Wie heeft gezegd dat er een stijgende vraag naar obligaties was?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Wil. schreef: ↑11 apr 2025, 12:17Volgens Chatgpt:
Dit idee (dat Trump een ramp is in de politiek) circuleert als een meme of citaat online, vaak gedeeld voor humoristische of kritische doeleinden, maar het wordt niet ondersteund door enig legitiem historisch verslag of interview.
This idea (Trump being a disaster in politics) has circulated as a meme or quote online, often shared for humorous or critical effect, but it’s not supported by any legitimate historical record or interview.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Dat was wel de bedoeling, de aandelenmarkt op z'n kop zetten in de hoop dat het kapitaal zou vluchten naar obligaties. Maar dat gebeurde niet en nu blijft Trump nog steeds zitten met een torenhoge lange termijn rente.
Voldoende om te weten wanneer ik moet luisteren of wanneer ik bescheiden iets kan toevoegen.
Ja, dat weten we, maar daarover ging het niet. We waren het daar ook zonder iets te zeggen over eens.Het zou nu toch voor iedereen duidelijk moeten zijn dat Trump wel degelijk een politieke ramp is.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Klopt, en dat is triestig.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.En dus was je verwijs naar ChatGPT ook totaal overbodig ...
Heb jij wat weinig zuurstof gehad bij je geboorte?

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.So what ? Moest ge ChatGPT daarvoor ter hulp roepen ? Zwakjes ....

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.