Corona virus
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Die worden beschermd door Allah beste voorn.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Een goeie klimmer valt van 2 meter hoog, en hij is dood.Mensen krijgen griep na de griepprik maar volgens fredje ben je immuun door de griepprik...![]()
Vraag es aan forumleden die de griepprik kregen en toch griep kregen, hoe immuun ze wel waren door het griepvaccin?![]()
Volwassenen sterven door de mazelen maar volgens fredje waren ze immuun door het mazelen vaccin...
Een minder goeie klimmer valt van 3 meter hoog, en staat weer recht alsof er niets is gebeurd.
En goeie zwemmers kunnen ook verdrinken hoor.
Het komt er gewoon op aan u zoveel mogelijk te beveiligen met de middelen die er zijn.
Anders dien je ook geen helm op de motor, en ook geen veiligheidsgordels in de wagen meer te dragen.
En zelfs veiligheidsgordels, kunnen dodelijk zijn op zichzelf.
En ja, natuurlijk, kan je nooit zéker zijn. Er kan van alles gebeuren, beveiliging of niet.
Ik ben dus akkoord met het feit dat, ondanks vaccinaties, de risico's blijven bestaan, maar dan toch in mindere mate.
En neen, immuun ben je nooit, tenzij je immuun bent uit uzelf.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Ik heb hier al geschreven dat men in 5 % van de gevallen geconstateerd heeft dat er te weinig antistoffen bij mazelen kunnen worden aangemaakt. Die 5 % is een steekproefwaarde, het kan meer zijn maar ook minder. Die antistoffen blijven ook niet levenslang leven, die worden terug aangemaakt om de afgestorven antilichamen te vervangen. Als je ondertussen een probleem met de lever of een andere zware ziekte hebt doorgemaakt ( bvb. een kanker ), kan je een immuniteit voor iets totaal verliezen. En de kans bestaat ook nog eens dat het mazelen virus lichtjes muteert waardoor de antilichamen het niet meer herkennen ( is alleen maar mijn veronderstelling ).wardje schreef: ↑02 mei 2020, 18:57Fred 1950;
Lees daar dat je zegt vaccinatie tegen mazelen beschermt je levenslang .
Vijftien jaar terug waren we met de caravan op vakantie in Oostenrijk , na een week kreeg ik de mazelen ( was toen 49 jaar), ben pertinent zeker dat ik als kind de mazelen heb gehad , ik was doodziek ervan en werd op aandringen van de campingeigenaar door verwezen naar de kliniek in Insbruck , want een kinderziekte als volwassene is ernstig , heb daar medicatie gekregen en heb daar 1 week in de caravan gebleven was niet om aan te zien de kinderen waren bang van mij, heb daar liters uitgezweet en heb dan nog de laatste drie dagen nog iets aan mijn vakantie gehad.
De arts zei me dat ik hoogstwaarschijnlijk in mijn kindertijd er niet voldoende van de mazelen gehad heb en daar ik een week voor mijn verlof 2 dagen ons kleinkind thuis heb gehad die mazelen had , heb overgenomen.
Geloof het of niet heb nog nooit mij zo miserabel gevoeld als dan, ziek man ongelofelijk.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 02 mei 2020, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ice
ja, Fazal, en de ene overleeft een auto-ongeluk en de andere blijft erin...de ene krijgt kanker en de andere niet..
Daar gaat het niet om, als je gevaccineerd bent om een ziekte te voorkomen en je dan toch ziek wordt en zelfs overlijdt aan die ziekte, dan heeft het vaccin niet gewerkt of niet beschermd zoals ze beweren, klaar.
Dan kun je gaan uitweiden over de ene mens is de andere niet, de ene heeft minder weerstand en zelfs minder antilichamen aangemaakt (dat overigens nooit geverifieerd wordt) maar het feit blijft dat het vaccin niet heeft gedaan waarvoor het werd ontwikkeld, ingespoten en gepromoot: beschermen tegen/en de ziekte voorkomen. Punt.
Mensen hebben het récht op volledige informatie zodat ze zélf de afweging en beslissing kunnen maken of ze de gezondheidsrisico's op de koop toe willen nemen voor mogelijke bescherming en twijfelachtige werking van vaccins.
De vaccin industrie en big farma zijn meedogenloos als het gaat om hun miljardenwinsten veilig te stellen, uw gezondheid zal hen worst wezen.
Zoals reeds ontmaskerd en toegegeven werd door de who, waren nét de vaccins de oorzaak van duizenden dode kinderen door het polio vaccin.
In India is bill gates met zijn criminele organisatie en gifspuiten niet meer welkom en loopt er zelfs een rechtszaak tegen hem voor misdaden tegen de mensheid door de vele slachtoffers onder kinderen en onwetende burgers omdat zij als proefkonijnen gebruikt werden om vaccins te testen.
Hij geeft overigens openlijk toe vaccins te willen gebruiken om de overbevolking, en dus de mensheid, uit te roeien...India en Afrika heeft ie al gehad, nu is de rest van de wereld aan de beurt met een corona vaccin.
en op die informatie, Fazal, heeft ook elke burger en mens recht om te weten.
Nu, mij niet gelaten voor wie zich vrijwillig en uit angst toch aan de gifspuiten waagt met het risico op gezondheidsschade, zolang ze maar heel ver uit mijn buurt blijven en het niet wagen mijn zelfbeschikking te schenden door te menen mij te kunnen verplichten om mijn eigen gezondheid in gevaar te brengen voor de winst van de big farma en reductie van de wereldbevolking.
Daar gaat het niet om, als je gevaccineerd bent om een ziekte te voorkomen en je dan toch ziek wordt en zelfs overlijdt aan die ziekte, dan heeft het vaccin niet gewerkt of niet beschermd zoals ze beweren, klaar.
Dan kun je gaan uitweiden over de ene mens is de andere niet, de ene heeft minder weerstand en zelfs minder antilichamen aangemaakt (dat overigens nooit geverifieerd wordt) maar het feit blijft dat het vaccin niet heeft gedaan waarvoor het werd ontwikkeld, ingespoten en gepromoot: beschermen tegen/en de ziekte voorkomen. Punt.
De risico's moeten niet onder de mat geveegd worden om zoveel mogelijk vaccins te slijten, voor winstbejag.Ik ben dus akkoord met het feit dat, ondanks vaccinaties, de risico's blijven bestaan, maar dan toch in mindere mate.
Mensen hebben het récht op volledige informatie zodat ze zélf de afweging en beslissing kunnen maken of ze de gezondheidsrisico's op de koop toe willen nemen voor mogelijke bescherming en twijfelachtige werking van vaccins.
De vaccin industrie en big farma zijn meedogenloos als het gaat om hun miljardenwinsten veilig te stellen, uw gezondheid zal hen worst wezen.
Zoals reeds ontmaskerd en toegegeven werd door de who, waren nét de vaccins de oorzaak van duizenden dode kinderen door het polio vaccin.
In India is bill gates met zijn criminele organisatie en gifspuiten niet meer welkom en loopt er zelfs een rechtszaak tegen hem voor misdaden tegen de mensheid door de vele slachtoffers onder kinderen en onwetende burgers omdat zij als proefkonijnen gebruikt werden om vaccins te testen.
Hij geeft overigens openlijk toe vaccins te willen gebruiken om de overbevolking, en dus de mensheid, uit te roeien...India en Afrika heeft ie al gehad, nu is de rest van de wereld aan de beurt met een corona vaccin.
en op die informatie, Fazal, heeft ook elke burger en mens recht om te weten.
Nu, mij niet gelaten voor wie zich vrijwillig en uit angst toch aan de gifspuiten waagt met het risico op gezondheidsschade, zolang ze maar heel ver uit mijn buurt blijven en het niet wagen mijn zelfbeschikking te schenden door te menen mij te kunnen verplichten om mijn eigen gezondheid in gevaar te brengen voor de winst van de big farma en reductie van de wereldbevolking.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Sinds wanneer is Bill Gates een vaccin producent ?
Het aantal besmettingen groeit in Indië nu exponentieel aan met 3000 besmettingen per dag. Dat wordt daar een ramp van jewelste met dergelijke omvangrijke bevolking en een gezondheidszorg die alleen de hogere kaste zal bedienen.
Dat ze de mondmaskers en klederen uit buurland Bangladesh maar ginder houden ( en voor zichzelf en Indië produceren )
-
Ice
Sinds die massamoordenaar geld geroken heeft en tegelijk via vaccins de mensheid kan uitmoorden tot er nog 500 miljoen overblijven, tiens...
https://www.demorgen.be/nieuws/bill-gat ... kgo.com%2F
https://www.telegraaf.nl/nieuws/9452916 ... -7-vaccins
https://www.culturu.com/nieuws/buitenla ... hier-voor/
https://www.msn.com/nl-nl/finance/nieuw ... r-BB12bJxs
https://www.ad.nl/tech/bill-gates-bouwt ... ~aec64d3d/
https://business.techpulse.be/nieuws/26 ... ronavirus/
https://www.worldunity.me/een-waanzinni ... inancierd/
https://www.zorgwijzer.nl/zorgverzekeri ... -van-zaken
Fred1950 schreef: ↑02 mei 2020, 22:03Het aantal besmettingen groeit in Indië nu exponentieel aan met 3000 besmettingen per dag. Dat wordt daar een ramp van jewelste met dergelijke omvangrijke bevolking en een gezondheidszorg die alleen de hogere kaste zal bedienen.Dat ze de mondmaskers en klederen uit buurland Bangladesh maar ginder houden ( en voor zichzelf en Indië produceren )

-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
Goedkeuring voor nieuwe test in de VS
Het Zwitserse farmaceutische bedrijf Roche heeft van de Amerikaanse medicijnwaakhond FDA versneld goedkeuring gekregen voor het gebruik van een nieuwe coronatest. Die moet aantonen of iemand het virus heeft opgelopen en of die antistoffen heeft ontwikkeld. Dat heeft het bedrijf zondag bekendgemaakt. De antilichaamtest is deze maand ook beschikbaar in landen die de Europese CE-markering accepteren. Roche verwacht per maand tientallen miljoenen tests te kunnen leveren.
Volgens het bedrijf kan de coronatest helpen aantonen of een persoon immuniteit heeft opgebouwd tegen het virus. "Dit is vooral belangrijk bij mensen die mogelijk zijn geïnfecteerd met het virus, maar geen symptomen vertoonden. Daarnaast kan de test ondersteuning bieden bij de screening van risicogroepen", aldus het farmabedrijf. De antilichamen worden opgespoord via een bloedmonster. Volgens Roche kunnen binnen 18 minuten de testresultaten bekend zijn.
Het Zwitserse farmaceutische bedrijf Roche heeft van de Amerikaanse medicijnwaakhond FDA versneld goedkeuring gekregen voor het gebruik van een nieuwe coronatest. Die moet aantonen of iemand het virus heeft opgelopen en of die antistoffen heeft ontwikkeld. Dat heeft het bedrijf zondag bekendgemaakt. De antilichaamtest is deze maand ook beschikbaar in landen die de Europese CE-markering accepteren. Roche verwacht per maand tientallen miljoenen tests te kunnen leveren.
Volgens het bedrijf kan de coronatest helpen aantonen of een persoon immuniteit heeft opgebouwd tegen het virus. "Dit is vooral belangrijk bij mensen die mogelijk zijn geïnfecteerd met het virus, maar geen symptomen vertoonden. Daarnaast kan de test ondersteuning bieden bij de screening van risicogroepen", aldus het farmabedrijf. De antilichamen worden opgespoord via een bloedmonster. Volgens Roche kunnen binnen 18 minuten de testresultaten bekend zijn.
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/de ... ~aa976131/
De Wever wil opnieuw met PS aan tafel: “Wilmès heeft niet de power en niet het charisma voor sterk leiderschap”
In een interview met De Zondag herhaalt N-VA-voorzitter Bart De Wever dat zijn partij na het aflopen van de volmachten opnieuw met de PS aan tafel wil gaan voor de vorming van een federale regering. “Dat is de enige mogelijkheid voor een regering die krachtig kan besturen in het hele land.”
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/pr ... ~a37bb048/
Premier Wilmès hoopt dat de volmachten niet verlengd moeten worden: “Zou betekenen dat situatie niet langer kritiek is”
Premier Sophie Wilmès herhaalt dat er een volwaardige regering moet komen tegen september. Ze hoopt ook dat de volmachten waarover de minderheidsregering momenteel beschikt om maatregelen te nemen in de strijd tegen het coronavirus in juni niet verlengd moeten worden. “Dat zou betekenen dat de situatie niet langer kritiek is”, zegt ze in een interview met De Zondag.
Ze zijn weer vertrokken , nu zal covid-19 gaan liggen en nu zal iedere dag over leiderschap beginnen.
Wilmès heeft niet de power en niet het charisma voor sterk leiderschap”
Waar is de De Wever zijn charisma voor sterk leiderschap ( Op einde van de maand is wel jaar )
Wat heeft hij bereikt ?
De Wever wil opnieuw met PS aan tafel: “Wilmès heeft niet de power en niet het charisma voor sterk leiderschap”
In een interview met De Zondag herhaalt N-VA-voorzitter Bart De Wever dat zijn partij na het aflopen van de volmachten opnieuw met de PS aan tafel wil gaan voor de vorming van een federale regering. “Dat is de enige mogelijkheid voor een regering die krachtig kan besturen in het hele land.”
https://www.hln.be/nieuws/binnenland/pr ... ~a37bb048/
Premier Wilmès hoopt dat de volmachten niet verlengd moeten worden: “Zou betekenen dat situatie niet langer kritiek is”
Premier Sophie Wilmès herhaalt dat er een volwaardige regering moet komen tegen september. Ze hoopt ook dat de volmachten waarover de minderheidsregering momenteel beschikt om maatregelen te nemen in de strijd tegen het coronavirus in juni niet verlengd moeten worden. “Dat zou betekenen dat de situatie niet langer kritiek is”, zegt ze in een interview met De Zondag.
Ze zijn weer vertrokken , nu zal covid-19 gaan liggen en nu zal iedere dag over leiderschap beginnen.
Wilmès heeft niet de power en niet het charisma voor sterk leiderschap”
Waar is de De Wever zijn charisma voor sterk leiderschap ( Op einde van de maand is wel jaar )
Wat heeft hij bereikt ?
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202005 ... 3727102648
“Er is hier met levens gespeeld”: politiek gekissebis over export van mondmaskers naar “mondaine Monaco”
Zelfs na de lockdown bleef ons land mondmaskers uitvoeren. De FOD Economie vaardigde 284 vergunningen uit voor de export van maskers, brillen en andere beschermende materialen sinds 15 maart, ook al kampte ons land toen met zware tekorten. De oppositie reageert furieus. “Er is hier met mensenlevens gespeeld.” Bij de meerderheid kijken ze vooral naar elkaar.
Communicatie van onze regeringleiders , zie je nergens .
Als je kijkt naar onze buurlanden om te beginnen Nederland .
Daar is één iemand die alles naar buiten brengt .
En hier is gans leger . Hoeveel gezondheidsministers gaan ze nog aanwerven .
Waar is de De Wever zijn charisma voor sterk leiderschap ( Hebben ze dan ook besparingen gedaan binnen de regering )
“Er is hier met levens gespeeld”: politiek gekissebis over export van mondmaskers naar “mondaine Monaco”
Zelfs na de lockdown bleef ons land mondmaskers uitvoeren. De FOD Economie vaardigde 284 vergunningen uit voor de export van maskers, brillen en andere beschermende materialen sinds 15 maart, ook al kampte ons land toen met zware tekorten. De oppositie reageert furieus. “Er is hier met mensenlevens gespeeld.” Bij de meerderheid kijken ze vooral naar elkaar.
Communicatie van onze regeringleiders , zie je nergens .
Als je kijkt naar onze buurlanden om te beginnen Nederland .
Daar is één iemand die alles naar buiten brengt .
En hier is gans leger . Hoeveel gezondheidsministers gaan ze nog aanwerven .
Waar is de De Wever zijn charisma voor sterk leiderschap ( Hebben ze dan ook besparingen gedaan binnen de regering )