Jobs - Jobs - Jobs
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Net zoals de verpleegsters, de ambulanciers, de brandweerlieden, de politiemensen enz. Ze gaan de pamperverversers naar de hangmatten verwijzen.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
dejules
-
Horus1 - Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
Heb dat gedaan wat je vroeg en blijkbaar heeft het ECB absoluut niets te zeggen over het statuut van om 't even wie dan ook. Misschien moeten ze jou statuut maar eens onder de loep nemen, meer dan 12 uur berichten uit allerlei kranten/en andere pulp posten, da's meer dan een volledig uurrooster. Je draait overuren! Mag dat wel van je therapeut? Je gaat een terugslag van jewelste krijgen eens dat virusgedoe achter de rug is.
-
Daar vrees ik ook voor. Wij gaan hem helpen door die overgang geleidelijk te laten verlopen: eerst nog op de helft van zijn postings reageren, dan nog op een kwart en na een maand zou hij moeten afgekickt zijn. Tenzij we een hervallen moeten vaststellen...

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Ik geef de Jules een ministerpost, zoals die werkt ,en alles uitpluist,en oplossingen aandraagt, het parlement zou nog al veranderenHorus1 schreef: ↑11 apr 2020, 15:17Heb dat gedaan wat je vroeg en blijkbaar heeft het ECB absoluut niets te zeggen over het statuut van om 't even wie dan ook. Misschien moeten ze jou statuut maar eens onder de loep nemen, meer dan 12 uur berichten uit allerlei kranten/en andere pulp posten, da's meer dan een volledig uurrooster. Je draait overuren! Mag dat wel van je therapeut? Je gaat een terugslag van jewelste krijgen eens dat virusgedoe achter de rug is.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Horus1 - Lid geworden op: 23 dec 2016, 07:29
https://www.hln.be/geld/europa-zet-lich ... o~aaded9b3
En nu Dejules?
En nu Dejules?
-
dejules
Het activeren van deze garantieregeling is opnieuw een belangrijke stap om de financiering van onze kmo’s en bedrijven de volgende maanden te waarborgenHorus1 schreef: ↑13 apr 2020, 14:31https://www.hln.be/geld/europa-zet-lich ... o~aaded9b3
En nu Dejules?
Alexander De Croo (Open Vld)
Uit uw artikel
Dit geld is bestemd voor de economie en niet voor de ambtenarij noch hun dubbele pensioenen. Daarvoor moet België op de internationale geldmarkten zijn. Maar niemand wil aan België lenen. 1.000 Euro gaat ge krijgen mits bewezen 45 jaar loopbaan.
Laatst gewijzigd door dejules op 13 apr 2020, 16:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
De kmo's en bedrijven zorgen voor de dubbele pensioenen van de ambtenaren. Dat heb je ons toch al zo vaak uitgelegd? De kip die de eieren moet leggen, moet tijdig gevoederd worden.
Goed bezig.
Goed bezig.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.