Terrorisme en geplande terreurdaden in Europa

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)
Ice

07 jun 2020, 16:23

antifa ontmaskert zichzelf als oproerkraaier met politieke motieven.
Hoezo?
Welke blanke zou mee protesteren voor zijn eigen discriminatie en zichzelf als waardeloze racist bestempelen door te scanderen dat énkel zwarte levens tellen en hun eigen leven niet telt?
Het is een stelletje blanke fascisten die meehelpt om de haat van zwarten tegen al wie niet zwart is aan te wakkeren, ook tegen...henzelf als blanke...om te rellen en schade aan te richten waarvoor dan de zwarten de schuld krijgen.
antifa is dus compleet ongeloofwaardig want ze verloochenen zichzelf en hun eigen bevolkingsgroep als blanken en luizen zwarte betogers erin door hen de schuld in de schoenen te schuiven voor plunderingen, branden en schade door, zoals steeds, gemaskerde antifa lafbekken.

frits1955

07 jun 2020, 16:40

Ha - dat bedoel je met maskers.

Afbeelding

Je moet toch wel immens kortzichtig zijn om achter die vele tienduizenden die vandaag weer door vele Amerikaanse straten trokken zonder rellen weer over een fictieve organisatie te zitten dazen.
Laatst gewijzigd door frits1955 op 07 jun 2020, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.

07 jun 2020, 17:05

En het was de afgelopen uren wéér prijs: vreedzame betogers hadden zelfgemaakte explosieven meegebracht waardoor politiemensen gewond raakten. Ook de 'gewone' projectielen waren vanzelfsprekend van de partij. Dat hoort bij de standaarduitrusting van vreedzame betogers vandaag de dag. :roll:

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955

07 jun 2020, 17:07

Op diverse plaatsen in België demonstraties waaronder 10.000 in Brussel. Wéér geen Antifa te bespeuren verdorie toch. Maar misschien zal er toch wel eentje met een fles gooien of tegen een muurtje pissen! Zie dat je de foto hebt!

Wil.

07 jun 2020, 17:25

Het zou er nog moeten aan mankeren dat er nergens nog gewoon kan betoogd worden :roll:
Zoals ik al eerder schreef: dat is een recht in elke beschaafde gemeenschap.
Ice

07 jun 2020, 17:27

Frits, ge weet goed genoeg wat er bedoeld wordt. :roll:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Blijf dat stelletje blanke fascisten maar ontkennen zoals een
Afbeelding
Je loopt járen achter, hoog tijd om je kop eens uit het zand te halen...betaalde oproerkraaiers om betogingen/stakingen te breken werden reeds 20 jaar geleden ontmaskerd.. :roll: ..deze extreem linkse terroristen zijn daar een vervolg op.

frits1955

07 jun 2020, 17:34

He, maar ik heb ook een fotootje gevonden! Het gaat over uitschot dat mondmaskertjes gaat stelen uit brievenbussen van nietsvermoedende burgers. Gelukkig is er het Vlaams Belang van Kortrijk - in casu groot licht en lokale voorzitter Wouter Vermeersch - die de dieven alras situeert in een "multiculturele buurt" van de stad. Vintage Vlaams Belang: een hint waar je niet naast kunt kijken:

Afbeelding

De clou is: dat straatuitschot is het dievenkoppel Danny Algoet en Nathalie Lottin- beiden leden van het Vlaams Belang :lol: :lol:

squadra

07 jun 2020, 18:14

dit zijn beelden en niet één fototje
https://www.bing.com/images/search?q=be ... &FORM=IGRE

Wil.

07 jun 2020, 18:26

Ik begrijp je gedachtesprong niet goed. Het ging over massademonstraties waarbij Antifa zich geregeld vergrijpt aan geweld tegen burgers en tegen 'het systeem' ; we weten ook dat Antifa geweld goedkeurt en aanmoedigt - inclusief verminkingen. Je probeert dat straatgeweld van Antifa te minimaliseren, om het zacht uit te drukken.

Jij haalt nu een diefstal van mondmaskers aan ?? 8O 8O

squadra

07 jun 2020, 18:29

squadra schreef:
Sorry, maar als je nu VRESELIJKE beelden schrijft, dan krijg je pas een goed overzicht!!!!

squadra

07 jun 2020, 18:52

squadra schreef:
07 jun 2020, 18:29
squadra schreef:
Sorry, maar als je nu VRESELIJKE beelden schrijft, dan krijg je pas een goed overzicht!!!!
https://www.google.be/search?q=beelden+ ... 80&bih=607
Met alle sites erbij. Voor liefhebbers

frits1955

07 jun 2020, 18:57

Jij haalt nu een diefstal van mondmaskers aan ??
Een beetje divertissement tussendoor he - ter lering ende vermaak met "maskertjes" als rode draad. Een mens wordt zo moe van dat ellendige gezwets over antifa. Is er ondertussen ergens een flesje kapot gegooid? Of gaan we weer refereren naar video's met straatgeweld die 10 dagen oud zijn of uit Duitsland of zo komen en doen alsof het vandaag was? Ook vintage Vlaams Belang.

voorn

07 jun 2020, 19:22

Geweldige partij de PVDA toen het nog Amada was vonden sommige leden een staking belangrijker dan een gegijzelde dokter .
Ice

07 jun 2020, 22:20

Wil. schreef:
07 jun 2020, 18:26
Ik begrijp je gedachtesprong niet goed. Het ging over massademonstraties waarbij Antifa zich geregeld vergrijpt aan geweld tegen burgers en tegen 'het systeem' ; we weten ook dat Antifa geweld goedkeurt en aanmoedigt - inclusief verminkingen. Je probeert dat straatgeweld van Antifa te minimaliseren, om het zacht uit te drukken.

Jij haalt nu een diefstal van mondmaskers aan ?? 8O 8O
Das als er geen argumenten meer zijn tegen FEITEN, veranderen van onderwerp door er vanalles naast de kwestie bij te slepen in een poging de aandacht af te leiden en de mond te snoeren over de vernielingen en misdrijven door de fascisten van antifa die niet meer kunnen weerlegd worden.
(Zo zitten er nog op het forum die zich bedienen van deze afleiding/strategie)
frits1955 schreef:
07 jun 2020, 18:45
Een mens wordt zo moe van dat ellendige gezwets over antifa
Blijkbaar vindt frits de terreur van die bende linkse fascisten niet zo erg maar wel het 'gezwets' erover... 8O :evil:

Wil.

08 jun 2020, 00:23

frits1955 schreef:
07 jun 2020, 17:07
Is er ondertussen ergens een flesje kapot gegooid?
Brussel brandt. Waar waren die vreedzame betogers om de anderen op het goede pad te houden?