TRUMP wordt een goede president
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Zeker, maar wat is de definitie van illegaal,een papiertje met "toelating"met werkvergunning , een paspoort al of niet vervalst,dat bestond allemaal niet 1000 jaar geleden, het waren "bijna" allemaal gelukzoekers, en nu nog.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
twistenopdemaan - Lid geworden op: 04 aug 2019, 10:41
Dat is niet enkel in de vs ook hier neemt de bevolking maatregelen. Boze Nederlanders houden zelf "grenscontroles", defensieminister roept op om te stoppen: "Ik begrijp frustratie"
De Nederlandse minister van Justitie en Migratie, David van Weel (VVD), roept landgenoten op om niet zelf grenscontroles uit te voeren. "Ik begrijp de frustratie, maar ik roep deze groep echt op om dit niet te doen en te stoppen", zegt hij via een woordvoerder. "Laat de politie en marechaussee hun werk doen en hou je aan de wet."
JAH 08-06-25, 18:40 Laatste update: 08-06-25, 19:24 Bron: Belga
Diverse media meldden zondag dat burgers zaterdagavond eigenhandig auto’s staande hielden bij de grens tussen Ter Apel en het Duitse Rütenbrock. Volgens het AD zijn de betrokken actievoerders ontevreden omdat asielzoekers ongehinderd de grens zouden kunnen oversteken. Zondagavond zouden ze een nieuwe controle plannen.
De Nederlandse minister van Justitie en Migratie, David van Weel (VVD), roept landgenoten op om niet zelf grenscontroles uit te voeren. "Ik begrijp de frustratie, maar ik roep deze groep echt op om dit niet te doen en te stoppen", zegt hij via een woordvoerder. "Laat de politie en marechaussee hun werk doen en hou je aan de wet."
JAH 08-06-25, 18:40 Laatste update: 08-06-25, 19:24 Bron: Belga
Diverse media meldden zondag dat burgers zaterdagavond eigenhandig auto’s staande hielden bij de grens tussen Ter Apel en het Duitse Rütenbrock. Volgens het AD zijn de betrokken actievoerders ontevreden omdat asielzoekers ongehinderd de grens zouden kunnen oversteken. Zondagavond zouden ze een nieuwe controle plannen.
Spinnst du oder was
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Je bent niet op de hoogte van de toelatingsprocedure om de VS binnen te komen en er te mogen blijven.
Als je reactie louter om te lachen was -wat ik vermoed- dan is dat geslaagd.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
De toelatingsprocedure is eenvoudig, Geld......en vanwaar dat geld komt zal niet veel uitmaken, eerlijk verdient of via maffia praktijken,die gold-card, blijft eeuwig en drie dagen geldig.
https://www-visum--usa-com.translate.go ... _tr_pto=sc
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Om daar een einde aan te stellen, moeten we er gezamenlijk voor zorgen dat Rusland niet langer een bedreiging kan vormen. Net zoals Duitsland na twee wereldoorlogen 'aan de leiband is gelegd', zo moet er ook voor Rusland een oplossing komen.
Om te beginnen moet de economie van Poetin grondig tot in de grond worden afgebroken. Dan valt Poetin vanzelf van zijn pedestal en kunnen we eisen stellen (omdat we hulp kunnen / willen geven) omtrent het soort bestuur dat we daar nog willen toelaten.
Een bijkomende piste: geef UA al wat het nodig heeft om de Rus terug over de grens te sjotten. Die "al wat nodig is" zal minder kosten dan 5% van het bbp en we zijn er op een paar jaar mee klaar.
Daarna mag Rusland met de beschaafde mensen mee aan tafel schuiven.
Om te beginnen moet de economie van Poetin grondig tot in de grond worden afgebroken. Dan valt Poetin vanzelf van zijn pedestal en kunnen we eisen stellen (omdat we hulp kunnen / willen geven) omtrent het soort bestuur dat we daar nog willen toelaten.
Een bijkomende piste: geef UA al wat het nodig heeft om de Rus terug over de grens te sjotten. Die "al wat nodig is" zal minder kosten dan 5% van het bbp en we zijn er op een paar jaar mee klaar.
Daarna mag Rusland met de beschaafde mensen mee aan tafel schuiven.

Europeanen hebben niet dezelfde 'marchandise' als wat Amerika in de vitrine heeft liggen.
We zullen dus willens - nillens bij uncle Donald moeten gaan shoppen.
Wel een teken dat het tijd is om zelf een stevige wapenindustrie op poten te zetten.
We zullen dus willens - nillens bij uncle Donald moeten gaan shoppen.
Wel een teken dat het tijd is om zelf een stevige wapenindustrie op poten te zetten.

frits1955 - Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48
België en Luxemburg gaan via Nederland luchtafweersystemen van het type NASAMS aankopen bij de Noorse fabrikant Kongsberg.
De waarde van het contract bedraagt zo’n 2,5 miljard euro, waarmee het de grootste militaire investering is sinds de aankoop van de F-35-gevechtsvliegtuigen. België zal negen systemen ontvangen, Luxemburg één.
Gedaan met de spreeuwenplaag!
De waarde van het contract bedraagt zo’n 2,5 miljard euro, waarmee het de grootste militaire investering is sinds de aankoop van de F-35-gevechtsvliegtuigen. België zal negen systemen ontvangen, Luxemburg één.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
En werken die NASAMS "goed" ?????frits1955 schreef: ↑21 jun 2025, 17:43België en Luxemburg gaan via Nederland luchtafweersystemen van het type NASAMS aankopen bij de Noorse fabrikant Kongsberg.
Google ;
By comparison, the AMRAAM interceptors used in the U.S. and Norwegian National Advanced Surface-to-Air Missile System (NASAMS) cost at least $1 million apiece.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 21 jun 2025, 18:53, 1 keer totaal gewijzigd.