TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Charlie Maru

Vandaag, 13:57

Rien ne se perd, rien ne se crée, tout se transforme. - A. Lavoisier

Wil.

Vandaag, 14:52

Trump: 'Te oud. Telt niet meer!'
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

E.T.

Vandaag, 15:57

Hij kreeg geen Nobelprijs en is dus boos op LEGOLAND?

Wil.

31 minuten geleden

Op 4 juli vieren de VSA de 250e verjaardag van hun Onafhankelijkheidsverklaring.

Dit speelt mee voor Trump. Als hij tegen die tijd Groenland kan gepakt hebben, dan is hij de president die het grootste stuk grond aan de VS heeft toegevoegd. Daardoor wordt de VS het grootste land na Rusland (maar dat valt misschien uit elkaar ...)

Trump ziet zichzelf dan in de rij staan van de allergrootste presidenten : Lincoln, Washington, Jefferson enz.

Als hij dit klaarspeelt vóór de midterm verkiezingen, dan zal het hem mogelijks ook helpen om die verkiezingen te winnen. Pas daarna gaan we de échte Trump zien los gaan. Hij heeft dan niets meer te verliezen en kan alle registers opentrekken. Hou je vast.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955

8 minuten geleden

De brief van Trump aan de Noorse premier Jonas Store is gelekt:

“Dear Jonas: Considering your Country decided not to give me the Nobel Peace Prize for having stopped 8 Wars PLUS, I no longer feel an obligation to think purely of Peace, although it will always be predominant, but can now think about what is good and proper for the United States of America.

“Denmark cannot protect that land from Russia or China, and why do they have a ‘right of ownership’ anyway? There are no written documents, it’s only that a boat landed there hundreds of years ago, but we had boats landing there, also.

“I have done more for NATO than any other person since its founding, and now, NATO should do something for the United States. The World is not secure unless we have Complete and Total Control of Greenland. Thank you! President DJT”

Dit is een echte brief en geen AI verzinsel...

'''"but we had boats landing there also"...: wie zouden dat dan wel niet geweest zijn? Hiawatha? Winnetou? :D

Als we even de Trumpiaanse waanzin volgen dan behoort Noord-Amerika eigenlijk toe aan IJsland want de IJslandse viking Leif Erickson zette als allereerste Europeaan voet aan wal in Labrador en later Newfoundland omstreeks het jaar 1000 en stichtte er een vikingnederzetting.