België is een ambtenarenland
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Ja, dat heeft hij gedaan. Dát is nu precies zijn frustratie: eigen stommiteit plus de vaststelling dat het pensioen van die ambtenaren veel hoger is.
Groen is de kleur van de hoop, maar ook van de jaloezie.
Groen is de kleur van de hoop, maar ook van de jaloezie.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fazal
Dejules, u bent duidelijk evenmin de spreekbuis van de niet-contractuelen, toch ...!? 
En bedenk even dat er andere en belangrijker zaken zijn in het leven!
M.a.w., doe zoals ik, en zaag ne keer over iets anders.
En bedenk even dat er andere en belangrijker zaken zijn in het leven!
M.a.w., doe zoals ik, en zaag ne keer over iets anders.
-
Die 'knoop' zit bij hem tussen de oren en die valt niet meer te ontwarren. Maar goed, zijn therapeut kan er maar wel bij varen, hé?

Nu je er toch zelf over begint: in Pakistan was een jongeman binnengedrongen in de meisjesafdeling van een universiteit. Hij had zich verkleed in …. jawel … een boerka!
Toch een beetje mee oppassen, nietwaar, julleke, je weet niet wat je in huis haalt, hé?

dejules
Hemeltergend en ontgoochelend dat een centrum-rechtse regering in een hoog conjunctuur met historisch lage rentevoeten er NIET in slaagde de begroting op orde te krijgen!
"Je ziet, tak per tak van de overheidsuitgaven, dat heel wat landen met minder uitgaven betere dienstverlening leveren. Dat moet toch de ambitie zijn.
Anders krijgt de belastingbetaler het gevoel dat hij nooit mee aan tafel zit maar op het menu staat."
Ivan Van de Cloot, hoofdeconoom van Itinera Institute, over de federale formatiegesprekken.
Terzake 28/08/2019
"Je ziet, tak per tak van de overheidsuitgaven, dat heel wat landen met minder uitgaven betere dienstverlening leveren. Dat moet toch de ambitie zijn.
Anders krijgt de belastingbetaler het gevoel dat hij nooit mee aan tafel zit maar op het menu staat."
Ivan Van de Cloot, hoofdeconoom van Itinera Institute, over de federale formatiegesprekken.
Terzake 28/08/2019
-
petrol - Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06
... en van de ambtenaren, uw dada.
Dag in dag uit zagen en zeiken over ambtenaren, leeglopers,contractuelen....
Kotsmisselijk wordt je van die zever.
Gij vertoeft teveel tussen de blokkers.Toch !!
De kampioen kotsmisselijke zeiker ben jij wel!