niet. Het is al erg genoeg zo! Straks krijgen we ook nog te horen hoeveel mensen er dit jaar vertrappeld werden.frits1955 schreef: ↑25 mei 2026, 09:25nu zijn er 1,5 miljoen moslims die uit Europa komen op weg naar mekka.
Wat een nonsens.
De grote massa van moslims die de hadj volbrengen is afkomstig uit landen met een grote moslimbevolking - elke kleuter kan dat bedenken. Dat wil dus zeggen dat het overgrote deel van de buitenlandse moslims komt uit: Indonesië, Pakistan, India, Bangladesh, Nigeria, Turkije, Algerije, Marokko , Egypte etc. Iran is er dit jaar niet bij vanwege de gekende redenen.
Je plaatst een link naar een VRT artikel en daar staat helemaal niet in dat er "1,5 miljoen moslims die uit Europa komen op weg naar mekka zijn" - ofwel heb je het artikel zelf niet gelezen ofwel zit je gewoon te liegen.
Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.