TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Charlie Maru
Lid geworden op: 24 dec 2011, 17:33

21 aug 2023, 23:49

HLN:
Trump moet borgsom van 200.000 dollar betalen in zaak verkiezingsfraude Georgia

Voormalig president Donald Trump heeft ingestemd met een borgsom van 200.000 dollar (ruim 183.000 euro) om op vrije voeten te kunnen blijven als verdachte van verkiezingsfraude in de Amerikaanse deelstaat Georgia. Dat blijkt maandag uit gerechtelijke documenten die door nieuwszender ‘CNN’ werden ingezien.

https://www.hln.be/buitenland/trump-moe ... ~ae2950b9/
Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

22 aug 2023, 10:50

Charlie Maru schreef:
21 aug 2023, 23:49
HLN:
Trump moet borgsom van 200.000 dollar betalen in zaak verkiezingsfraude Georgia

Voormalig president Donald Trump heeft ingestemd met een borgsom van 200.000 dollar (ruim 183.000 euro) om op vrije voeten te kunnen blijven als verdachte van verkiezingsfraude in de Amerikaanse deelstaat Georgia. Dat blijkt maandag uit gerechtelijke documenten die door nieuwszender ‘CNN’ werden ingezien.

https://www.hln.be/buitenland/trump-moe ... ~ae2950b9/
Gerechtigheid "koopt" men in de VS. Is dat dus nog een rechtstaat ? Hopelijk waait dat niet over , zoniet worden we op het gebied van rechten en plichten 100 jaar in de tijd terug gekatapulteerd.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

22 aug 2023, 10:58

door Fred1950 » 2 minuten geleden
Gerechtigheid "koopt" men in de VS. Is dat dus nog een rechtstaat ? Hopelijk waait dat niet over , zoniet worden we op het gebied van rechten en plichten 100 jaar in de tijd terug gekatapulteerd.
Gewoon zalig om volgen wat daar allemaal aan het gebeuren is, laat maar overwaaien is mijn gedacht.
Misschien wordt het eens tijd dat we 100 jaar terug gekatapulteerd worden in de tijd met de wetenschap wat we nu allemaal weten, ben benieuwd of de mensen zich dan weer gaan stoten aan diezelfde steen :lol:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 aug 2023, 11:05

Fred1950 schreef:
22 aug 2023, 10:50
Gerechtigheid "koopt" men in de VS. Is dat dus nog een rechtstaat ? Hopelijk waait dat niet over , zoniet worden we op het gebied van rechten en plichten 100 jaar in de tijd terug gekatapulteerd.
Weer een voorbeeld van het verkeerd begrijpen van informatie.
Trump moet voor de rechter komen. In de periode tussen de kennisgeving daarover en de dag dat hij voor de rechter komt, mag hij weer naar huis. Dat komt bij ons dagelijks voor met criminelen die betrapt werden.

Hij moet een kleine borgsom betalen en mag het land niet verlaten.

'Onschuldig tot de schuld bewezen wordt' -- dat zegt jou niets, neem ik aan?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

berretz
Lid geworden op: 08 jan 2014, 08:34
Locatie: 2070

23 aug 2023, 08:09

In belgie zijn er toch ook al rechtszaken afgekocht, maar dat van klassejustitie mag je niet spreken.

RyanR
Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Locatie: Brabant

26 aug 2023, 11:32

Natuurlijk is het klassenjustitie.
Trouwens, democraten en republikeinen deugen beiden voor geen meter.
Maar er is een verschil, republikeinen saboteren zo veel als mogelijk de registratie van het wat minder rijke deel van de bevolking, terwijl de democraten dat juist stimuleren.
Het Amerikaanse systeem is verre van democratisch, dat geven ze zelf ook toe.
Verhalen van stemmachines die opengebroken zijn door pro republikeinse stemcontroleurs zijn nu een van de redenen dat Trump nu vervolgd wordt, en terecht, hij is een politieke crimineel en Pence ook.
Aan de andere kant lijkt Biden via zijn zoon net zo corrupt te zijn.
De affaire in Oekraïne en andere Oost Europese landen, waar de VS probeerden Fracking voor elkaar te krijgen. Grote Amerikaanse firma's zoals Haliburton waren daar bezig.
Fracking is het onttrekken van gas aan de bodem, waar veel milieuvervuiling bij vrijkomt.
In de VS is dat op zijn retour, en daarom proberen ze het in Oost Europa.

RyanR
Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Locatie: Brabant

26 aug 2023, 11:36

Wil. schreef:
22 aug 2023, 11:05
Fred1950 schreef:
22 aug 2023, 10:50
Gerechtigheid "koopt" men in de VS. Is dat dus nog een rechtstaat ? Hopelijk waait dat niet over , zoniet worden we op het gebied van rechten en plichten 100 jaar in de tijd terug gekatapulteerd.
Weer een voorbeeld van het verkeerd begrijpen van informatie.
Trump moet voor de rechter komen. In de periode tussen de kennisgeving daarover en de dag dat hij voor de rechter komt, mag hij weer naar huis. Dat komt bij ons dagelijks voor met criminelen die betrapt werden.

Hij moet een kleine borgsom betalen en mag het land niet verlaten.

'Onschuldig tot de schuld bewezen wordt' -- dat zegt jou niets, neem ik aan?
Ga toch weg!
Iedereen is toch gelijk voor de wet!
Maar als je in de VS woont en Trump heet wandel je voor 200.000 $ zo weer de gevangenis uit.
Klassenjustitie.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 aug 2023, 12:05

Slogantaal, meer niet.

Feiten spreken duidelijker dan je dromen:
misschien heb jij de moord op Julie Van Espen niet gevolgd, maar in Vlaanderen heeft dat grote beroering verwekt.

Afbeelding



Nog eentje: ook veroordeeld maar vrij in afwachting van zijn proces in hoger beroep. Het gaat niet over winkeldiefstal.

Afbeelding


Vrij op borgtocht: ook in belgië
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

26 aug 2023, 12:12

Wordt Trump een goede president?

Wedden dat die ongelikte lummel opnieuw president wordt?
Of hij daarom een 'goede' president zal worden, dat is maar de vraag.
Ik twijfel er niet aan dat het hélemaal géén 'goede' president zal worden.

Het is al meermaals bewezen dat hij een leugenaar is van jewelste. Het is dus een bedrieger tot en met.
Ik heb medelijden met zijn aanhangers, die zich laten opjutten door zijn grote bek.
Een onschuldig smoel opzetten, ja, dat kan hij als de beste. Kijk maar eens naar zijn bewegingen in zijn toespraken. Maar zijn lompe en dikwijls vernederende uitspraken bewijzen het tegendeel.
Met hem, als leider van het machtigste land ter wereld, valt zeker niet veel goeds te verwachten.
And he loves everybody, but ...!??? Zelfs Kim Jong Un. Maar hij had wel een grotere knop dan die van Kim om desnoods gans Noord-Korea op te blazen. Hij vertelt niets anders dan klinkklare onzin. Hij is een gevaar voor de ganse wereld. Want Trump is niet meer dan een gigantisch opgeblazen en brutale brulaap in mijn ogen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 aug 2023, 12:54

Fazal schreef:
26 aug 2023, 12:12
Wordt Trump een goede president?

Wedden dat die ongelikte lummel opnieuw president wordt?
In de VS is er hoofdzakelijk keuze tussen de democraten en de republikeinen. Het probleem met de democraten is dat ze een wereldbeeld voor ogen hebben dat nóg erger is dan wat Trump naar voor schuift.

Woke zijn, transgender-vrouwen (biologische mannen) op álle vlakken gelijk stellen aan vrouwen, de indoctrinatie op het vlak van racisme (blank = slecht, kleur = goed) stoot heel veel mensen verschrikkelijk tegen de borst. De greep die 'Washington' heeft op het leven van de gewone mens drijft die mensen naar de andere kant. Wie of wat daar ook mag staan, het lijkt hen beter dan de keuze voor de democraten.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

RyanR
Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Locatie: Brabant

26 aug 2023, 13:08

Wil. schreef:
26 aug 2023, 12:05
Slogantaal, meer niet.

Feiten spreken duidelijker dan je dromen:
misschien heb jij de moord op Julie Van Espen niet gevolgd, maar in Vlaanderen heeft dat grote beroering verwekt.

Afbeelding



Nog eentje: ook veroordeeld maar vrij in afwachting van zijn proces in hoger beroep. Het gaat niet over winkeldiefstal.

Afbeelding


Vrij op borgtocht: ook in belgië
Gewoon de bak in met die gast!

RyanR
Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Locatie: Brabant

26 aug 2023, 13:11

Wil. schreef:
26 aug 2023, 12:54
Fazal schreef:
26 aug 2023, 12:12
Wordt Trump een goede president?

Wedden dat die ongelikte lummel opnieuw president wordt?
In de VS is er hoofdzakelijk keuze tussen de democraten en de republikeinen. Het probleem met de democraten is dat ze een wereldbeeld voor ogen hebben dat nóg erger is dan wat Trump naar voor schuift.

Woke zijn, transgender-vrouwen (biologische mannen) op álle vlakken gelijk stellen aan vrouwen, de indoctrinatie op het vlak van racisme (blank = slecht, kleur = goed) stoot heel veel mensen verschrikkelijk tegen de borst. De greep die 'Washington' heeft op het leven van de gewone mens drijft die mensen naar de andere kant. Wie of wat daar ook mag staan, het lijkt hen beter dan de keuze voor de democraten.
Het is gewoon knettergek wat er in de Verenigde Staten gebeurd. Via de media hebben ze veel invloed op Europa, lees INDOCTRINATIE. Daarom zit nu zowel links als rechts in Europa elkaar in de haren. Dat is ook de bedoeling van de belangengroepen in de VS. Snap dat eindelijk eens!

ik heb al gezegd dat zowel de republikeinen als de democraten even corrupt zijn. En even erg. Er zit een militair industrieel complex wat die koekenbakkers in hun macht heeft.
Dat land gaat echt het riool in.

Ik ben echt links, en ik heb ook een hekel aan dat woke gedoe.
Over het algemeen hebben de meeste mensen daar grote twijfels over.
Maar ja, de media, het onderwijs... Breek me de bek niet open.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

26 aug 2023, 13:38

Als jij in Amerika zou wonen, wat zou dan jouw keuze zijn?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

26 aug 2023, 15:14

Zeker niet voor Trump.
Die man is een narcist eerste klas en een gevaar voor de wereld en het klimaat.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

26 aug 2023, 22:35

Het is wel zoals Wil schrijft.
De Amerikanen hebben eigenlijk weinig keuze.