TRUMP wordt een goede president

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.

Vandaag, 15:02

Beoordeel elke belangrijke actie van Trump vanuit de visie: "What's in it for me?"

De grootste jackpot die Trump denkt te kunnen binnenhalen, is de handelsdeal die hij met Poetin hoopt te kunnen sluiten. Poetin heeft hem een wortel voor zijn neus gehangen ter waarde van $12 biljoen (trillion in het Engels). Het gaat over grondstoffendeals, energiecontracten en bouwprojecten.

Daarvoor heeft hij bijna alles veil. De 'vriendschapsband' met Poetin moet intact blijven. Daarom moeten de Oekraïners hun grondgebied zomaar afgeven en daarvoor ziet hij ook door de vingers dat Poetin drones aan Iran levert die Amerikaanse levens kosten.

Een paar schepen met olie naar Cuba, zijn dan slechts een detail.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955

44 minuten geleden

8 miljoen Amerikanen die in alle US staten op straat komen in de "No kings" demonstraties tegen de Trump regering - grootste 1 dag demonstratie uit de Amerikaanse geschiedenis. 40.000 Amerikaanse militairen die uit 13 militaire basissen in de Golf moeten geëvacueerd worden naar hotels en appartementen omdat die basissen onbewoonbaar geworden zijn na de veelvuldige raket- en drone aanvallen van Iran. Israël wordt nu dagelijks langs 3 kanten onder vuur genomen ( Hezbollah Libanon, Iran en de Houthi's in Jemen) en kan steeds minder raketten en drones neutraliseren wat resulteert in zware vernielingen in de Israëlische steden- ook Dimona ligt onder vuur ( hier produceert Israël zijn kernwapens). Het lijkt er een beetje op dat israël zijn eigen ondergang aan het organiseren is. En Trump - hij golfde verder.