Politiek

TRUMP wordt een goede president

Gestart door maior domus op 10 feb 2016, 12:49 5002 berichten 555.518 keer gelezen Reageer
boeffer 10 jan 2026, 00:02 In mijn zetel 3.800 berichten
Dat is daar meer zoiets van Kind en Gezin en we zijn binnen, maar men geraakt niet in de staatskas.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
    Citeer
    werewoef 10 jan 2026, 21:33 1.647 berichten
    Ik dacht dat de vrouwen indertijd van de Shah en Farah Diba het toch beter en vrijer hadden .....??

werewoef
    AMEN en AUM
      Citeer
      boeffer 10 jan 2026, 22:53 In mijn zetel 3.800 berichten
      ICE en dat voorval, die soldaat stond voor de auto en moest in microseconden een beslissing nemen. Ik dacht nu wel dat hij zijn hand opstak, stoppen.
      Goedkoop werkvolk kan tof zijn voor sommigen. Wat een wereld is dat daar, mensen die geen papieren hebben en er leven, wellicht auto rijden of schoolbus(?), school(?), sporten(?), clubs(?), werken(?), kindergeld(?), naar de kerk gaan(?), bankrekening(?), verzekering (?), etc (?).
      W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
        Citeer
        voorn 11 jan 2026, 11:44 Antwerpen 5.858 berichten
        Met te ontvoering in Venuzuela dacht Trump de hoofdvogel ie hebben afgeschoten.
        En nu kunnen de Amerikanen daar gaan lopen voor de drugsbendens
        En de zaak Groenland heeft hij geen poot om op te staaan. Er is een akkoord van 1951 dat toelaat een ONBEPERKT aantal militairen daar te stationeren.
        Het gaat dus om mineralen. En wie in Groenland wil gaan leven onder de Amerikaans sociale wetten van pensioen en gezondheidsvoorzienings systeem t.o.v het Deense
          Citeer
          twistenopdemaan 11 jan 2026, 15:44 925 berichten
          Trump zal er werk van maken om terug een shah in Iran aan de macht te krijgen zodat religieuzen naar Europa vluchten en verder arabiseren hetgeen hartvreter trump goed van pas komt
          Spinnst du oder was
            Citeer
            Wil. 11 jan 2026, 15:55 24.094 berichten
            voorn schreef: ↑
            11 jan 2026, 11:44
            En de zaak Groenland heeft hij geen poot om op te staan.
            Maakt voor hem niet uit. Zijn actie in VE was ook zonder wettelijke grond maar hij heeft het tóch gedaan.

"Wie gaat mij tegenhouden" is zijn stelregel.
            AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
              Citeer
              werewoef 11 jan 2026, 21:33 1.647 berichten
              gezien op nieuws . Navraag bij de bevolking aldaar ; zelfs voor 500.000 dollar per man , willen de Groenlanders hun dierbaar land niet verkopen ...

werewoef
              AMEN en AUM
                Citeer
                boeffer 11 jan 2026, 23:46 In mijn zetel 3.800 berichten
                In dat parlement zei men gezamelijk 'Allah baktar' als antwoord op hunne baas. Dus boven alle wetten daar, en dan zijn we uitgeproken zal het zijn. Waar heb ik dat nog gezien en gehoord?
                  Citeer
                  Wil. 11 jan 2026, 23:50 24.094 berichten
                  Ah, zo... hij bakt aare .

Voor mij een 'paardenoog' dan. :wink:
                  AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
                    Citeer
                    voorn 12 jan 2026, 10:13 Antwerpen 5.858 berichten
                    Die man is toch kompleet gek.
                    Op Wikipedia benoemt hij zich tot precident van Venuzuela
                    Hij spant een proces in tegen de Fed voorzitter omdat die niet wil ingaan op een rente verlaging
                    Gaat Mexico en Cuba aanvallen.Bedreigt Panama
                    Is het nog wel wenselijk het WK daar te spelen ze'ker als hij Groenland bezet
                      Citeer
                      Fazal 12 jan 2026, 15:28 3.133 berichten
                      Bwa ..., als hij België wil kopen en er voor elke Belg (dus voor mij ook) enkele duizenden dollars voor over heeft, voor mij niet gelaten hoor. 8)
                        Citeer
                        werewoef 12 jan 2026, 22:02 1.647 berichten
                        Op dezelfde wijze waarop poetin het fameus artikkel nr 5 wil testen, zo ook probeert trump na te gaan hoeveel dat artikkel nog waard is in Europa ...

werewoef
                        AMEN en AUM
                          Citeer
                          voorn 13 jan 2026, 11:23 Antwerpen 5.858 berichten
                          Exon Mobile en andere maatschapijen hebben weinig interesse in Venuzuela.
                          Al 2 keer een fiasco gehad door staatsovername
                            Citeer
                            twistenopdemaan 14 jan 2026, 20:21 925 berichten
                            Opletten is de boodschap. Niet Groenland is het hoofddoel maar Canada... Eens Groenland ingenomen dan heeft T Alaska in het westen Groenland in het noordoosten en de USA in het zuiden. Canada ingesloten dus.... Ik hoop dat ik verkeerd ben.
                            Spinnst du oder was
                              Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.