TRUMP wordt een goede president
-
Gast
tot nu toe waren alle president verkozen met geld van de wapenindustrie!Dicksy schreef:Al 400 miljard dollar aan kosten is dan ook geen kattepis.hij vindt de w-35 veel te duur!!!
gedaan met nutteloze kosten in defensie, zegt hij
hoe meer oorlogen hoe liever dus!
als je dan doordenkt....
waarom gaat michel dar in syrie en irak bombarderen????
400 miljard
neem nu nog dat 10% naar corrupte leiders gaat....
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Pas als Trump straks effectief president is zal blijken hoever zijn partijgenoten in kamer en senaat hem laten gaan. Hoe dan ook is het naief om te geloven dat Trump een vredesduif zou zijn, ik denk net het tegendeel. Zo zorgt hij bv. al voor een nieuwe oorlog tussen joden en Palestijnen door zijn ambassade ostentatief in Jeruzalem te gaan vestigen. Welk nut kan dat hebben voor de VS blue collar people die voor Trump hebben gestemd ? Hij wil ook de ziekteverzekering herzien, welk nut heeft dat voor de niet miljardairs ?
Als er al zoveel miljard is besteed aan de ontwikkeling van dat oorlogsvliegtuig, betekent dat allicht dat de te verwachten financiële winst in dollar en de politieke winst in werkgelegenheid nog veel meer waard zijn.
Als er al zoveel miljard is besteed aan de ontwikkeling van dat oorlogsvliegtuig, betekent dat allicht dat de te verwachten financiële winst in dollar en de politieke winst in werkgelegenheid nog veel meer waard zijn.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Zal hij de ambassade van Tel Aviv naar Jerusalem verhuizen?socrates schreef:Zo zorgt hij bv. al voor een nieuwe oorlog tussen joden en Palestijnen door zijn ambassade ostentatief in Jeruzalem te gaan vestigen.
Dat zou dan een goede zaak zijn.
Jerusalem is immers één en ondeelbaar de hoofdstad van Israël.
Het wordt tijd dat de internationale gemeenschap dat aanvaardt.
Ook de palestijnen moeten dat begrijpen.
Ondank is 's werelds loon
-
Paul Siemons - Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22
Leg dat eens ne keer uit waarom de Palestijnen dat zouden moeten begrijpenmaior domus schreef:Zal hij de ambassade van Tel Aviv naar Jerusalem verhuizen?socrates schreef:Zo zorgt hij bv. al voor een nieuwe oorlog tussen joden en Palestijnen door zijn ambassade ostentatief in Jeruzalem te gaan vestigen.
Dat zou dan een goede zaak zijn.
Jerusalem is immers één en ondeelbaar de hoofdstad van Israël.
Het wordt tijd dat de internationale gemeenschap dat aanvaardt.
Ook de palestijnen moeten dat begrijpen.
Laatst gewijzigd door Paul Siemons op 17 dec 2016, 09:54, 2 keer totaal gewijzigd.
-
maior domus - Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06
Israël en Jerusalem, dat is Joodse grond van lang voor er nog maar sprake was van de islam.Paul Siemons schreef: Leg dat eens ne keer uit waarom de Palestijnen dat zouden moeten begrijpen
De palestijnen zijn een volk dat is verzonnen om die grond te blijven bezetten.
Zo eenvoudig ligt dat.
Ondank is 's werelds loon
-
Gast
iedereen zit maar te kankeren omdat de joden na de oorlog die palestijnen vermoord en verjaagd hebben. je moet verder in de geschiedenis bekijken,he. als je teruggaat naar de tijd van christus waren daar al joden,he, dus hebben ze recht op die grond!!!!!!!!!!!maior domus schreef:Israël en Jerusalem, dat is Joodse grond van lang voor er nog maar sprake was van de islam.Paul Siemons schreef: Leg dat eens ne keer uit waarom de Palestijnen dat zouden moeten begrijpen
De palestijnen zijn een volk dat is verzonnen om die grond te blijven bezetten.
Zo eenvoudig ligt dat.
toen waren ook de romeinen hier baas, en major vind dan ook dat de romeinen eigenlijk recht hebben op onze grond!
-
Gast
ik hoor dat de president in Zaire niet weg wil!!
desnoods oorlog, ik ga mijn miljarden niet opgeven zegt kabila!!!
Ik hoor dat obama niet weg wil!!!
desnoods oorlog? ik laat mijn broodheren niet kapot gaan!
bush is erin gelsaagd heel de werled voor te liegen met "massavernietigingswapens", obama wil dat ook eens proberen met met "hackers".
Assange heeft al gezegd waar hij die informatie haalde voor wikileaks: UIT DE ENTOURAGE VAN CLINTON ZELF!!!!!
maar ja, "de mensen "horen dat op het nieuws, dus zal het wel waar zijn,he.
desnoods oorlog, ik ga mijn miljarden niet opgeven zegt kabila!!!
Ik hoor dat obama niet weg wil!!!
desnoods oorlog? ik laat mijn broodheren niet kapot gaan!
bush is erin gelsaagd heel de werled voor te liegen met "massavernietigingswapens", obama wil dat ook eens proberen met met "hackers".
Assange heeft al gezegd waar hij die informatie haalde voor wikileaks: UIT DE ENTOURAGE VAN CLINTON ZELF!!!!!
maar ja, "de mensen "horen dat op het nieuws, dus zal het wel waar zijn,he.
-
En dat België nu ook maar onmiddelijk het noorden van Frankrijk bezet om "Frans-Vlaanderen" terug in te lijven!!albert229 schreef: en major vind dan ook dat de romeinen eigenlijk recht hebben op onze grond!
-
Gast
ik heb al gemrkt dat je niet over israel moet beginnen bij maior domus.Paul Siemons schreef:En dat België nu ook maar onmiddelijk het noorden van Frankrijk bezet om "Frans-Vlaanderen" terug in te lijven!!albert229 schreef: en major vind dan ook dat de romeinen eigenlijk recht hebben op onze grond!
Die weet meteen de oplossing voor het probleem dat niemand kan oplossen daar
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
Het is toch de normaalste zaak van de wereld dat een regering de belangen van het eigen land laat primeren? Poetin voor Rusland, Obama/Trump voor de Steets... en ga zo maar door! Alleen bij ons hebben wij Vlaamse politiekers die de belangen van België laten primeren.
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Gast
helaba!!!Fokke schreef:Het is toch de normaalste zaak van de wereld dat een regering de belangen van het eigen land laat primeren? Poetin voor Rusland, Obama/Trump voor de Steets... en ga zo maar door! Alleen bij ons hebben wij Vlaamse politiekers die de belangen van België laten primeren.
we hebben nu een VLAAMS partij aan de macht he! die alleen aan de vlamingen denkt!!
-
Fokke - Lid geworden op: 05 aug 2004, 11:09
https://www.youtube.com/watch?v=iIaVUl3lkbMalbert229 schreef:Helaba!!! We hebben nu een VLAAMS partij aan de macht he! die alleen aan de vlamingen denkt!!Fokke schreef:Het is toch de normaalste zaak van de wereld dat een regering de belangen van het eigen land laat primeren? Poetin voor Rusland, Obama/Trump voor de Steets... en ga zo maar door! Alleen bij ons hebben wij Vlaamse politiekers die de belangen van België laten primeren.
Weet dan dat uw stem door niemand wordt aanhoord zolang ge stamelend bidt en bedelt bij de poort!
-
Onmiddellijk Frankrijk binnenvallen Major Domus en Frans-Vlaanderen annexeren!!!!!albert229 schreef: toen waren ook de romeinen hier baas, en major vind dan ook dat de romeinen eigenlijk recht hebben op onze grond!
-
Gast
ik ken alleen het verhaal van de westerse wereld die "palestina" cadeau doet na de oorlog.Paul Siemons schreef:Onmiddellijk Frankrijk binnenvallen Major Domus en Frans-Vlaanderen annexeren!!!!!albert229 schreef: toen waren ook de romeinen hier baas, en major vind dan ook dat de romeinen eigenlijk recht hebben op onze grond!
dat daar toevallig mensen wonen speelt geen rol.
De joodse milities hebben dat grotendeels opgelost, maar zijn niet zo ver gegaan als d amerikanen met hun indianen
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Misschien is wat deze wijze mens stelde wel toepasselijk op een aantal vooraanstaanden zoals Trump, Poetin, Bush, Obama,enz.
De lezer kan bepalen wie tot de ene en wie tot de andere soort behoort. Dames hebben dat niveau voorlopig nog niet bereikt.

De lezer kan bepalen wie tot de ene en wie tot de andere soort behoort. Dames hebben dat niveau voorlopig nog niet bereikt.

"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.