België is een ambtenarenland
-
Lars - Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40
Diegene die vragen stellen waarop u niet kan/wil antwoorden.
-
dejules
De laatste 30 jaar zijn er slechts een handvol voor het leven benoemde statutairen overgelopen naar de private sector.
Blijkbaar wegen een benoeming voor het leven en een dubbel pensioen hoger dan een bedrijfswagen (een deel vh loon trouwens waarover U zedig zwijgt en zeker niet elke werknemer krijgt dat voorrecht!) want in de privé kan je elke dag ontslagen worden buiten uw wil en ondanks uitstekende prestaties.
-
dejules
104.000 kandidaten voor amper 2.000 ambtenarenjobs
https://www.demorgen.be/nieuws/104-000- ... ~bd7de513/
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Over degenen waarvan jij groen van jaloezie wordt.
By the way, ik ga vandaag fietsen in Limburg. Met een paar andere ambtenaren. We gaan zien of onze performance nog op goed niveau is.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Ik ga nu lopen in het zonnetje....
Ondertussen mijmer ik over mijn 2 maanden verlof, mijn loon dat vanaf september met een 3 zal beginnen, het nabije weerzien met mijn collega's, het besef dat Jules zijn fantasieën nooit zal gerealiseerd zien...
Het belooft een mooie dag te worden vandaag!
Ondertussen mijmer ik over mijn 2 maanden verlof, mijn loon dat vanaf september met een 3 zal beginnen, het nabije weerzien met mijn collega's, het besef dat Jules zijn fantasieën nooit zal gerealiseerd zien...
Het belooft een mooie dag te worden vandaag!
-
dejules
Vandaag exact 3 jaar geleden heb ik (eigenlijk mijn hond) in de Hoge Kempen een mens gevonden die dood op een bosweg lag. Stond met zijn vrouw op een mobilehomeparking en was alleen gaan joggen. De familie heeft later een gedenkplaatje gezet op de plaats vh overlijden. Hetzelfde geboortejaar als ik. Pas toch maar op met lopen in het zonnetje!
-
Ja, voor ik weet post ik hier waarheden van 2012....dejules schreef: ↑23 aug 2019, 10:50Vandaag exact 3 jaar geleden heb ik (eigenlijk mijn hond) in de Hoge Kempen een mens gevonden die dood op een bosweg lag. Stond met zijn vrouw op een mobilehomeparking en was alleen gaan joggen. De familie heeft later een gedenkplaatje gezet op de plaats vh overlijden. Hetzelfde geboortejaar als ik. Pas toch maar op met lopen in het zonnetje!
Bedankt voor de tip!