TRUMP wordt een goede president
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Het is inderdaad een vooraf gepland scenario, Trump is een achterbakse farizeeër, die graag de mensen op hun paard zet en dan verwonderd is dat er geantwoord wordt. Zelensky was nog zo beleefd dat hij de belachelijk gesticulerende Trump liet uitspreken. Dit is vooraf met de russen overeengekomen.
Spinnst du oder was
-
boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Het idee/plan was al gesmeed om het te doen stoppen. Trump heeft Biden al getolereerd, nu kwam Zelenski hem steeds onderbreken. Hij ontplofte bijna. Is dat geen uitgestoken hand slaan?
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Omdat Trump maar één manier kent om zichzelf en eventueel zijn stam, het grootste deel van de wereldkoek te bezorgen, namelijk geweld, fysiek of mentaal. Hij denkt dat hij, bij een klassiek gevecht, so wie so, een quasi monopolie bezit. Omdat dat niet zo is, probeert hij territorium in te palmen door het te kopen. Als dat niet lukt zal hij de Markten voor andere landen doen instorten en bij hun leiders de arm ontwringen door strategische voorraden van hun monoculturele landbouw, tegen dumpingprijzen op de Markt te gooien. Het doel heiligt alle middelen !
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Nooit toegeven, àltijd blijven aanvallen, alle eigen fouten hardnekkig blijven ontkennen, nooit wijken! Liegen en bedriegen. Een grote smoel opzetten, en zijn flagrante, vaak beledigende uitspraken ontkennen, of zich gewoon van niks gebaren.
Zo zit Trump in elkaar, en dat heeft hem tot hiertoe, ondanks zijn vroegere faillissementen, geen windeieren gelegd. Hijzelf heeft nooit iets mispeuterd terwijl schaamteloos, en in het aangezicht van gans de wereld al meerdere keren het tegendeel heeft bewezen.
Hij gaat Oekraïne, en eigenlijk gans Europa niet meer helpen verdedigen.
Het is natuurlijk wel zo dat Europa onderbewapend is om een eventuele vijand zoals Rusland het hoofd te bieden.
Maar als Europa haar defensie versterkt, waar gaat het de nodige wapens halen?
Juist! In de VS natuurlijk, en Trump is zich, ook daar, heel goed van bewust.
Volgens Trump, heeft Europa al altijd getracht de VS te naaien, hetgeen als klinkklare onzin mag worden beschouwd. Plus gaat hij de invoerrechten verhogen, iets wat uiteindelijk noch de VS noch Europa ten goede zal komen. Hiermee zal hij (volgens mij althans) ,nog maar eens, een grote fout begaan.
Besluit: lieg er zoveel mogelijk op los, en beschuldig alle anderen van onbekwaamheid en bedrog en veeg uw voeten aan het leed van anderen. En hoe luider je durft te brullen, hoe rijker je zal worden.
Wie durft beweren dat rijkdom niet gelukkig maakt?
Het zal het leven in ieder geval héél wat makkelijker maken.
Zo zit Trump in elkaar, en dat heeft hem tot hiertoe, ondanks zijn vroegere faillissementen, geen windeieren gelegd. Hijzelf heeft nooit iets mispeuterd terwijl schaamteloos, en in het aangezicht van gans de wereld al meerdere keren het tegendeel heeft bewezen.
Hij gaat Oekraïne, en eigenlijk gans Europa niet meer helpen verdedigen.
Het is natuurlijk wel zo dat Europa onderbewapend is om een eventuele vijand zoals Rusland het hoofd te bieden.
Maar als Europa haar defensie versterkt, waar gaat het de nodige wapens halen?
Juist! In de VS natuurlijk, en Trump is zich, ook daar, heel goed van bewust.
Volgens Trump, heeft Europa al altijd getracht de VS te naaien, hetgeen als klinkklare onzin mag worden beschouwd. Plus gaat hij de invoerrechten verhogen, iets wat uiteindelijk noch de VS noch Europa ten goede zal komen. Hiermee zal hij (volgens mij althans) ,nog maar eens, een grote fout begaan.
Besluit: lieg er zoveel mogelijk op los, en beschuldig alle anderen van onbekwaamheid en bedrog en veeg uw voeten aan het leed van anderen. En hoe luider je durft te brullen, hoe rijker je zal worden.
Wie durft beweren dat rijkdom niet gelukkig maakt?
Het zal het leven in ieder geval héél wat makkelijker maken.
Laatst gewijzigd door Fazal op 02 mar 2025, 17:16, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
We zijn er in elk geval al altijd al te dom voor geweest.
Onmiddellijk na WO2 moest gans Europa zich al op een volgend conflict hebben voorbereid.
Dan hadden we nu veel sterker gestaan. We moesten toen al geweten hebben dat de VS ons niet eeuwig zou blijven helpen.
Onmiddellijk na WO2 moest gans Europa zich al op een volgend conflict hebben voorbereid.
Dan hadden we nu veel sterker gestaan. We moesten toen al geweten hebben dat de VS ons niet eeuwig zou blijven helpen.
-
Het is tevens wel een feit dat de VS Europa van Hitler heeft bevrijd, maar niet met alleen maar de bedoeling ons te bevrijden, maar wel omdat ze deels zelf door Hitler werden bedreigd.
Plus, dat de handel tussen de VS en Europa bijna onmogelijk was geworden.
En vooral dat laatste, zal wel de doorslag hebben gegeven.
Plus, dat de handel tussen de VS en Europa bijna onmogelijk was geworden.
En vooral dat laatste, zal wel de doorslag hebben gegeven.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wel, die handel tussen de VS en bijna alle andere landen gaat nu weer sterk achteruit gaan omwille van de belastingen op invoer.
Eerder heb ik het al geschreven: het wordt een interessant experiment om eens te zien of Trump de algemeen aanvaarde economische wetten kan negeren. En dat is dan nog een Marxist die het uitlegt.
Eerder heb ik het al geschreven: het wordt een interessant experiment om eens te zien of Trump de algemeen aanvaarde economische wetten kan negeren. En dat is dan nog een Marxist die het uitlegt.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Welk conflict ? Net voor de coronacrisis was Rusland een "vriendje" , in zoverre zelfs dat er gedacht werd om de NAVO af te schaffen. Maar zeg eens eerlijk , waarom zou Poetin NU een bedreiging vormen voor Engeland , Frankrijk , België en de rest van de NAVO kliek ? Ik denk nog steeds dat het corona virus bij velen de hersenen heeft aangetast ( ook bij Zelensky ).
En zo dom zijn we niet. De Engelsen , Fransen en Zweden bouwen gevechtsvliegtuigen. Engeland en Frankrijk zijn kernmachten. "Onze" Airbussen verkopen als zoete broodjes , zelfs aan de Russen en aan de Chinezen ...Als er al een oorlogsindustrie komt , moet die vooral zich toespitsen of "afweer" en niet op aanvalswapens. Daar is ook nog veel aan te "ontwerpen".
-
Om het even op welk conflict. Er zal er altijd wel een zijn zolang er dictators rondlopen.
Wie vrede wil, bereidt zich best voor op oorlog. Dat geldt nog steeds.
Het ene sluit het andere niet uit. Terwijl we onze defensie sterk maken/houden, kunnen we óók handel drijven met andere landen, zelfs al worden die enkele jaren later onze vijanden.
We kochten gas van Poetin, niettegenstaande we wisten dat Poetin 11 jaar geleden al UA was binnengevallen (Krim). Toen had de euro moeten vallen. Met een aanloop van 10 jaar hadden we de defensie van 'waakvlam' naar 'max. vuur' moeten zetten. Dan hadden we Poetin op enkele maanden teruggejaagd over de grens.
Nu moeten we de langzame aanpak toepassen: de RU economie laten leegbloeden, de inflatie daar aanwakkeren tot het leven er meedogenloos duur wordt, de soldaten bij bosjes neermaaien en sancties almaar scherper stellen, en de bevroren ±300 miljard van Poetin aanslaan en gebruiken om de oorlog tegen Poetin te voeren.
Nu Trump van kamp gewisseld is, wordt die taak veel moeilijker, maar het kan nog altijd. RU is immers een stuk aangeschoten wild geworden waarmee je omzichtig moet omgaan. Een beer die lijkt dood te bloeden, kan nog altijd vervaarlijk uit de hoek komen bij zijn laatste stuiptrekkingen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Schijtlaars !
Je bent krapuul , beste man.
-
Zo kennen we, Fred. Wanneer de argumenten allemaal opgebruikt zijn, dan maar een potje schelden.
Je bent op het niveau van Trump gekomen: iemand een dictator noemen en wat de bullebak uithangen om de leegte te verbergen. Tsss... tsss...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.