Wordt Biden een goede president ?
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
Hij blijft wel nog president tot na de verkiezingen. Hij spreekt wel zijn volledige steun uit voor de huidige vice-president Kamala Harris maar het is op de Democratisch conventie dat een nieuwe kandidaat gekozen wordt. En Kamala Harris ligt niet goed in de markt, ook niet bij de Democratische achterban die tenslotte voor de nodige stemmen moeten zorgen tijdens de verkiezingen op 05/11/2024.
Ben benieuwd wie ze gaan kiezen.
Ben benieuwd wie ze gaan kiezen.
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Is geen fake bericht ! Sneller op seniorennet dan de kranten !
Of het Biden zelf al weet ??? dat kan ik niet zeggen !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Biden heeft uitgelegd waarom hij plaats gemaakt heeft voor iemand anders: de democratie moest gered worden.
Door zijn geestelijke toestand
is hij 'vergeten' te vertellen waarom hij precies nú tot dat inzicht is gekomen.
Door zijn geestelijke toestand

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Benieuwd hoe het plebs zou reageren als die Harris zou winnen van Keizer Trump ?
De VS is gelukkig nog wel zo democratisch, dat een almachtige president er geen 30 jaar op zijn troon mag blijven zitten.
De VS is gelukkig nog wel zo democratisch, dat een almachtige president er geen 30 jaar op zijn troon mag blijven zitten.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus