Corona virus
-
Ice
Tegen zoveel zelfhaat is echt geen kruid meer gewassen...Fred1950 schreef: ↑24 mei 2020, 23:38@Ice
Sjonge , gij zijt toch wel een straf geval.Ge zijt tegen vaccinaties, tegen het besparen op water, tegen elektrische wagens ... en ge zijt precies tegen alles dat zin heeft om de mensheid op deze bol te laten voortbestaan. Zoekt gij soms individuen met dezelfde attitudes op ?
Als straf geval spant gij wel de kroon door zelfcensuur, door jezelf, vrijwillig nog wel, te willen beperken, jezelf de grond in te boren, op je knieën te gaan liggen om als slaaf te overleven in een dictatuur en dan nog dankjewel te zeggen als je een pak slaag krijgt.
Vraag jij maar zelf naar vaccinatie om je te laten volpompen met vergif, bespaart gij maar op water waarvoor je duur betaalt, rijdt gij maar elektrisch tot de staat bepaalt wanneer je nog kan en mag rijden...
Niemand verbiedt je om jezelf nu al vrijwillig te beperken en je vrijheid op te geven: doen, zou ik zeggen...maar laat normale mensen, die hun verworven rechten en vrijheden willen behouden, met rust met je fanatieke, geschifte masochisme.
Wil jij leven in een maatschappij waar staatsterreur je hele leven bepaalt dan heb je twee keuzes: of je verhuist naar china/n-korea met totalitair regime of naar een islamitisch land onder sharia. Beiden zijn voorbeelden voor je vrijwillige zelfmoord als vrij mens in ruil voor slavernij.
In zulke slaven maatschappij wil de meerderheid van de westerse bevolking gelukkig niet leven.
Zelfmoordcommando? Gij vraagt, nee eist, zélf om vrijwillig zelfmoord te mogen plegen uit angst voor een onbestaand gevaar en wil dat zelfs iedereen verplichten.
Wie is dan het strafste, bange geval dat zichzelf beperkingen oplegt, zijn vrijheid opgeeft voor valse veiligheid en vrijwillig aan zelfcensuur doet, zich erin laat luizen en het niet eens beseft?
Cash is nog steeds een wéttelijk betaalmiddel dat niet mág geweigerd worden.
Oeioei.......ja en die virusdeeltjes kunnen ook springen, hé? Angsthaas en haal nog wat 5-liter bussen alcohol bij want je gaat het nog nodig hebben...
Besef je eigenlijk wel hoe belachelijk je klinkt? Doe es normaal...
-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Er is geen haast bij. Ik moest mij normaal aanbieden voor 7/05 maar ik heb een nieuwe oproepkaart gekregen, met de vermelding dat het uitgesteld was tot november.Fred1950 schreef: ↑25 mei 2020, 12:10Ik wacht NOOIT tot wanneer ik die oproepkaart krijg. Op de groene keuringskaart staat een datum vermeld vanaf wanneer je de wagen opnieuw voor een keuring kan aanbieden en dat is steeds vroeger dan de datum waarop je de oproepingskaart ontvangt. Je hebt een zee van tijd, en dat is interessant als je nooit voor een keuring eerst nog een garage voor een checkup binnenstapt. Als je een rode kaart krijgt, dan kan je pas naar de garage stappen voor een herstelling, en dan ben je bijtijds in orde om nog binnen de termijn opnieuw te laten keuren zonder extra boete.Fazal schreef: ↑25 mei 2020, 12:01Wegens de corona-crisis, is een afspraak voor de keuring van uw wagen verplicht.
Staat echter niet vermeld op uw groene oproepkaart.
Hiervoor dien je op het internet naar SBAT te gaan. Daar staat duidelijk vermeld:
KEURING VAN PERSONENWAGENS EN LICHT VRACHTVERVOER ENKEL OP AFSPRAAK!
Wie geen computer heeft zal het dus niet weten en eraan zijn voor de moeite.
-
Ice
https://www.volkskrant.nl/wetenschap/on ... ~b28c006b/Onderzoek: nauwelijks kans op besmetting in buitenlucht
Terwijl de Nederlandse terrassen zich opmaken voor heropening met anderhalve meter ruimte tussen de bezoekers, komen Hongkongse wetenschappers met een opmerkelijke ontdekking.
Het nieuwe coronavirus blijkt in de buitenlucht nauwelijks besmettelijk.
Onder 7.324 coronabesmettingen in China vonden de onderzoekers slechts één geval van iemand die het virus buitenshuis opliep: een 27-jarige man die op straat in zijn dorp een praatje maakte met een kennis die net terug was uit Wuhan.
Veruit de meeste besmettingen vinden plaats in huis en in het openbaar vervoer, constateren de onderzoekers in hun nog voorlopige artikel: plekken, waar men langdurig op elkaars lip zit.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Meld u als experiment eens aan bij een triage van een ziekenhuis. Daar gedragen ze zich nog véééél belachelijker.
-
... en in winkels, apotheken , warenhuizen, pompstations, publieke WC's , sportzalen , restaurants , café's , .... kortom in alle gesloten ruimtes .... waar men niet steeds de afstand kan bewaren ( en waar het niet waait )Ice schreef: ↑25 mei 2020, 12:57https://www.volkskrant.nl/wetenschap/on ... ~b28c006b/Onderzoek: nauwelijks kans op besmetting in buitenlucht
.....
Veruit de meeste besmettingen vinden plaats in huis en in het openbaar vervoer, constateren de onderzoekers in hun nog voorlopige artikel: plekken, waar men langdurig op elkaars lip zit.
-
Ice
Het gaat over jouw gedrag, niet over het gedrag van ziekenhuispersoneel...
http://www.dutchanarchy.com/het-dragen- ... de-mensen/
Het is toch beangstigend dat het mondmasker dat je zou moeten beschermen net een ernstig gezondheidsrisico voor de drager blijkt te zijn?Dr. Russell Blaylock waarschuwt dat gezichtsmaskers geen bescherming bieden tegen ziekten of infecties maar dat ze juist ernstige gezondheidsrisico's voor de drager met zich meebrengen.
Het komt erop neer dat als je NIET ziek bent, je vooral geen gezichtsmasker moet dragen..
...
Je krijgt net datgene dat je wil vermijden door de maatregel voor bescherming: het mondmasker.
Och ja, eigen schuld, dikke bult, toch? Behalve voor diegenen die worden verplicht..
-
Ik pas de Oostenrijkse maatregelen toe, mag dat ? Wat hier wordt voorgesteld is veel te laks. We staan nog steeds op de tweede plaats na Spanje met het meest aantal besmettingen per 100.000 inwoners, en van dat aantal besmettingen sterft er 15 %, het hoogste percentage van Europa. Van Gucht "verstaat het niet goed" dat een besmet persoon amper weet met wie hij nauw contact heeft gehad.
Weeral in de vuilbak van roddelblaadjes zitten ploeteren ?
http://www.dutchanarchy.com/het-dragen- ... de-mensen/
Het is toch beangstigend dat het mondmasker dat je zou moeten beschermen net een ernstig gezondheidsrisico voor de drager blijkt te zijn?Dr. Russell Blaylock waarschuwt dat gezichtsmaskers geen bescherming bieden tegen ziekten of infecties maar dat ze juist ernstige gezondheidsrisico's voor de drager met zich meebrengen.
Het komt erop neer dat als je NIET ziek bent, je vooral geen gezichtsmasker moet dragen..
...
Je krijgt net datgene dat je wil vermijden door de maatregel voor bescherming: het mondmasker.
Och ja, eigen schuld, dikke bult, toch? Behalve voor diegenen die worden verplicht..
-
Ice
Fred1950 schreef: ↑25 mei 2020, 13:51Ik pas de Oostenrijkse maatregelen toe, mag dat ? Wat hier wordt voorgesteld is veel te laks. We staan nog steeds op de tweede plaats na Spanje met het meest aantal besmettingen per 100.000 inwoners, en van dat aantal besmettingen sterft er 15 %, het hoogste percentage van Europa. Van Gucht "verstaat het niet goed" dat een besmet persoon amper weet met wie hij nauw contact heeft gehad.
Speel nog maar wat paniekvoetbal...Nog maar 12 nieuwe besmettingen in Limburg de afgelopen 24 uur.
Het coronavirus dooft stilaan uit.![]()
Natuurlijk verstaat van gucht het niet goed, die kent ook alleen maar beestjes onder de microscoop en snapt niet dat mensen geen ratten zijn...
-
Sinds wanneer is Limburg België geworden ? Er zijn de laatste 24 uur 250 nieuwe besmettingen in België vastgesteld waarvan 50 in WZC's. De curve van het aantal besmettingen buigt niet meer af zoals vóór de Paasvakantie, maar wordt nu een rechte lijn, een beetje zoals in Zweden. Dat betekent dat we het virus niet buiten ons land krijgen, tenzij binnen 50 jaar of zoiets .... Ik heb hiervoor reeds een grafiek geplaatst met het IgM/IgG verloop, en dat betekent dat ge alsnog opnieuw kunt besmet worden, en dat die 50 jaar een eeuwigheid kan worden.Ice schreef: ↑25 mei 2020, 15:56Fred1950 schreef: ↑25 mei 2020, 13:51Ik pas de Oostenrijkse maatregelen toe, mag dat ? Wat hier wordt voorgesteld is veel te laks. We staan nog steeds op de tweede plaats na Spanje met het meest aantal besmettingen per 100.000 inwoners, en van dat aantal besmettingen sterft er 15 %, het hoogste percentage van Europa. Van Gucht "verstaat het niet goed" dat een besmet persoon amper weet met wie hij nauw contact heeft gehad.
Speel nog maar wat paniekvoetbal...Nog maar 12 nieuwe besmettingen in Limburg de afgelopen 24 uur.
Het coronavirus dooft stilaan uit.![]()
Natuurlijk verstaat van gucht het niet goed, die kent ook alleen maar beestjes onder de microscoop en snapt niet dat mensen geen ratten zijn...![]()
En wat de WZC's betreft, hoe is het in godsnaam mogelijk dat er daar nog besmettingen worden vastgesteld als WZC's al twee maanden in quarantaine leven.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Op het ganse discussieforum, enkel nog over het corona-virus.
Alle andere onderwerpen zitten in quarantaine, vrees ik.
Kom eens uit uw kot jongens ..., èn meisjes, uiteraard.
Ik heb telefonisch 'eindelijk' een afspraak voor die verdomde keuring kunnen maken Fred.
Er waren slechts 4 wachtenden voor mij. Ik had het er voor over.
Vorige keren, zo'n keertje of 30, kreeg ik altijd een automatische stem aan het apparaat.
En die zei telkens opnieuw: "probeer later eens terug te bellen a.u.b.". Om er tureluurs van te worden.
Maar deze keer had ik 'eindelijk' prijs.
Maar genoeg daarover, terug naar het corona-virus!

Alle andere onderwerpen zitten in quarantaine, vrees ik.
Kom eens uit uw kot jongens ..., èn meisjes, uiteraard.
Ik heb telefonisch 'eindelijk' een afspraak voor die verdomde keuring kunnen maken Fred.
Er waren slechts 4 wachtenden voor mij. Ik had het er voor over.
Vorige keren, zo'n keertje of 30, kreeg ik altijd een automatische stem aan het apparaat.
En die zei telkens opnieuw: "probeer later eens terug te bellen a.u.b.". Om er tureluurs van te worden.
Maar deze keer had ik 'eindelijk' prijs.
Maar genoeg daarover, terug naar het corona-virus!
-
Ik wil altijd gerust de topics "Klimaat" en "Elektrische wagens" in het "Nieuws" discussieplatform terug wat leven in blazen als je dat zou wensen.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Binnenkort gaan de voetballers weer aan de slag. In het buitenland is het soms al zo ver.
Wat ik me afvraag is, of die sjotters nu, in coronatijden, nog zo veel gaan rochelen en spuwen als gewoonlijk. Er bestaat geen enkele groep sporters waar zodanig veel fluimen het speelveld worden opgekledderd als bij de sjotters. Zij zijn zonder de minste twijfel de vuilste varkens in de hele sportwereld.
Als je een voetbalwedstrijd bekijkt, dan zie bij elke close-up wel dat die man zijn kwijl niet meer in de bek kan houden: hij móet het eruit kunnen kwakken. Bij de keepers is die ziekte iets minder zichtbaar.
Die 20 veldspelers spuwen minstens om de 5 minuten een goeie klodder op het veld. Een minuut later schuiven ze daarbij vrolijk over de grond om de tegenstrever te tackelen bv. Een match duurt minstens 90 minuten. Dat is 18 keer rochelen X 20 'atleten' en je komt aan 360 fluimkwakken die op dat veld worden neergeplempt.
In deze smeerlapperij wentelen die potstampers van topsporters zich. Dat barbarengedrag zie je niet bij hockeyspelers - nochtans ook in actie op een buitenterrein. Evenmin bij basketspelers of volleyballers. Waarom zijn die sjotters toch zo'n viezeriken en etterbakken?
Ik hoop dat er straffen komen voor dat soort vuilbekkerij. Corona is een straf op zich. Ik ben benieuwd of het een invloed zal hebben op die kwijlsmoelen.
Wat ik me afvraag is, of die sjotters nu, in coronatijden, nog zo veel gaan rochelen en spuwen als gewoonlijk. Er bestaat geen enkele groep sporters waar zodanig veel fluimen het speelveld worden opgekledderd als bij de sjotters. Zij zijn zonder de minste twijfel de vuilste varkens in de hele sportwereld.
Als je een voetbalwedstrijd bekijkt, dan zie bij elke close-up wel dat die man zijn kwijl niet meer in de bek kan houden: hij móet het eruit kunnen kwakken. Bij de keepers is die ziekte iets minder zichtbaar.
Die 20 veldspelers spuwen minstens om de 5 minuten een goeie klodder op het veld. Een minuut later schuiven ze daarbij vrolijk over de grond om de tegenstrever te tackelen bv. Een match duurt minstens 90 minuten. Dat is 18 keer rochelen X 20 'atleten' en je komt aan 360 fluimkwakken die op dat veld worden neergeplempt.
In deze smeerlapperij wentelen die potstampers van topsporters zich. Dat barbarengedrag zie je niet bij hockeyspelers - nochtans ook in actie op een buitenterrein. Evenmin bij basketspelers of volleyballers. Waarom zijn die sjotters toch zo'n viezeriken en etterbakken?
Ik hoop dat er straffen komen voor dat soort vuilbekkerij. Corona is een straf op zich. Ik ben benieuwd of het een invloed zal hebben op die kwijlsmoelen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Misschien u eens afvragen of het niet komt doordat voetballers minder mogelijkheden, of minder gebruik kunnen maken, om te drinken.
Voetbal is een veel intensere sport t.o.v bv tennissers en wielrenners waar de mogelijkheid tot drinken veel meer aanwezig is. Vergelijk ook eens de inspanning die een voetballer doet tov van een honkballer.
Voetbal is een veel intensere sport t.o.v bv tennissers en wielrenners waar de mogelijkheid tot drinken veel meer aanwezig is. Vergelijk ook eens de inspanning die een voetballer doet tov van een honkballer.
-
frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
Haha, voetbal is een "intensere" sport dan wielrennen of tennis.
Individuele sporten zijn steeds intenser aangezien je geen 10 ploeggenoten hebt achter wiens inspanningen je je kan verstoppen. Ik kan U veel voorbeelden geven van voetballers die grotendeels teren op hun talent en verder weinig inspanningen leveren. Zo'n Messi wandelt 70 minuten van de 90 over het terrein en is in de overige 20 minuten vaak beslissend door enkele geniale invallen. Ik vrees dat geen enkele tennisspeler zich zo'n gedrag kan permitteren.
Wat het spuwen betreft: ik wandel al vele jaren bijna dagelijks over het jaagpad langs het kanaal en ben daar elke dag opnieuw getuige van zwetende, snuivende en voortdurend fluimen lancerende lopers en would-be wielrenners.
Individuele sporten zijn steeds intenser aangezien je geen 10 ploeggenoten hebt achter wiens inspanningen je je kan verstoppen. Ik kan U veel voorbeelden geven van voetballers die grotendeels teren op hun talent en verder weinig inspanningen leveren. Zo'n Messi wandelt 70 minuten van de 90 over het terrein en is in de overige 20 minuten vaak beslissend door enkele geniale invallen. Ik vrees dat geen enkele tennisspeler zich zo'n gedrag kan permitteren.
Wat het spuwen betreft: ik wandel al vele jaren bijna dagelijks over het jaagpad langs het kanaal en ben daar elke dag opnieuw getuige van zwetende, snuivende en voortdurend fluimen lancerende lopers en would-be wielrenners.