Politiek

TRUMP wordt een goede president

Gestart door maior domus op 10 feb 2016, 12:49 5002 berichten 550.679 keer gelezen Reageer
boeffer 20 aug 2026, 23:07 In mijn zetel 3.796 berichten
Dat zal Kim toch niet rechtstreeks tegen hem zeggen. Daarbij de post wordt voor hem al eerst open gedaan, sorteren.
W11 RAM 32 GB SSD 1 TB,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk
    Citeer
    voorn 26 aug 2026, 16:53 Antwerpen 5.848 berichten
    Als je hoort wat sommige vertellen in mijn stamcafe dan zijn hier ook simpele zielen die alles geloven wat ze lezen en horen.
      Citeer
      voorn 28 aug 2026, 09:11 Antwerpen 5.848 berichten
      De Amerikaanse ambassadeur moeit zich weer
      Hij hekelt Van den Broeke om zijn intenties op het gebruik van alkohol
      Rousau reageert , dat de Amerikaanse ziekte verzekering een voorbeeld kan nemen aan onze ziekteverzekering die niet alleen voor de rijken is
        Citeer
        Wil. 29 aug 2026, 09:25 24.095 berichten
        De Amerikaanse administratie port de Britten aan om meer inspanningen te doen om het defensiebudget op te trekken tot het Navo-doel van 5%. De Amerikanen vinden dat het pad daar naartoe niet genoeg gevolgd wordt.

Terloops lieten ze verstaan dat Amerika misschien wel eens zou overwegen om de Britse claim op de Falkland eilanden niet langer te willen ondersteunen.

Ter info: de Amerikanen zijn de grootste verkopers van wapens. 42% van alle legermateriaal dat internationaal wordt verhandeld, komt uit de VS.
        AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
          Citeer
          Wil. 29 aug 2026, 11:05 24.095 berichten
          Beter dan Canada te annexeren, kan Trump Venezuela annexeren als 51e staat. :lol:
            Citeer
            Wil. 10 sep 2026, 09:43 24.095 berichten
            Dat gaat een serieuze duit kosten.

Er zijn 244.000.000 volwassenen in de VS. Als slechts 50% daarvan gaat stemmen en als enkel de kiezers worden 'beloond', dan kost die belofte $1.220.000.000.000. Dat is 1.220 miljard.

Dat geld gaat zeker niet uit zijn eigen zak komen. Dus zou het belastinggeld moeten zijn.
            Op 20/8 overschreed de overheidsschuld de drempel van $40 biljoen. Nog eens een biljoen erbij, wat maakt dat nog uit?

Het maakt duidelijk zich geen sikkepit aantrekt van de toestand van het land en wat de gevolgen ervan kunnen zijn voor de gewone man. Macht en geld, dat is het enige wat hem drijft.
              Citeer
              voorn 10 sep 2026, 10:08 Antwerpen 5.848 berichten
              Terug naar de tijd van priester Daens
              Waar de katholieke Baron Woeste een pensenfeest gaf
              De vraag is mag dat wel en waar komt dat geld vandaan. Voor elke Amerikaan is dat 1 Bilioen dollar
                Citeer

Schrijf gerust een antwoord

Om te antwoorden heb je een gratis account nodig. Heb je al een account, klik dan op "Aanmelden". Via "Gratis account maken" maak je er eenvoudig een in enkele minuten.