TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

twistenopdemaan

Gisteren, 21:12

We gaan niet deelnemen aan een oorlog die niet de onze is", benadrukt Vooruit-vicepremier Frank Vandenbroucke. "Die oorlog is illegaal en dwaas. Wij willen dat die stopt. Er is geen sprake van dat wij daar iets militair zullen doen."
"Maar als dit stopt, als er een duurzaam staak-het-vuren is en als je een internationaal mandaat hebt, kan je daar misschien iets gaan doen."
Intussen vragen Saudi-Arabië, de Verenigde Arabische Emiraten, Oman en Libanon ook steun van ons land. De regering koppelt daar momenteel nog geen expliciete militaire hulp aan. Buitenlandse Zaken zal via haar diplomatieke kanalen eerst verkennen wat er eventueel nodig zou zijn. Saudi Arabië wil dat België zorgt voor de ravitaillering van de deelnemende landen met frieten en mayonaise
Spinnst du oder was

Dicksy

Gisteren, 21:54

Saudi Arabië wil dat België zorgt voor de ravitaillering van de deelnemende landen met frieten en mayonaise
image.png
image.png (497.41 KiB) 18 keer bekeken
:lol: :lol:

boeffer

Gisteren, 23:52

Op verplaatsing was er nooit friet, meestal stoemp. Ooit nog eten uitgedeeld en soms zat er nog losse poeder in, draaien maar.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk