Corona virus

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

werewoef

12 jun 2020, 20:40

Aan Delavega toch even dit :

Als je zegt dat je AL de vitaminen en antioxidanten via je voeding binnenkrijgt moet ik je wel duiden dat als men al de dagelijkse dosissen van de vitamines , die bv in een multi-vitamine preparaat zitten , wil binnen krijgen , dan moet je wel elke dag driemaal een variante maaltijd nemen met daarbij 3 verschillende groenten en 5 verschillende stukken fruit . Ik denk dat er maar weinigen onder ons zijn die dit doen. Ik denk bv aan de jongeren met hun fastfood, de werkende mens in de rat-race , de flauwe (sic) spijs in de hospitalen en de rusthuizen .
Idealiter zou zijn dat je bij een bloedafname aan de dokter kunt vragen om een eventueel vit-tekort te checken .
Welke groenten en fruit en in welke mate moet je eten om je dagelijkse behoeften aan bv Folium zuur, Selenium en Q10 etc binnen te krijgen ? Naar het schijnt wordt er al in Amerika stelselmatig chemisch foliumzuur in de broden toegevoegd om dat de grond aldaar het niet meer voor brengt . Een goedie raad is om veel kiwi's te eten daar dit een bron is van de meest voorkomende vitamines. Er zit zelfs meer vit C in dan in een citroen . En beedewee deze tip nog; een kiwi eet men het best als men deze in twee snijdt en dan uitlepelt , dus nooit niet schillen .

mvg-werewoef
AMEN en AUM

DelaVega

12 jun 2020, 21:39

Beste Werewoef,

Niet ik, maar Kannibaal gaat ervan uit dat we voldoende vitamines en mineralen binnenkrijgen via onze voeding.

Samen met u ben ik ervan overtuigd dat dit niet zo is en dat we onze voeding moeten aanvullen met extra vitamine- en mineralenpreparaten. Meer en meer wetenschappelijk onderzoek toont dit ook aan.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

voorn

13 jun 2020, 10:40

In Nederland stijgt het aantal besmettingen terug door het niet naleven van de regels
Stop dus die betogingen zoals in Brussel. Men speelt met vuur.
En hier op het Kiel loopt weer iedereen door elkaar in het winkel centrum den Tir.

Fred1950

13 jun 2020, 11:06

voorn schreef:
In Nederland stijgt het aantal besmettingen terug door het niet naleven van de regels
En hier op het Kiel loopt weer iedereen door elkaar in het winkel centrum den Tir.
In Nederland valt het nu nog mee. In Zweden zijn ze de controle kwijt, In Israël is men aan een tweede golf begonnen, en in Indië, Pakistan, Bangladesh is men mekaar met het virus aan het uitroeien. Koop nog maar snel wat goedkope kleren en jeans vooraleer hun productie ginder in mekaar stort. Het voorbeeld land in Europa is nu Zwitserland geworden. In Oostenrijk blijft men in een staart bengelen van ongeveer 30 besmettingen per dag. Wereldwijd ziet het er niet goed uit, en mij stoort vooral dat zowat overal die "staarten" blijven bestaan ( behalve in China ). Alleen in Nieuw Zeeland is het virus nu volledig uitgeroeid ( = bestaat het gewoon niet meer ).

DelaVega

13 jun 2020, 11:13

voorn schreef:
Ik moet bekennen dat ik ook nauwelijks afstand hou, zeker wanneer ik wat gedronken heb, dan vergeet ik die maatregel. :) Maar, ja, bang om besmet te raken ben ik niet, want de kans dat ik er ziek van word, is zeer gering vanwege mijn zelfzorgmedicatie.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

Wil.

13 jun 2020, 11:24

Nieuwe uitbraken in Beijing. Enkele markten worden geheel gesloten. Ook elders in China een dozijn nieuwe gevallen.

Chinese cijfers zijn bovendien vol-ko-men onbetrouwbaar.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

squadra

13 jun 2020, 12:19

De komende tijd zijn we erg afhankelijk van het aantal nieuwe coronagevallen en ziekenhuisopnames in de VS. Gisteren waren er in de VS 23.300 nieuwe coronagevallen en dat is hoger dan het gemiddelde van net onder de 20.000 van de dagen ervoor.
Steeds meer Amerikaanse staten melden toenemende aantallen nieuwe coronagevallen. Voor Oregon reden om vandaag aan te kondigen om even een week te wachten met het afbouwen van de lockdown. De grote vraag blijft of dit een tijdelijke opleving van het virus is of dat het echt gaat doorzetten.
Niemand wil zeggen hoe dit komt, allee de democraten toch niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus onze media zal nog minder gegevens willen doorgeven, de waarheid zou de mensen kunnen doen schrikken.

Fred1950

13 jun 2020, 12:56

DelaVega schreef:
13 jun 2020, 11:13
voorn schreef:
Ik moet bekennen dat ik ook nauwelijks afstand hou, zeker wanneer ik wat gedronken heb, dan vergeet ik die maatregel. :) Maar, ja, bang om besmet te raken ben ik niet, want de kans dat ik er ziek van word, is zeer gering vanwege mijn zelfzorgmedicatie.
Behoort dat bier zuipen ook tot die zelfmedicatie ? :mrgreen:

DelaVega

13 jun 2020, 13:20

Inderdaad, namelijk als 'natuurlijke' pijnstiller, aangezien ik klassieke pijnstillers niet meer kan verdragen vanwege maag-, darm- en hartklachten, alsook bronchospasmus. Die laatste bijwerking, was mij in het verleden bijna fataal geworden als gevolg van het slikken van tramadol.

Fred1950

13 jun 2020, 14:17

DelaVega schreef:
13 jun 2020, 13:20
Inderdaad, namelijk als 'natuurlijke' pijnstiller, aangezien ik klassieke pijnstillers niet meer kan verdragen vanwege maag-, darm- en hartklachten, alsook bronchospasmus. Die laatste bijwerking, was mij in het verleden bijna fataal geworden als gevolg van het slikken van tramadol.
Oei-je-joei-jejoei .... 8O Als gij ooit besmet geraakt zijt ge een vogel voor de kat ( en dat meen ik ). :(

Fred1950

13 jun 2020, 14:27

Hier zie : https://www.hln.be/nieuws/buitenland/vi ... ~a7bc7a0a/

Iets of wat 50 nieuwe gevallen in Peking , en hun boeltje gaat in lockdown. Men gaat er zowat 10.000 gaan testen wegens deze "uitbraak" . Hier worden en nog steeds ongeveer 100 per dag positief getest en men doet NIKS. Dit is het verschil tussen de Chinezen en wij, de karakterlozen voor wie alles alleen maar leuk moet zijn. :roll:
Ice

13 jun 2020, 14:41

De kannibaal schreef:
12 jun 2020, 15:58
Mag ik er U nog eens voor de zoveelste keer op wijzen dat de onbevreesde criticus hier onder een andere rubriek neerpende dat hij of zij zich zelfs niet durfde aanmelden op de website van een intercommunale voor afvalverwerking uit schrik dat de privacy werd geschonden.
Argumenteren op de inhoud van een bodemloos vat, is onbegonnen werk. Uw commentaren puilen uit van negativisme en opstandigheid tegen de volledige maatschappij en dan wil ik het nog niet hebben over Uw pogingen om collega's te overtuigen van Uw antroposofische stellingen om zichzelf en hun kinderen broodnodige medicatie te ontzeggen die hun eigen leven en dit van de volledige maatschappij in gevaar kunnen brengen.
Heb je lang moeten zoeken naar de denkbeeldige stok in die rubriek van jaren geleden? :twisted:
Zo voorspelbaar om je eigen angsten te projecteren op anderen en jezelf dan ook nog openlijk te kijk zetten door het behoud van het recht op privacy te verwarren met je eigen angst obsessie.....dat vertroebelt zelfs het vermogen om te lezen...maar we weten ook hoe woorden telkens vals en listig worden verdraaid als ze vanuit het perspectief van huichelaars worden geïnterpreteerd om te passen in zijn straatje om zijn eigen, door angst verwrongen visie pogen te verkopen als andermans gedachtengoed...spreek dus voor jezelf ipv voor anderen! :evil:
Argumenteren op de inhoud........is onbegonnen werk.
Wat doe je dan op een forum?
Daar gaat het namelijk wél over discussies met argumenten op de INHOUD!
Argumenteren als je geen argumenten hebt omdat het om feiten gaat is inderdaad moeilijker dan veronderstellingen en glazen-bol-voorspellingen uit je duim te zuigen...je hébt nu eenmaal helemaal geen argumenten om te weerleggen en dan gaan we maar weer een rondje op de persoonlijke lastertoer......gaaaaap....ééntonig....

Analyseer liever eens je van gezond verstand gespeende gedachtengang of vorm een mening over het onderwerp want veronderstellingen en het invullen wat anderen denken, dus over wat je niet kunt weten, is mentale zwakheid en uitermate irritant...dat geleuter verhindert een discussie mét argumentatie over onderwerpen op een openbaar forum.

En als je een echte discussie over vaccinaties wil aangaan: open dan maar eens een apart draadje, dan kun je eens los gaan met je argumenten om de wetenschappelijk bewezen feiten over gifspuiten te weerleggen...en niet met propaganda als feiten afkomen, zoals je gewoonte is, maar argumenteren op basis van bewezen feiten mét bron.
Dan zullen we het eens hebben over hoe het recht op zelfbeschikking en lichamelijke integriteit van gezonde, niet-gevaccineerden tegen "broodnodige medicatie" besmettingsgevaar zou kunnen zijn voor de "beschermde" gevaccineerden en de hele maatschappij... :roll:
Ice

13 jun 2020, 14:43

Fred1950 schreef:
13 jun 2020, 14:27
Hier zie : https://www.hln.be/nieuws/buitenland/vi ... ~a7bc7a0a/

Iets of wat 50 nieuwe gevallen in Peking , en hun boeltje gaat in lockdown. Men gaat er zowat 10.000 gaan testen wegens deze "uitbraak" . Hier worden en nog steeds ongeveer 100 per dag positief getest en men doet NIKS. Dit is het verschil tussen de Chinezen en wij, de karakterlozen voor wie alles alleen maar leuk moet zijn. :roll:
Spreek voor jezelf!

figaretto

13 jun 2020, 16:54

Toch uitkijken hoor Ice. Chinezen staan bekend als een volk dat zich spontaan en ongedwongen aanbiedt wanneer ergens een gevaarlijk karwei dient te worden opgeknapt. Ze staan dan ook bekend als Chinese Vrijwilligers. :wink:

werewoef

13 jun 2020, 22:29

De mensen zouden tweemaal nadenken als ze gaan beseffen dat er nog steeds geen werkend geneesmiddel bestaat voor de behandeling van corona . Ik vraag me dus ook af welke duistere krachten of machten beslist hebben om die betoging in Londen toe te laten .... 8O

werewoef
AMEN en AUM