Zijn mijter moet hoger en in een punt!
Echt WIT en 2 kijkgaten ...
Echt WIT en 2 kijkgaten ...
Hoe wil je de website zien?
Kies je kleuren
Kies de lettergrootte
Je keuze blijft bewaard op deze computer of telefoon. Ze geldt voor de hele website.
Onze e-cards zijn vernieuwd! Stuur een kaartje voor een verjaardag, als bedankje of zomaar. Bekijk de e-cards

Eén feit is zeker , de gote leiders worden dommer en dommer ( ook in ons land ) , of geldt dit voor de ganse wereldbevolking ? ( behalve de Chinezen ). Laat ze maar eens PISA testen ondergaan en vegelijken met vroeger ....
Waarmee bemoeit die zich niet ??? Nu ze het Communisme kwijt zijn als wereldwijde vijand, moeten ze toch andere consumenten vinden om hun wapenlobby te steunen:idea:voorn schreef: ↑08 mei 2025, 13:33Onze universiteiten hebben een brief gekregen waar gevraagd wordt over hun faculteiten en hun standpunt over migranten; gender;nationalisme van de Amerkaanse ambasadeur
Voor Gent is dit wel speciaal met een transgender als rector.
Waar bemoeit de regering Trump zich mee![]()

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Er is geen enkel deel van China dat kapitalistisch is. Elke vierkante meter van China ligt onder de controle van CCP - de Chinese communistische partij.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.