Jobs - Jobs - Jobs
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Dat is maar een indruk. Net zoals bij de scholen hebben veel mensen de behoefte om in een echte winkel binnen te kunnen stappen, daar uitleg te vragen enz.
Zodra alles weer open is, komen die zaken ook weer terug tot leven.
Nogal wat mensen 'misbruiken' de gewone winkel om er info te vergaren en zodra ze alles weten, kopen ze op het internet datzelfde product maar dan een beetje goedkoper. Dat ze voor garantie dan wel meer moeite moeten doen, daaraan wordt op dat moment niet gedacht. Goedkoop eerst.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Naast de nick staat een groen bolletje als deze on-line is.
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB
2) HP Envy Win 11 / Intel Core I7 / 16 GB/ SSD 256 GB/ HD 1 TB
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
/Firefox/MS Office 2013/ OpenOffice/ LibreOffice/ Eset Smart Security Premium V17
-
gast43 - Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50
Wil :Nogal wat mensen 'misbruiken' de gewone winkel om er info te vergaren en zodra ze alles weten, kopen ze op het internet datzelfde product maar dan een beetje goedkoper. Dat ze voor garantie dan wel meer moeite moeten doen, daaraan wordt op dat moment niet gedacht. Goedkoop eerst.
Dat klopt voor 100% maar niet ieder land is zelfde als je iets aankoopt zitten soms met minpunten .
Maar t'is zoals je zegt goedkoop eerst .
Dat klopt voor 100% maar niet ieder land is zelfde als je iets aankoopt zitten soms met minpunten .
Laatst gewijzigd door gast43 op 16 mei 2020, 12:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
E.T. - Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15
Zo'n ban is dat altijd levenslang?
En waarom kreeg hij die? Omdat hij altijd uitgescholden werd?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet
-
paullamb - Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Ik begrijp ook niet waarom “ Jules” zou ge banned zijn?
Gebruikte hij verkeerde woorden?
Dan moet ge de Posts van Petrol maar eens nalezen . Dansen op de doden!!
En niks anders dan stront, zeveraar of parvenu.
Ik heb Jules die worden nog nooit gezien.
Veel zever , ja, maar nooit beledigend.
Er zijn er veel anderen die met hun klak smijten! Anoniem iets posten op een forum? Altijd plezant.
Maar mijn nickname is ook wel de goede naaam.
Gebruikte hij verkeerde woorden?
Dan moet ge de Posts van Petrol maar eens nalezen . Dansen op de doden!!
En niks anders dan stront, zeveraar of parvenu.
Ik heb Jules die worden nog nooit gezien.
Veel zever , ja, maar nooit beledigend.
Er zijn er veel anderen die met hun klak smijten! Anoniem iets posten op een forum? Altijd plezant.
Maar mijn nickname is ook wel de goede naaam.
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Wanneer hier in onze winkels degelijke producten worden aangeboden, dan krijg je hetzelfde merkproduct als je het via een belgische of Nederlandse webwinkel aankoopt. Alleen is de prijs meestal lager.gast43 schreef: ↑16 mei 2020, 12:45Wil :Dat klopt voor 100% maar niet ieder land is zelfde als je iets aankoopt zitten soms met minpunten .Nogal wat mensen 'misbruiken' de gewone winkel om er info te vergaren en zodra ze alles weten, kopen ze op het internet datzelfde product maar dan een beetje goedkoper. Dat ze voor garantie dan wel meer moeite moeten doen, daaraan wordt op dat moment niet gedacht. Goedkoop eerst.
De winkeliers weten dat ook en vinden het moreel verwerpelijk. Ze hebben wel voor een groot stuk gelijk.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Geen idee.
Waarschijnlijk is één of andere klikspaan bij een moderator gaan bleiten. Ik kan me voorstellen dat de moderatoren niet alles lezen, dus moet er iemand zijn beklag hebben gedaan.En waarom kreeg hij die? Omdat hij altijd uitgescholden werd?
-
lode - Lid geworden op: 13 mar 2005, 16:14
Fazal,
Ook bij uw naam staat zo een blauw teken, kijk eens op pagina 2 en volgende.
Enig idee ??
Ook bij uw naam staat zo een blauw teken, kijk eens op pagina 2 en volgende.
Enig idee ??
1) HP Pavilion P6 2030 be/WIN 7 Home-Premium SP1 / Intel Core i5 2500-3.3GHz/ 8Gb /HD1.5Tb / Externe HD 4TB