Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Lars

08 apr 2020, 10:03

Wil. schreef:
08 apr 2020, 09:48
Je kunt niet eens een posting juist beantwoorden, Lars.
Hooggeschoold? Echt? Volgens mij een studiemeester die vandaag vrij heeft door corona. Je kunt hier op Sennet ook leren hoe je juist een posting moet beantwoorden, Lars. Klik hier.

Amateur is nog een te hoge kwalificatie. :roll:

En ja, ik heb mij vergist in dat puntje. Maar dat neemt niet weg dat moslimterroristen hun eigen agenda hebben. Zij plegen aanslagen en zij doen dit vanuit hun islamideologie. Laat dát nu de kern van de zaak zijn. :roll:
Geopolitiek is uw ding niet hè Wil?
Veilig vanachter uw PC in uw gewatteerde pantoffels wat aanslagen bijeen googelen...
Als een one trick pony kom je onmiddellijk tot je slagzinnetje.
Ongeïnspireerd bandwerk. Alle pogingen om iets anders te produceren en je raakt verstrikt in je onkunde en zelf geschoten kemels.

Lars

08 apr 2020, 10:08

Op naar de volgende aanslag van boze moslims!

Blijven we in Europa, Wil?

Wil.

08 apr 2020, 10:09

Het enige punt waarmee je nu meent te scoren, is het feit dat er Fransen in Chad zijn.

'Fransen in Chad!!!!!' - Help!!

Wat komt dat hier doen in de situatie van Chad waar moslimterroristen onlangs 92 regeringssoldaten hebben vermoord?
Waarom zou dat in de verste verte een tegenargument zijn tegen mijn bewering dat de moslimterroristen die aanslagen plegen vanuit hun ideologie? Ik herhaal: vanuit hun ideologie?
Waarom durf ik dat beweren? Omdat de leider van die bende het zelf verklaart:

"De president Iriss Déby wil tegen ons vechten omdat wij de islamreligie willen installeren.
Het is ons doel om de beginselen van de koran en de profeet te volgen. Wij willen de islamreligie in de praktijk brengen zoals de profeet ons dat heeft opgedragen voor zijn dood. Die beginselen hebben we aangereikt gekregen van islamgeleerden die ons zijn voorafgegaan"

Maar neen, niet geloven, jongens want ER ZIJN FRANSEN IN CHAD! aldus de schoolmeester.
Yeah, right :roll:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

08 apr 2020, 10:12

Lars schreef:
08 apr 2020, 10:03
je raakt verstrikt in je onkunde en zelf geschoten kemels.
Heb je mijn raad gevolgd, Lars? Heb je de tips om te leren correct citeren opgevolgd? Dan ben je al op goede weg, jongen.

Ik laat het nog eens zien waar je tegen de grenzen van je eigen kunnen bent aangebotst.
Dus niet te rap met dat opgeheven schoolmeestervingertje zwaaien en over kemels schieten praten, hé?

Afbeelding

Lars

08 apr 2020, 10:25

Wie iets over het onderwerp kent, zal onmiddellijk gemerkt hebben dat ik het over Mali had.
Jij niet.
Omdat je niks van die regio kent (Geen Fransen in Tsjaad)

Dat is de enige nagel waarop je nu nog kan kloppen.

Het is bovendien niet de regel in sociale media dat elke post automatisch refereert naar, of een antwoord is op bovenstaand bericht.
Dat is niet zo bij twitter, facebook en al zeker niet op fora.

Ik ben daar geweest, Wil.
Leer mij dus niet het terrorisme kennen.

Lars

08 apr 2020, 10:28

Wil. schreef:
08 apr 2020, 10:09
Het enige punt waarmee je nu meent te scoren, is het feit dat er Fransen in Chad zijn.

'Fransen in Chad!!!!!' - Help!!

Wat komt dat hier doen in de situatie van Chad waar moslimterroristen onlangs 92 regeringssoldaten hebben vermoord?
Waarom zou dat in de verste verte een tegenargument zijn tegen mijn bewering dat de moslimterroristen die aanslagen plegen vanuit hun ideologie? Ik herhaal: vanuit hun ideologie?
Waarom durf ik dat beweren? Omdat de leider van die bende het zelf verklaart:

"De president Iriss Déby wil tegen ons vechten omdat wij de islamreligie willen installeren.
Het is ons doel om de beginselen van de koran en de profeet te volgen. Wij willen de islamreligie in de praktijk brengen zoals de profeet ons dat heeft opgedragen voor zijn dood. Die beginselen hebben we aangereikt gekregen van islamgeleerden die ons zijn voorafgegaan"

Maar neen, niet geloven, jongens want ER ZIJN FRANSEN IN CHAD! aldus de schoolmeester.
Yeah, right :roll:
Je bent hysterisch aan het doen, Wil.
Waardeloze karaktertrek in de strijd tegen het terrorisme.

Wil.

08 apr 2020, 10:28

Lars schreef:
08 apr 2020, 10:25
Ik ben daar geweest, Wil.
Leer mij dus niet het terrorisme kennen.
:lol: :lol: :lol: :lol:

Je hebt niet eens de bron van het moslimterrorisme gelezen. Je kent hun ideologie niet. Maar toch weet je met zekerheid dat ze niet handelen vanuit hun ideologie. Je bent een geschoold denker, Lars.

Hey, ik ben in Zaventem geweest. Leer mij dus niet het terrorisme kennen.
Hey, ik ben in Parijs geweest. Leer mij dus niet het terrorisme kennen.
Hey, ik ben in New York geweest. Leer mij dus niet het terrorisme kennen.
Ik ben in ... enz.
Mogen we nu hardop lachen?? :lol: :lol:
Laatst gewijzigd door Wil. op 08 apr 2020, 10:35, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.

08 apr 2020, 10:30

Je moet leren quoten, Lars, anders kun je hier niets komen doen. Wij hebben hier de gewoonte, wanneer we iemands woorden letterlijk weergeven, om dan op diezelfde woorden te reageren.
Daar ga je al de mist in , jongeman.

Maar ik heb je de weg gewezen. Ga naar het oefencentrum van Sennet een probeer het een paar keer. Komt goed. Ik geloof in je ...

Wil.

08 apr 2020, 10:44

Voor jou is het in elk geval een goede dag : je krijgt de kans om te leren quoten. Want zó doen we het hier niet:

Afbeelding

En denk eraan dat Chad niet Mali is.

En ik? Ik heb één ding geleerd: "Er zijn FRANSEN IN CHAD!!! "

Maar wanneer je door het vernis van de oppervlakkige verschijnselen zult gekrabd hebben, dan zul je merken dat er een onderliggende laag is die voor jou verborgen is gebleven: de ideologie van het moslimterrorisme.

Shhhh! Don't mention the ideology of islam.

Lars

08 apr 2020, 10:50

Je hebt het wel gelezen, Wil...
Spijtig dat je deze gratis leermomenten niet grijpt hebt om het terrorisme IRL te leren begrijpen.
Mij heeft het de laatste keer in ieder geval genoeg opgebracht om mijn vrouw een nieuwe wagen te kopen.

Wat heeft uw 'kennis' u tot nu toe opgebracht?
Een hoge bloeddruk?

Wil.

08 apr 2020, 11:06

1. Je bent niet in staat om correct te quoten. Je geeft antwoorden die als een tang op een spreekwoordelijk varken passen en waardoor de hele discussie in de soep draait, maar je roffelt jezelf op de koene borst want jij wist: "Er zijn Fransen in Chad." en ik niet. :cry: :cry:
Geef die man een medaille!

2. De logica ontgaat me van de stelling: "Ik ben er geweest, dus ik begrijp er de essentie van."
Alle Malinezen hebben bijgevolg óók een helder inzicht in het moslimterrorisme. Tja, dat is een moeilijke om te weerleggen ... :roll:

Maar nu ik eraan denk: ik ben al zo vaak in Frankrijk geweest waar de laatste 3 jaar zowat 30 aanslagen plaatsvonden. Dus ik begrijp het terrorisme volledig.

3. Waauw! Mensen kom eens kijken: Lars heeft een nieuwe wagen kunnen kopen van zijn expeditie naar Mali. Men zegge het voort!
Waardevol een doorslaggevend argument in deze discussie, jongeman. Chapeau voor je hoge niveau van gestructureerd denken. Het wordt duidelijk waarom je over Mali begint als jou iets over Chad wordt gevraagd.

En dan de bijhorende deductie: 'En wat heeft uw 'kennis' u tot nu toe opgebracht?' Dat zal wellicht niet veel zijn en aangezien je er niets mee verdiend hebt, heb je ook geen inzicht. De schoolmeester evalueert zijn leerlingen. Oh, my God :roll:

A propos: heb je misschien ook nog een paar nieuwe schoenen of een horloge kunnen kopen, Lars?

Lars

08 apr 2020, 11:16

Eén beeld vat alles samen:

Afbeelding

Lars

08 apr 2020, 11:27

Over de impact van uw 'verhaal':

Afbeelding

Wil.

08 apr 2020, 11:40

Lars schreef:
08 apr 2020, 11:27
Over de impact van uw 'verhaal':

Afbeelding
"The French are in Chad!!"

Wil.

08 apr 2020, 11:45

Terwijl Lars zich afvroeg of we al op weg zijn naar de volgende aanslag, is het prijs in Tennessee. Een man steekt daar 3 vrouwen neer en verwondt een vierde. Hij is door de politie doodgeschoten.

Het motief dient nog te worden achterhaald. Het is een aanslag. Is het een terreuraanslag? Dat wordt binnenkort wel duidelijk. Ik hou je op de hoogte, Lars. Btw, ben je al in Tennessee geweest? Indien ja, dan kun je ons wel een inschatting geven of dit al dan niet terreur is.