Corona virus
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Ja en?
Hydroxychloroquine was gewoon niet het wondermiddel. En er zullen nog van die veelbelovende medicijnen blijken te kort te schieten. Ook een deel van de honderden vaccins zullen uiteindelijk waardeloos zijn. In het beste geval zijn ze niet (te) schadelijk
Hydroxychloroquine was gewoon niet het wondermiddel. En er zullen nog van die veelbelovende medicijnen blijken te kort te schieten. Ook een deel van de honderden vaccins zullen uiteindelijk waardeloos zijn. In het beste geval zijn ze niet (te) schadelijk
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
[quote=Dicksy
Zelfs in maart waren mondmaskers niet nodig en nutteloos voor hen die nu deel uitmaken van deze putschistenregering. En zie nu eens, de putschisten zijn het daar ondertussen over eens dat het wel nuttig is.
Het kan verkeren zei Brederoo.
[/quote]
Ja die soap over de mondmaskers is nog niet gedaan, Aalst heeft met de Vlaamse groepsaankoop voor de inwoners mondmaskers gekocht, alleen blijken ze een XXXL maat te hebben , men kan er heel het gezicht mee bedekken,en de mondmaskers van de regering, dus die aankoop op een postbus adres in Luxemburg,die zoude schadelijke stoffen bevatten,ze zouden nanodeeltjes zilver bevatten, en die kunnen op termijn schadelijk zijn voor de gezondheid,alhoewel ze het op alle toonaarden ontkennen, .......wordt men niet ziek van corona, dan zorgen de "mondmaskers van Avrox er wel voor.......
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200615_04991547
Zelfs in maart waren mondmaskers niet nodig en nutteloos voor hen die nu deel uitmaken van deze putschistenregering. En zie nu eens, de putschisten zijn het daar ondertussen over eens dat het wel nuttig is.
Het kan verkeren zei Brederoo.
[/quote]
Ja die soap over de mondmaskers is nog niet gedaan, Aalst heeft met de Vlaamse groepsaankoop voor de inwoners mondmaskers gekocht, alleen blijken ze een XXXL maat te hebben , men kan er heel het gezicht mee bedekken,en de mondmaskers van de regering, dus die aankoop op een postbus adres in Luxemburg,die zoude schadelijke stoffen bevatten,ze zouden nanodeeltjes zilver bevatten, en die kunnen op termijn schadelijk zijn voor de gezondheid,alhoewel ze het op alle toonaarden ontkennen, .......wordt men niet ziek van corona, dan zorgen de "mondmaskers van Avrox er wel voor.......
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200615_04991547
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Dicksy - Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17
E.T. schreef:Ja en?E.T. schreef:
Dexamethason zou beter dan hydroxychloroquine ... Hihi bijna alles is beter dan dat laatste, zelfs de FDA is het daar ondertussen over eens
E.T. Vandaag, 18:08
Brederoo wist niet wat wij NU weten
Hydroxychloroquine was gewoon niet het wondermiddel.
Ja en?Net zoals de FDA toen niet wisten, toen ze het gebruik van hydroxychloroquine goedkeurden, wat ze NU wel weten dankzij BARDA.
U zegt het zelf, Hydroxychloroquine was gewoon niet het wondermiddel.
Dus trekken ze terecht de vergunning in voor het gebruik van het product maar niet op eigen initiatief maar op advies van BARDA. Doe dus niet alsof de FDA de vergunning heeft ingetrokken op eigen initiatief. Ze wisten van toeten noch blazen anders was die vergunning er nog.
-
- ‘ De resultaten van een Britse studie waaruit blijkt dat het geneesmiddel dexamethason de sterfte bij patiënten met ernstige Covid-19 vermindert, zijn "vrij veelbelovend". Dat zegt Steven Van Gucht, het diensthoofd virale ziekten van Sciensano dinsdag.Fred1950 schreef:
"Ice" ? Hallo, waar zit ge ? Hallo ....![]()
In Engeland heeft men een nieuw goedkoop "productje" ontdekt dat de kans op overlijden aan corona met 1/3 doet afnemen. Dat heet "dexamethason" . Schrijf het maar op in uwe cahier.Beter dan hydroxychloroquine
Het vermindert de sterftes met 1/3 maar beter was geweest dat het een rem op besmettingen zette. Als men als patiënt ernstig besmet geraakt is, waar de kans op sterfte heel reëel is, wordt dit toegediend om uw leven te redden. Dus maak ik mij volgende bedenking: als dit middel de kans op sterven met 1/3 zou verminderen of er eigenlijk nog iets is dat het aankweken van groepsimmuniteit in de weg zou staan. Het middel is goedkoop en vrij te krijgen.
De doden die dan nog vallen???? Collateral damage oftewel gestorven in het belang van de grotere groep.
-
DelaVega - Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05
Hydroxychloroquine en chloroquine bij COVID-19
GEEN BEWIJS VOOR EFFECTIVITEIT
https://www.ntvg.nl/artikelen/hydroxych ... 9/volledig
GEEN BEWIJS VOOR EFFECTIVITEIT
https://www.ntvg.nl/artikelen/hydroxych ... 9/volledig
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Gij snapt er dus ook al niet veel van, net zoals "Ice"Dicksy schreef: ↑16 jun 2020, 23:48- ‘ De resultaten van een Britse studie waaruit blijkt dat het geneesmiddel dexamethason de sterfte bij patiënten met ernstige Covid-19 vermindert, zijn "vrij veelbelovend". Dat zegt Steven Van Gucht, het diensthoofd virale ziekten van Sciensano dinsdag.Fred1950 schreef:
"Ice" ? Hallo, waar zit ge ? Hallo ....![]()
In Engeland heeft men een nieuw goedkoop "productje" ontdekt dat de kans op overlijden aan corona met 1/3 doet afnemen. Dat heet "dexamethason" . Schrijf het maar op in uwe cahier.Beter dan hydroxychloroquine
Het vermindert de sterftes met 1/3 maar beter was geweest dat het een rem op besmettingen zette. Als men als patiënt ernstig besmet geraakt is, waar de kans op sterfte heel reëel is, wordt dit toegediend om uw leven te redden. Dus maak ik mij volgende bedenking: als dit middel de kans op sterven met 1/3 zou verminderen of er eigenlijk nog iets is dat het aankweken van groepsimmuniteit in de weg zou staan. Het middel is goedkoop en vrij te krijgen.![]()
De doden die dan nog vallen???? Collateral damage oftewel gestorven in het belang van de grotere groep.
Dat dexamethason werkt alleen maar positief voor diegenen die reeds aan de beademingsapparatuur liggen, niet voor de doorsnee besmette personen. Die laatsten hebben daar niets aan, integendeel zelfs.
Groepsimmuniteit ? Zweden was "goed op weg" met ca. 400 nieuwe besmettingen per dag. Weet je dat het dan 50 jaar gaat duren vooraleer 70 % van hun bevolking het virus heeft doorgemaakt ( met hierbij 700.000 corona doden ) ? Als ge die groepsimmuniteit van 70 % op 2 jaar wilt bereiken moeten er 9500 nieuwe besmettingen per dag zijn, en aangezien gemiddeld 10 % ervan sterft, betekent dit dus 950 doden per dag. Diegenen die ooit groepsimmuniteit over hun lippen gekregen hebben zijn blijkbaar niet van de slimsten. En hierbij komt nog dat je wellicht maar een jaar of zoiets immuun zal zijn, daarna kan je weer besmet geraken ( of moet je een vaccin krijgen ).
Knoop dit nu eens echt in uw oren, in plaats van te fantaseren
Zweden flirt voor het ogenblik met reeds 1000 nieuwe besmettingen per dag .....
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
BARDA kan alleen adviezen geven, het is de FDA die bindende regels oplegt.
Dat heb je ergens verkeerd begrepen.Doe dus niet alsof de FDA de vergunning heeft ingetrokken op eigen initiatief
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
De feiten:SOF schreef:Groepsimmuniteit ? Zweden was "goed op weg" met ca. 400 nieuwe besmettingen per dag. Weet je dat het dan 50 jaar gaat duren vooraleer 70 % van hun bevolking het virus heeft doorgemaakt ( met hierbij 700.000 corona doden ) ? Als ge die groepsimmuniteit van 70 % op 2 jaar wilt bereiken moeten er 9500 nieuwe besmettingen per dag zijn, en aangezien gemiddeld 10 % ervan sterft, betekent dit dus 950 doden per dag. Diegenen die ooit groepsimmuniteit over hun lippen gekregen hebben zijn blijkbaar niet van de slimsten. En hierbij komt nog dat je wellicht maar een jaar of zoiets immuun zal zijn, daarna kan je weer besmet geraken ( of moet je een vaccin krijgen ).
Knoop dit nu eens echt in uw oren, in plaats van te fantaseren( geldt ook voor "Ice" )
Zweden flirt voor het ogenblik met reeds 1000 nieuwe besmettingen per dag .....Dus , immuniteit wordt na 20 jaar bereikt, met evenveel doden in totaal, en 100 doden per dag .....

Zweden heeft op dit ogenblik een gemiddelde sterfte over de laatste 7 dagen van 32.
De gemiddelde sterfte over 7 dagen is enkel op het toppunt heel even boven 100 geweest.
[belgië haalde op 16 april een gemiddelde over 7 dagen van maar liefst 333 doden per dag. (op 10/4 zelfs 496 op 1 dag) en dat in een land dat sterk onder de lockdown heeft geleden en waar de burgers werden opgesloten in hun woning. ]
Maar Sof weet:
Zelfs het rekenmachientje van Muyters slaat niet zo ver tilt.Dus , immuniteit wordt na 20 jaar bereikt, met evenveel doden in totaal, en 100 doden per dag ....
Laatst gewijzigd door Wil. op 17 jun 2020, 11:09, 1 keer totaal gewijzigd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
De kannibaal - Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25
Ik weet het ondertussen al. Dat komt ervan als gij maar enkel luchtgitaar speelt. Op het moment dat ik het schreef, was ik op mijn 2de scherm aan het kijken naar een tube filmke over de Rigs van AC/DC. Nu durf ik niks niet meer zeggen want een collega catalogeerde mij al, als een overlevende Menapiër. Ik heb dus ook maar gekozen voor Jodelee om erbij te horen.
-
Leer eens lezen google-viroloog wat ik juist schreef. Ik schrijf bewust niet ‘begrijpend lezen’ want dat is blijkbaar te hoog gegrepen voor communistenFred1950 schreef:
Gij snapt er dus ook al niet veel van, net zoals "Ice"Is dat iets typisch voor VB en NVA adepten ?
![]()
Dat dexamethason werkt alleen maar positief voor diegenen die reeds aan de beademingsapparatuur liggen, niet voor de doorsnee besmette personen. Die laatsten hebben daar niets aan, integendeel zelfs.
Het vermindert de sterftes met 1/3 maar beter was geweest dat het een rem op besmettingen zette.
En mijn bedenking die ik dan maak is waarom het virus geen vrij spel geven? Sommigen zullen genoeg hebben aan quarantaine anderen zullen dan weer aan de beademing moeten waar men dan dit geneesmiddel kan bij toedienen en hun leven redden.
En uw riedeltje over die groepsimmuniteit van de Zweden is dan ook achterhaald met uw 700.000 doden want voor die patiënten die reeds beademd moeten worden is er dat middeltje dexamethason voor.
-
Uiteraard, maar daarvoor heeft men een "medicamentje" nodig dat het virus doodt, en dat bestaat niet, en dat zal men waarschijnlijk ook nooit vinden ! ( het bestaat zelfs voor geen enkel virus ).
Let wel op met dat dexamethason. Het redt volgens statistieken slechts één beademd persoon op ongeveer 8 beademde personen die anders ook zouden gestorven zijn. Hoe men aan die 1/3 komt is me ook een raadsel. Het is dus zeker geen wondermiddel.
En mijn bedenking die ik dan maak is waarom het virus geen vrij spel geven? Sommigen zullen genoeg hebben aan quarantaine anderen zullen dan weer aan de beademing moeten waar men dan dit geneesmiddel kan bij toedienen en hun leven redden.
En uw riedeltje over die groepsimmuniteit van de Zweden is dan ook achterhaald met uw 700.000 doden want voor die patiënten is dat middeltje dexamethason voor.
En nogmaals wat Zweden betreft, dat land telt voor het ogenblik ( vandaag ) 53.323 besmettingen en 4.939 doden ( dus iets minder dan 10 % van de besmette personen ). Het aantal nieuwe besmettingen per dag schommelt nu ongeveer rond de 700 per dag en dit daalt niet ! (*) Reken nu maar zelf met uw Muyterse machine uit hoeveel besmettingen dat per jaar zullen zijn, en hoe lang het duurt vooraleer 70 % ( = 7.000.000 ) Zweden de ziekte zullen doorgemaakt hebben, en hoeveel er dan aan corona zullen gestorven zijn.
(*) op 3 juni was er een piekbesmetting van ongeveer 2000 gevallen per dag, nadien viel het terug op ongeveer 700 per dag, voordien lag het gemiddelde op ongeveer 400 per dag.
( 'k zal een beetje helpen : er zitten 365 dagen in een jaar
-
Ja, dag flauwe plezante.
Nog nooit in "grootheden" gerekend ? Ah sorry, je bent ambtenaar, ik had dat moeten weten ...
-
Het voordeel met betwetertjes is dat men ze altijd kan terugpakken op hun eigen betweterigheid en dat stoort ze.Fred1950 schreef:
Ja, dag flauwe plezante.Nee, het zijn 365,25 dagen, en als de baan van aarde zich mettertijd wijzigt worden het er meer of minder.
Nog nooit in "grootheden" gerekend ? Ah sorry, je bent ambtenaar, ik had dat moeten weten ...