Westerse democratie en de islamideologie: fricties
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Abdul Ballout, 21 jaar, is neergeschoten door de Duitse politie. Hij is de islamiet die ervan beticht wordt om op een groep mensen ingereden te zijn tijdens de Pride in Berlijn.
Ballout was bij de autoriteiten bekend vanwege een "groot aantal" eerdere misdrijven en omdat hij geradicaliseerd was, aldus minister van Binnenlandse Zaken Alexander Dobrindt.
Zal ik jullie nu eens een verhaaltje vertellen? Er was eens een stad die Troje heette ...
Het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft het Islamitisch Centrum van Engeland, een vermeende buitenpost van het Iraanse regime in Londen, de bevoegdheid gegeven om visa te sponsoren voor "geschoolde werknemers" en religieuze leiders.
Ballout was bij de autoriteiten bekend vanwege een "groot aantal" eerdere misdrijven en omdat hij geradicaliseerd was, aldus minister van Binnenlandse Zaken Alexander Dobrindt.
Zal ik jullie nu eens een verhaaltje vertellen? Er was eens een stad die Troje heette ...
Het Britse ministerie van Binnenlandse Zaken heeft het Islamitisch Centrum van Engeland, een vermeende buitenpost van het Iraanse regime in Londen, de bevoegdheid gegeven om visa te sponsoren voor "geschoolde werknemers" en religieuze leiders.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Tom Van Grieken houdt intern crisisoverleg na pride in Berlijn: "Even kijken wie we vandaag steunen"
Vlaams Belang-voorzitter Tom Van Grieken heeft zijn spindoctors samengeroepen om zich te beraden over de partijcommunicatie na de aanslag op de pride in Berlijn:
"Ik vind de deelnemers van de pride een gruwelijke bedreiging voor mijn mannelijkheid. Ik volg vol overtuiging het autoritaire beleid van Poetin en Orban om alle prides te verbieden, maar als een dader in het juiste hokje past, dan zijn die janetten ook nog wel handig te recupereren."
"Het belangrijkste is niet wie de slachtoffers zijn. Het enige wat telt is of we de dader kunnen gebruiken. Het voordeel van geen principes te hebben, is dat je heel snel kunt schakelen. Onze IT-dienst werkt momenteel aan een app die automatisch bepaalt welke mening bij een nieuwsfeit het hardst inspeelt op de verontwaardiging."
(De Cactus)
Vlaams Belang-voorzitter Tom Van Grieken heeft zijn spindoctors samengeroepen om zich te beraden over de partijcommunicatie na de aanslag op de pride in Berlijn:
"Ik vind de deelnemers van de pride een gruwelijke bedreiging voor mijn mannelijkheid. Ik volg vol overtuiging het autoritaire beleid van Poetin en Orban om alle prides te verbieden, maar als een dader in het juiste hokje past, dan zijn die janetten ook nog wel handig te recupereren."
"Het belangrijkste is niet wie de slachtoffers zijn. Het enige wat telt is of we de dader kunnen gebruiken. Het voordeel van geen principes te hebben, is dat je heel snel kunt schakelen. Onze IT-dienst werkt momenteel aan een app die automatisch bepaalt welke mening bij een nieuwsfeit het hardst inspeelt op de verontwaardiging."
(De Cactus)
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Doe dat ja. kunnen we nog eens lachen...Spoiler alert: ik heb Nolan's film al gezien en die is fantastisch. En Lupita Ny'Ongo is een prachtige Helena/Clytemnestra.Zal ik jullie nu eens een verhaaltje vertellen? Er was eens een stad die Troje heette ...
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Voor wat het waard is.door frits1955 » 35 minuten geleden
"Het belangrijkste is niet wie de slachtoffers zijn. Het enige wat telt is of we de dader kunnen gebruiken. Het voordeel van geen principes te hebben, is dat je heel snel kunt schakelen. Onze IT-dienst werkt momenteel aan een app die automatisch bepaalt welke mening bij een nieuwsfeit het hardst inspeelt op de verontwaardiging."Linkse Duitser hoopte dat de aanvaller van de Pride-mars in Berlijn een "blanke christen" was en "geen Arabische moslim"
https://europeanconservative.com/articl ... christian/
-
Aangezien Ballout bekend was bij de autoriteiten vanwege een "groot aantal" eerdere misdrijven en omdat hij geradicaliseerd was, komt er nu een beweging op gang die vraagt om strengere straffen voor geradicaliseerden zoals Ballout en andere gevaarlijke lieden.
Over een aantal maanden zijn er verkiezingen in Duitsland. Het AFD zal zeker garen spinnen bij deze gebeurtenissen.
Over een aantal maanden zijn er verkiezingen in Duitsland. Het AFD zal zeker garen spinnen bij deze gebeurtenissen.

Jaren geleden toen het Vlaams Blok op kwam heb ik in De Beest aan de Winter gevraagd of hij nu echt meende wat hij allemaal uitkraamde? Of dat het stemmenmakerij was.
Nu blijkt Van Grieken een gelijke ideologie te hebben over een deel van de bevolking als die waar ze een islamfobie voor hebben. Moeten wij dan ook een fobie van hun krijgen?
Nu blijkt Van Grieken een gelijke ideologie te hebben over een deel van de bevolking als die waar ze een islamfobie voor hebben. Moeten wij dan ook een fobie van hun krijgen?
-
Voorn, gebruik geen woorden die je niet echt begrijpt.
Een fobie is een niet-rationele angst. Als je de ideologie van de islam goed begrepen hebt, en je hebt er schrik voor, dan kan dat geen fobie zijn. Ik hoop dat je het nu door hebt.

Het is pas wanneer er een dode valt, dat het voorval de bredere pers haalt. Als het bij een klein aantal doden blijft, zijn we het ook weer rap vergeten. Islamitische terreur hoort nu eenmaal bij onze West-Europese cultuur, nietwaar? Net zoals verkeersdoden er onvermijdelijk geworden zijn, zo ook moeten we maar leren leven met moslims die af en toe met hun auto door de menigte ploegen, of met een mes of machete iemand afmaken.
• Wie weet nog dat in mei een moslim in Barcelona zomaar een wildvreemde doodstak met een mes terwijl hij Allah prijsde?
• Of die migrant die een maand eerder in Montefrio (Spanje) de 'roep van Allah' beantwoordde en daarom 'christenen' te lijf ging met een bijl? (slechts 3 gewonden)
• Herinneren we ons nog dat in Italië een dakloze vrouw onthoofd werd door een trouwe volgeling van Mohammed? Dat vond plaats in Scandicci. Wie in de buurt was, kon verzen uit de koran horen reciteren.
• Of die Somaliër (een moslim voor de goede orde) die in het V.K. eind april 2 joodse mannen neerstak vlak buiten de synagoge?
• Nog in het V.K. stak in februari een overtuigde moslim 2 kinderen neer met een mes. Wat riep hij tijdens zijn actie? Yes, goed geraden: 'Allah akbar!'
• Wat dichter bij de deur, in Frankrijk meer bepaald in Montauban, steekt een Tunesische 'migrant' twee soldaten neer terwijl hij 'Allah Akbar' roept.
• Een dag later was het weer prijs in Zwitserland. Daar jodelt een Turkse moslim het welbekende moslimterroristenlied 'Allah Akbar' terwijl hij 2 soldaten met een mes steekt.
Moslimterreur, het hoort bij de moderne West-Europese samenleving, zeker?
• Wie weet nog dat in mei een moslim in Barcelona zomaar een wildvreemde doodstak met een mes terwijl hij Allah prijsde?
• Of die migrant die een maand eerder in Montefrio (Spanje) de 'roep van Allah' beantwoordde en daarom 'christenen' te lijf ging met een bijl? (slechts 3 gewonden)
• Herinneren we ons nog dat in Italië een dakloze vrouw onthoofd werd door een trouwe volgeling van Mohammed? Dat vond plaats in Scandicci. Wie in de buurt was, kon verzen uit de koran horen reciteren.
• Of die Somaliër (een moslim voor de goede orde) die in het V.K. eind april 2 joodse mannen neerstak vlak buiten de synagoge?
• Nog in het V.K. stak in februari een overtuigde moslim 2 kinderen neer met een mes. Wat riep hij tijdens zijn actie? Yes, goed geraden: 'Allah akbar!'
• Wat dichter bij de deur, in Frankrijk meer bepaald in Montauban, steekt een Tunesische 'migrant' twee soldaten neer terwijl hij 'Allah Akbar' roept.
• Een dag later was het weer prijs in Zwitserland. Daar jodelt een Turkse moslim het welbekende moslimterroristenlied 'Allah Akbar' terwijl hij 2 soldaten met een mes steekt.
Moslimterreur, het hoort bij de moderne West-Europese samenleving, zeker?

Islamofobie heeft niks met geneeskunde te maken
https://www.google.com/search?q=islamof ... b&ie=UTF-8
https://www.google.com/search?q=islamof ... b&ie=UTF-8