TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Gast

06 nov 2016, 21:55

Als Uw dak lekt plopper mag iedereen met charisma of iedereen die welbespraakt is er U op wijzen dat als je je dak niet hersteld op termijn Uw heel huis er onder gaat lijden en op den duur Uw huis niet rechtop zal blijven staan.
Als U dan naar die persoon met charisma, die per toeval ook nog eens welbespraakt is en wat latijn spreekt, luisterd en beslist om Uw dak te herstellen om Uw huis te redden zullen Uw kinderen een gezond en leefbaar huis erven.
Als je echter buren hebt die U konstant zeggen dat U uw dak niet moet herstellen, dat het zo'n vaart niet zal lopen want straks is het gedaan met regenen en U hersteld dat dak dan ook niet, want het is inderdaad gestopt met regenen voor vandaag, dan zullen U kinderen op termijn een onbewoonbaar krot erven dat ze tenslotte met de grond moeten gelijk maken om een nieuw te zetten. Dus aan U de keus.
Denk daar eens aan als je wilt/kunt. :roll:

socrates

06 nov 2016, 22:11

Dicksy schreef:Als Uw dak lekt plopper mag iedereen met charisma of iedereen die welbespraakt is er U op wijzen dat als je je dak niet hersteld op termijn Uw heel huis er onder gaat lijden en op den duur Uw huis niet rechtop zal blijven staan.
Als U dan naar die persoon met charisma, die per toeval ook nog eens welbespraakt is en wat latijn spreekt, luisterd en beslist om Uw dak te herstellen om Uw huis te redden zullen Uw kinderen een gezond en leefbaar huis erven.
Als je echter buren hebt die U konstant zeggen dat U uw dak niet moet herstellen want straks is het gedaan met regenen en U hersteld dat dak dan ook niet, want het is inderdaad gestopt met regenen voor vandaag, dan zullen U kinderen op termijn een onbewoonbaar krot erven dat ze tenslotte met de grond moeten gelijk maken om een nieuw te zetten.
Denk daar eens aan als je wilt/kunt. :roll:
Aan politiek doen en dus het welzijn en het welvaren van al uw onderhorigen behartigen is nog wel wat anders dan een lek herstellen. Dat de charismatische BDW er zal voor zorgen dat geen enkel dak nog lekt en dat de "sossen" zullen zeggen dat je je dak niet moet herstellen, is toch wat kort door de bocht. Maar om bij het thema te blijven, ik zou voor Clinton stemmen omdat zij een vrouw is en omdat er eigenlijk geen andere keuze is. Ik kan enkel hopen dat zij Saunders dan als Vice-president kiest en dat zij het, wegens burn out, al snel moet laten afweten. Al is de macht van de president hoe dan ook beperkt, een Saunders zou toch wel echte verandering kunnen brengen, net zoals Nancy Reagan dat heeft gekund, maar dan in de andere richting.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
Gast

06 nov 2016, 23:21

socrates schreef:... Ik kan enkel hopen dat zij Saunders dan als Vice-president kiest en dat zij het, wegens burn out, al snel moet laten afweten. Al is de macht van de president hoe dan ook beperkt, een Saunders zou toch wel echte verandering kunnen brengen, .....
Saunders heeft de tijd tegen zich. Hij had het wellicht van Clinton kunnen winnen als hij 10 jaar jonger was geweest. Ik denk niet dat Saunders vice-president zal mogen worden , hij is veel te links voor zo'n functie. Ik betwijfel zelfs dat hij zal doorwegen in de politieke beslissingen met de democraten als meerderheid na de verkiezingen.
Gast

07 nov 2016, 00:15

The Spirit of Flanders schreef:
socrates schreef:... Ik kan enkel hopen dat zij Saunders dan als Vice-president kiest en dat zij het, wegens burn out, al snel moet laten afweten. Al is de macht van de president hoe dan ook beperkt, een Saunders zou toch wel echte verandering kunnen brengen, .....
Saunders heeft de tijd tegen zich. Hij had het wellicht van Clinton kunnen winnen als hij 10 jaar jonger was geweest. Ik denk niet dat Saunders vice-president zal mogen worden , hij is veel te links voor zo'n functie. Ik betwijfel zelfs dat hij zal doorwegen in de politieke beslissingen met de democraten als meerderheid na de verkiezingen.
ik zit naar het nieuws te kijken. Opnieuw leugens uit Syrie. Het zogezegde syrische bevrijdingsleger verovert Raqqa. Op de beelden zie je gewoon de amerikanen lopen...
Officieel zijn er geen amerikanen op de grond in Syrie...

ze maken ons weer wat wijs.

Op vrt is er toch even slim te horen: het lijkt alsof er westerlingen mee lopen... voor de goeie verstaander, het domme krapuul moet maar beter opletten

plopperdeplop

07 nov 2016, 11:16

Aangezien ik al eerder schreef dat ik mijn centjes ging inzetten op Hilary is de kans zéééér groot geworden dat ik zal kunnen "toucheren"! :lol: :lol:
Gast

07 nov 2016, 11:26

Bij Trump hebben we geen voorgeschiedenis in de politiek met Kilary Clinton wel.
Geniet van Uw winst en hopelijk breken ze U nadien niet zuur op. :cry:
Gast

07 nov 2016, 11:40

Als men in het grote Amerika niets anders heeft dan een oude bok en een frivole geit, die niks kennen van de problematiek van de gewone arbeider,die in feite bijna rijp zijn voor een RTV,dan is het erg gesteld met "Amerika"die kennen niks van het gewone leven, hebben nog nooit gekuist of afgewassen,en nog nooit om 4uur s'morgens opgestaan om door weer en wind te moeten gaan werken,ze doen niet anders dan elkander's vuile was buiten te hangen,en van zich zelf vinden hoe goed ze wel zijn.
Het zijn 2 marionetten,om het cirkus draaiend te houden, er is een andere groep die aan de touwtjes trekt,maar geld heeft de prioriteit ,en ik denk dat de wapenlobie nog het meest in de pap te brokkelen heeft.

Deze woorden van Tokio vind ik een correcte beschrijving van de twee kandidaten voor het presidentschap.
Iemand die meteen wil starten met het bouwen van een muur kan nooit een goede president worden.
Het zijn allebei brullers maar er komt weinig fraais uit hun mond.
Arm Amerika, althans voor de volgende jaren.
Laatst gewijzigd door Gast op 07 nov 2016, 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.

plopperdeplop

07 nov 2016, 11:40

Dicksy schreef:Bij Trump hebben we geen voorgeschiedenis in de politiek met Kilary Clinton wel.
Geniet van Uw winst en hopelijk breken ze U nadien niet zuur op. :cry:
Denk aan het gezegde en houd de olympische gedachte in eer.
Deelnemen is belangrijker dan winnen en vooral wees groots in de nederlaag!
:lol: :lol:
Ice

07 nov 2016, 12:10

albert229 schreef: ik zit naar het nieuws te kijken. Opnieuw leugens uit Syrie. Het zogezegde syrische bevrijdingsleger verovert Raqqa. Op de beelden zie je gewoon de amerikanen lopen...
Officieel zijn er geen amerikanen op de grond in Syrie...

Op vrt is er toch even slim te horen: het lijkt alsof er westerlingen mee lopen... voor de goeie verstaander, het domme krapuul moet maar beter opletten
Aan leugens en manipulatie geen gebrek:
Is aanslag in scène gezet? Na explosie in Bagdad draven plots mensen op die gewond op de grond gaan liggen
Op 30 oktober werd Bagdad opgeschrikt door een reeks autobommen. Lokale media spraken over tientallen slachtoffers.
Nu zijn beelden opgedoken die de wenkbrauwen doen fronsen.

Het filmpje verscheen op het videoportaal LiveLeak en zou de aanslag tonen.

Op de beelden is te zien hoe een man een geparkeerde auto verlaat en daarna in een pick-uptruck stapt en wegrijdt.
Daarna gaat de autobom af.
Kort na de explosie duiken plots mannen in beeld op die zich op de grond werpen en zich lijken voor te doen als doden of gewonden. Daarna rennen mensen naar de 'slachtoffers' om ze te helpen. Er verschijnt een ambulance die de 'gewonden' wegvoert.
Is deze explosie dan gewoon in scène gezet? Waren er geen doden of gewonden in Hurriayah?
Gast

07 nov 2016, 12:48

plopperdeplop schreef:
Denk aan het gezegde en houd de olympische gedachte in eer.
Deelnemen is belangrijker dan winnen en vooral wees groots in de nederlaag!
Heel mooi geschreven plopper, krijg de tranen in mijn ogen. De holle en loze olympische gedachte is echter niet aan mij besteed. Als deelnemen belangrijker is dan winnen blijf dan thuis en geef zij die willen deelnemen om te winnen een kans want daar draait alles om.
Groots in de nederlaag
Als Kilary dan toch moet winnen is het te hopen dat het voor al haar volgelingen en de rest van de wereld geen pyrrusoverwinning wordt.
wait and see.

voorn

07 nov 2016, 13:00

Trup verklaard dat het onmogelijk is 650.000 e-mails te chekken in acht dagen.
Elke normaal begaafde Amerikaan kan toch niet geloven dat man 650.000 e-mails kan schrijven in een ambstermijn.
Gast

07 nov 2016, 13:08

voorn schreef:Trup verklaard dat het onmogelijk is 650.000 e-mails te chekken in acht dagen.
Elke normaal begaafde Amerikaan kan toch niet geloven dat man 650.000 e-mails kan schrijven in een ambstermijn.

wie weet welke spelletjes daar allemaal gespeeld worden.
iemand vind toevallig een uitspraak van trump op band van 15 jaar geleden, een week voor de verkiezingen worden e mail gevonden...
ik zie het een beetje als 2 maffia's die vechten om de macht.
Gast

07 nov 2016, 13:17

Trup verklaard dat het onmogelijk is 650.000 e-mails te chekken in acht dagen.
Volgens computerexperts zijn ze zelfs verwonderd dat het zolang geduurd heeft voor ze allemaal gecheckt waren en is het met de huidige technologie perfect te doen de klus te klaren in enkele uren tot één dag.
Wat mij dan weer een beetje de wenkbrauwen doet fronsen is dat FBI-chef Comey vorige week met de grond werd gelijk gemaakt door alle kilary aanhangers, de minister van justitie tot obomba toe en plots is het resultaat bekend dat er niets belastend gevonden is. :roll:
Ik wil niet meegaan in de complottheorieën zoals de maanlanding, 9/11 e.d. en zullen er maar vanuit gaan dat alles correct verlopen is..........alhoewel. 8) 8) 8)
Gast

07 nov 2016, 13:25

ik zit naar het nieuws te kijken. Opnieuw leugens uit Syrie. Het zogezegde syrische bevrijdingsleger verovert Raqqa. Op de beelden zie je gewoon de amerikanen lopen...
Hier komt al heel lang geen nieuws meer op. Ik kijk alleen naar de VRT als
Afbeelding
het weerbericht komt presenteren. En ja die mag van mij leugens vertellen, dat is haar vergeven. :lol: :lol: De rest van VRT/VTM den boom in
Gast

07 nov 2016, 13:34

Dicksy schreef:
Hier komt al heel lang geen nieuws meer op. Ik kijk alleen naar de VRT als
Afbeelding
het weerbericht komt presenteren. En ja die mag van mij leugens vertellen, dat is haar vergeven. :lol: :lol: De rest van VRT/VTM den boom in
vroeger vond ik dat iedereen op school het nieuws zou moeten volgen !
nu moet je al héél goed mee zijn om te doorzien waar een stukje waarheid in zit!
ps.... als pvda ooit de meerderheid haalt in belgie, zullen de amerikanen ook hier massavernietigingswapens vinden!